Hinatanın sırrı ...

1.1K 52 31
                                    

Narutudan

Gözlerimi açmıştım ama hareket edecek durumda değildim. Yatakta zar zor doğrulduduğumda, kumidinin üstündeki not dikkatimi çekti. Elime alıp okumaya başladım.

Naruto-kun umarım kendini şuan daha iyi hissediyorsundur. Öylenden önce uyanırsan okula gelme. Dolaba senin için bir şeyler hazırladım.İzin işini ben bir şekilde hallederim. Bu arada evine karışmak gibi oldu biraz ama, temizledim sanırım bu bir kız içgüdüsü . Kendine dikkat et ve kendine zarar verme. Mutfaktaki masanın üstünde senin için yeni hazırladığım bir krem var. Bu yüzden mutfak biraz ot kokuyor o kremi karnın için kullanmanı istiyorum geçmiş olsun.

Hinata...

Okurken bile gözlerim dolmuştu, yanımda olmuştu. Canım yanarken onunda canı yanmıştı resmen. Kimse umursamasken benimle ilgilendi, evime kadar getirdi benim için dün eminimki akşam geç saatlere kadar uğraşmışdır. Birde krem hazırlamış. Cama birini tıklamasıyla göz yaşlarımı silip camı açtım.
Kakashi sensei gelmişti, camdan içeri girdiğinde ,az önce okuduğum kağıdı okumaya başladı . Almaya çalıştım ama hâla çok yorgundum kafamdan tutup koluyla beni uzak tutarken kendide diyer eliyle kağıdı biraz yukarıda ve bana biraz ters dönük okumaya devam etti.

Naruto:Hadi ama kakashi sensei ben sizin kitabınızı okuyormuyum dattebayo !!!??

Okumayı bitirdiğinde elini kafamdan çekerek, yine baygın ama busefer birde dalgın bakışlarla bana baktı.

Kakashi: Senin için bugünde çabaladı ,hemde çok. Değerli birinin kalbini kazanmışa benziyorsun Naruto!

Naruto:Nani?

Kakashi:O kız ,Hinata onu kaybetme Naruto o sana iyi gelicek. Neyse gitmem gerek, geçerken uğramıştım.

Kakashiden

Bugünki tüm derslerim 8 nolu sınıfına. Naruto'yu merak ediyorum umarım iyidir. Durumu Iruka'yada söylediğimde hemen Narutonun yanına gitmek istesede Hinatanın onunla daha iyi ilgileneceğinden göndermedim. Sınıfa girdiğimde ilk işim Hinatayı dışarı çağırıp olanları öğrenmek oldu. Çakrasını düzenleyip bir daha böyle bir şey olmaması için bir mühür yaptığını ve kendi bozmadığı sürece kimse bozamıyacağını söyledi. Sebebini sorduğumda sol bileyindeki bandjı çıkarıp mührü gösterdi.

Hinata: Aynısı Narutonun sol bileyinde'de var. Bu mühür, bedenleri bağlar. Onun ruhunu ben taşıyorum artık. Fiziksel, duygusal yada telapi kapıları kapalı. Ve ben bozana kadar yada ölene kadar bozulmıycak.

Son cümlesi fısıltı gibi çıkmıştı ama duymuştum. Bu yaşta böyle güçlü bir jutsu geliştirmiş olması bir yana, jenüz yeni tanıştığı bir insanın ruhunu taşıyor.

Hinata:Kakashi sense. Bu durum aramızda kalabilirmi? Naruto'nun tepkisinden korkuyorum.

Kakashi:Sen akıllı bir kızsın Hinata, Naruto senin gibi biriyle tanıştığı için çok şanslı.

Gün boyu sınıftan bir kaç kişi hariç nerdeyse herkez Hinataya imalı davranışlarda bulunmuş, alay bile etmişlerdi. Hinata ise duruşunu hiç bozmamışdı. Tenefüste ise müdürün yanına gidip Naruto için bir şekilde izin almaya çalışıyordu.

Son ders zili çaldığında Hinata yine eli boş ve yüzündeki mutsuzlukla sınıfa ilerledi, kapıda derin bir nefes alıp kendini toparladıktan sonra sınıfa girdi . Herhangi bir kız olsa şimdiye pes etmiş ağlayarak okuldan kaçmıştı. Hyuga adını tamamen hak ediyor. Olaya el atmak istedimden hem Hinata için hemde Naruto için izin aldım. Erken çıkıp onu görmek isteye bilir diye düşündüm. Sınıfın kapısına geldiğimde Hinatanın bağırarak birşeyler anlattığını duyunca dinlemeye başladım.

NaruHina(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin