Narutodan
Sabaha kadar uyumadım Hinata bir şey ister diye. Dışardan sesler geliyor. Hizmetliler herhalde,Hinata için kahvaltı hazırlamalarınıda söylesem iyi olur. Yüzümü yıkayıp odadan çıktım. Burda kimse yok aşağı insem iyi olur.
(Yazar mefta ,ayyyy çok kawai)
Naruto: Ogh. Ohayo. Hinata için kahvaltı ve yemek hazırlarmısınız birde etrafta fazla eşyaları kaldırın dattebayo.
Hepsi başını eğip kızardı. Derdi ne bunların?
*Hizmetliler iç ses*
İnanamıyorum çok kawai yaaaaa çok tatlııı kaslarına bak. ~^O^~(DEŞERİM LAN SİZİ!!!! ~'O'~)
Naruto: Sorun ne?
Jeni: Şey efendim biz hallederiz siz odanızda dinlenin.
Aslında uykum var ama uyursam kalkmam. En iyisi burda durup ne yaptıklarına bakmak.
Naruto: Ogh. Gerek yok burda durucam. Hinatanın durumundan dolayı evi düzenlemeliyiz.
Yuko: Hinata-sama demek istediniz herhalde.
Hinata-sama ? Ben ona hiç böyle demem dattebayo.
Naruto:Neyse biblo , vazo ve kırılacak şeyleri kaldıralım.
Mia: Efendim biz hallederiz.
Ah bunlarla uğraşamicam çok garipler dattebayo!
Naruto:Agh ben odamdayım o zaman yemek hazırlamayı unutmayın.
Hizmetliler: Hai!
Merdivenlerden çıkarken Hinatanın merdivenlere doğru geldiğini gördüm.
Naruto: HİNATA!
Tam düşerken hızla çıkıp kollarımı açtım, kucağıma düştü. Sıkıca sarıldım.
Naruto: Hinata. İyimisin?
Hinata: Ahh şey e-evet i-iyim.
Belinden sarılıp kaldırdım. Aşağıya indirdim. Oda boynuma sarıldı. Şu garip hizmeççiler yine bakıyor. Koltuğa doğru ilerledim.
Hinata: N- Naruto-kun s-sen çıplakmısın?
Hinata söyleyince fark ettimde benim üstümde bir şey yok! Onu koltuğa oturttum.
Naruto: Gece üstümü çıkarmışdım. Giyinip geliyorum. Üzgünüm.
Hinata: Önemli deyil. Okula geç kalma.
Naruto: Nani!
Hinata: Kahvaltı etmeyi unutma, yoksa okulda uyuya kalırsın.
Evet kahvaltı etmedimde uyuya kalıyorum dattebayo ,o bunu nerden biliyorki ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NaruHina(Tamamlandı)
General FictionCesur ve sırlarla dolu bir kadın ve onu sadece kendine isteyen bir adam. Çif kişilikli bir kyubi ve diyer bir ses. Naruto ve Hinatanın hikayesi. Yazım hatalarını umursamayın birgün düzeltirim.😂👍 Tamamlandı