Yine başardık.Elveda.....

603 37 35
                                    

Narutodan

Naruto: Hadi ama Sakura-chan...

Sakura: Baka henüz iyleşmedin. Ayrıca sessiz ol diğerleri hâla uyuyor.

Naruto: Anladım dattebayo.

Lee: Naruto-kun sessiz olmalısın, herzez senin kadar hızlı iyileşemiyor.

Naruto: Biliyorum dattebayo.

Şuanda büyük bir hastane odasındayım. Kageleri suikastdan kurtarmışdık fakat hepimiz yaralandık.  Hinatanın ise ne durumda oldugunu bilmiyorum. Onu görmek istediğimde engel oluyorlar. Kesin kötü birşey var ve bunu benden saklıyorlar'tebayo.

Narutıo: Sakura-chan Hinata nasıl?

Sakura: Ah şeyy ııı o iyi. Benim gitmem gerek.

Yine aynı şey, ama ben burdan çıkıp onu bulurum.

İlahi bakış açısı

Hinata temsilciler her ne kadar öldürmüş olsada ağır yaralanmışdı. Gaarayı su elementi olan Goku ıslatarak onu etkisiz hale getirdi İtachi ise Jiro ile bir dövüş gerçekleştirirken. Hinata gerçek gücünü saklayarak ,Keji ve Jiro yu öldürürken yaralandı. Hinata, Tusunadenin yardımıyla hızlı iyileşiyordu. Şuanda durumu iyi olsada bunun Narutonun bilmesini istemediği söylemişdi ,bu yüzden kimse bir şey söylemiyordu. Fakat Hinata, Narutonun bunu bir şekilde öğreneceğini biliyordu.

Narutodan

Kimseye fark ettirmeden gölge kopya çıkarıp Hinatanın odasına  gönderdim.

Kopya Narutodan

Camdan gizlice çıkıp bir hemşireye Hinatanın odasını sordum. En üst kat koridorun sonundaki oda ,olduğunu öğrendiğimde koşarak Hinatanın odasına ilerledim. Kapının önüne geldiğimde durdum. Elimi yavaşça kaldırıp kapıyı tıklattım.  Bir süre bekledikten Hinatanın sesi duyuldu.

Hinata: Gel.

Kapıyı yavaşca açıp kafamı soktum.
Hinata sırtı kapıya dönük,önündeki büyük pencereden dışarıyı izliyordu. İçeri girip kapıyı yavaşca kapattım. Arkasına sırtımı dönüp oturdum.

Hinata: Geleceğini biliyordum.

Naruto: Neden saklındın o zaman'tebayo.

Hinata: Endişelenmeni istemedim.

Naruto: Ama daha çok merak ettim.

Hinata: Üzgünüm ,sen çok iyi bir dostsun Naruto-kun ,seni üzmek istemedim.

Dost...?  Ben ona bundan daha fazlasını hissediyorum.

Naruto: Sende benim için cok değerlisin. 

Hinata: Şuanda iyiyim. Bu gün çıkıcam.

Naruto: Ben çıkamıyorum. Sakura izin vermiyor.

Hinata: O iyi biri.

Naruto: ....

Hinata: Narutoyu bekletme ,çok merak ediyordur şuan.

Naruto: *Yok olur*

Narutodan

Naruto: Buna inanamıyorum dattebayo. SAKURAAA!

Sakura: Egh? Dosta?

Naruto: Sakura neden söylemedin dattebayo!

Sakura: BAKA Neyden bahsediyorsun!

Naruuto: TABİKİ HİNATADAN!

NaruHina(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin