Görev

584 40 16
                                    

(HİROMİ KİM:Hiromi ,Hinatanın eğitmeninin yardımcısın torunudur yani ben öyle diyorum.)

Hinatadan

Sabah uyandığımda, Hiromi azındaki salyalarla uyumaya devam ediyordu. Yataktan kalkıp banyoya ilerledim. Hazırlanıp Hirominin çantasını hazırladım.

Hinata: Hiromi hey Hiromi!  Hadi uyan.

Hiromi: Beş dakika daha...

Hinata: Hiromi kalk hadi,dedeni bekletmek istemezsin deyimi?

Hiromi: Aghh... Hai hai kalktım.

Banyoya götürüp yüzünü yıkadım. Üstünü giydirdim.

Hinata: Hadi sana kahvaltı hazırlayalım.

Hiromi: Hai. Portakal?

Hinata: Çoktan aşağıya indi.

Beraber aşağıda Portakalın yemeğini verip ,kendi kahvaltımızı hazırladık.

Hiromi: Yine harika şeyler yapmışsın Hinata-chan.

Hinata: Arigatto. Bitirdiysen çıkalım mı?
Hiromi:Gidelim.

Masayı toplayıp evden çıktık. Konohanın kapısına geldiğimizde ,bizim kızlarda burdaydı. Birde o, uzaktaydı ama burdaydı. Onun hakkında şuan ne düşüneceğimi bilmiyorum. Hiromide fark etmiş olucakki, arkama geçip bacağıma sarıldı. Bacağımdan ayırıp onun hizasına eyildim.

Hinata: Bu sefer sana zarar vermesine asla izin vermem, tamam mı?

Hiromi: Söz mü?

Hinata: Söz.

İno: HİNATAA HİROMİİ...

Sakura: Çocığu kurkutucaksın bağırmasana.

Tenten: Yinemi?!

Temari: Tartışınca hiç çekilmiyorsunuz.

İno Hiromiyi kucağına alıp döndürdü. Durduğunda Sakura aldı. Sakura öptükten sonra ,Tenten alıp sıkıca sarılıp yere bıraktı. Hiromi Temariyle bakışmaya başladı sanırım ondan çekiniyor. Temari Hiromiyi kendi etrafında çevirip havaya atıp tuttu.

Temari: Senin gibi tatlı bir çocuk büyümek için acele etmemeli.

Hinata: Buna katılıyorum. Hiromi
Hiroto geldi.

Hiroto: Seni görmeyeli uzun zaman oldu Hinata-sama.

Hinata: Sizi görmekte güzel. Sensei nasıl?

Hiroto: İyi siniz gittikten sonra Hiromi ile uğraşmaya başladı.

Hinata: Jutsularda gelişmiş.

Hiromi: Hitori dede....

Hitori: Hadi Hiromi gitmemiz gerek.

Hiromi: Hai. Güle güle Hinata-chan.

Hinata: Güle güle.

Kızlar işi oluduğunu söyleyip uzaklaştı
Hiromi,Hitorinin elini tutup uzaklaşırken el salladı. Naruto birden önlerine çıkınca durdular,Hiromi, Hitorinin arkasına saklanırken, Hitori bastonuyla Narutonun kafasına sertçe vurdu. Naruto bir şeyler anlatmaya başladı ara sıra Hitori tekrar vuruyordu. Naruto, Hiromi nin hizasına eyildiğinde Hiromi gizlendiği yerden çıktı. Naruto kulağına birşeyler söyledikten sonra Hiromi ile sarıldılar, geri çekildiğinde Hiromi bana tekrar elsalladı. Onlar uzaklaşmaya başlayınca bende antrenman yapmak için ilerledim.

Kiba: HİNATA!

Naruto: HİNATA!

Kiba: Önce ben. Hinata bu gün bir karnaval var beraber gidelimmi?

NaruHina(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin