Yeni görev

517 37 47
                                    

Hinatadan

Sonunda Kum köyünün ışıkları görünmeye başladı. Acil bir görev olduğunu öğrenince ,en hızlı şeklimle akşama kadar ulaştım. Kapıda giriş işlemlerini hallettim. Köyüde kalacak bir yer ararken, hareketim kısıtlanarak hareket edemez hâle geldim.

Gaara: Kimsin sen?

Gaaramı, beni tanımıyormu?

Hinata: Beni tanımıyormuş gibi davranma!

Gaara: Konohadan buraya bir günde gelinmesi imkansız!

Hinata: O zaman beni tanımıyorsun. Sandığından daha hızlıyımdır.

Gaara: İnandır beni.

Hinata: Sağ cebimde Tusunade-sama'nın haber kuşuyla yolladığı görev kağıdım var.

Kumuyla cebimdeki kağıdı alıp okuduğunda ,beni yavaşca  bıraktı.

Gaara: Üzgünüm.

X: Evet ,o kızı bırak canavar!

Y: Git burdan! Seni istemiyoruz!

Etrafımızdaki herkez Gaara ya tepki gösteriyordu. Kakashi sensei ile konuşurken ,Gaaranın içindede bir kuyruklu olduğunu öğrenmiştim. Narutoyla aynı kaderi paylaşıyor gibi.
Gaaranın yanına gidip kolumu omzuna koydum.

Hinata: Kesin şunu!  Asıl canavarlar sizsiniz. Gaara sadecebenim bir casus olup ,size zarar verebilecek biri sandığı için böyle bir şey yaptı. Siz ise ona hakaret ediyorsunuz!  Yazık, gerçeği göremeyecek kadar kör ve bakasınız!

Gaaraya döndüğümde ,şaşkınlıktan kocaman açılan gözleri ve ağzıyla bana bakıyordu. Koluna girip içten bir tebessüm ederek konuştum.

Hinata: Hadi Gaara gidelim ,sabahtan beri hiç durmadan buraya kadar geldim. Bana kalıcak biryer bulmamız gerek.

Gaara hâla şaskınlığının etkisinde olduğ için ,onu zar zor yürütüyordum.
Sonunda kendine geldiğinde beni zorlamayı bırakıp yürümeye başladı. Bu iyi hemde çok çünki ayağımı fazla zorladım.

Gaara: Hinata sen az önce...

Hinata: Hayatına karışdım deyilmi, gommen buna hakkım yoktu. Bunu başka birinden sert bir cevapla öğrendim.

Gaara: Hayır öyle deyil. Arigatto yani bu benim için çok önemliydi.

Hinata: Öylemi?

Gaara: Sen çok iyi bir dostsun.

Hinata: Bunu duyduğuma sevindim.

Hâla Gaara nın kolundayım ,ona çakdırmamaya çalışıyorum ama ayağım hic iyi deyil.

Hinata: Agh!

Ben aniden durunca Gaara da durdu.

Gaara: İyimisin?

Hinata: Hai.

Gaara: Ayağın şişmiş, sana yardım etmek istiyorum.

Hinata: Önemli...

Gaara çoktan beni kumuna oturtup yerden biraz yükseğe kaldırdı.
Ayakkabımı çıkarıp ayağımı incelemeye başladı.

Gaara: Ezilmiş...

Hinata:Biliyorum, önceki görevde oldu.

Gaara: Tusunade-Sama seni neden bu hâlde gönderdiki!?

Hinata: Agh bilmiyor,Konohaya dönerken haber kuşuyla aldım görevi.

Gaara: Anladım.

Hinata: Önce bana kalacak biryer bulalım,sonra ayağımla ilgilenirim.

NaruHina(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin