Duvağı görmeyin😂
Hinata danNaruto un dün söyledikleri aklıma takıldı aslında haklı bir süredir yalnız zaman geçiremedik ve bu süreyi kapatacak bir şeyler yapmalıyım. Naruto hâlâ uyuyor ve saat erken henüz uyanmasına daha var onun kollarında olmak en güvenli yer gibi bazı hareketleri beni ürkütse bile güzel onun sevgisi çok güzel en güzeli ve ona bu sevginin karşılığını veremiyorum gibi hissediyorum.
Zorda olsa kollarından çıkıp hazırlandım henüz aklımda birşey yok ama birşeyler yapmalıyım. Ona güzel bir kahvaltı hazırlarken aklïma harika olduğunu düşündüğüm bir fikir geldi.
Kapı çalar
Naruto dan
Uyandığımda hinata yanımda yoktu seslensemde ses vermedi mutfağa indiğimde masada kahvaltï ve bir not vardı.
Arıyorsan sevdiğini gelmelisin önceden tek yemek yediğini yere.
Bu ne şimdi yoksa Hinataya birşey mi oldu. Yukarıya çıkıp hemen üzerimi giyinip notu alarak evden çıktım.
Arıyorsan sevdiğini gelmelisin önceden tek yemek yediğini yere.
İruka amcanın yeri olmalı. Hızla ramenciye doğru koşdum.
Naruto: HİNATA~
İruka: Ah geldin demek sana bir not bıraktılar.
Naruto: Not mu?
İruka: Evet bunu sana vermem gerektiğini söylediler.
Naruto: Kim?
İruka: Beni oyalama ben meşgûl bir adamım.
Bir not demek ha.
Daha yolun başındasın sıradaki durağım büyük başların üzerinde.
Büyük baş mı? Büyük başların üzerinde... Heykeller! Hikayelerinin yüzleri yani. Neler oluyor böyle bu işi hemen çözmem gerek.
Naruto: Gai sensei?
Gai: Sonunda geldin çok yavaşsın gençlik enerjin nerede senin??
Naruto: Zamanlamasıda mı var bu gizemin şimdi ?
Gai: Geç kalmak istemiyorsan hızlı olmalısın.
Naruto: Ne?
Gai: Al bu sana ben kaçar.
Naruto: Kim..
Gai: by~
Yine kimin verdiğini öğrenemedim.
Bakalım bunda ne yazıyor.Henüz yaklaşamadın ama vaz geçm sırada ki durak özel bir yer sevdiğini çocukluktan gençliğine geçiren yer.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NaruHina(Tamamlandı)
General FictionCesur ve sırlarla dolu bir kadın ve onu sadece kendine isteyen bir adam. Çif kişilikli bir kyubi ve diyer bir ses. Naruto ve Hinatanın hikayesi. Yazım hatalarını umursamayın birgün düzeltirim.😂👍 Tamamlandı