Kuzen mi!?

521 33 26
                                    

Narutodan

Hinata: Hadi ama naruto-kun kalkman gerek tüm gün uyuyamassın!?

Naruto: Evet uyurum dattebayo.

Sırtımda  oturan hinatanın düşmemesine dikkat ederek onu kucağıma çektim ve sıkıca sarıldım.

Naruto: Beş dakika daha~

Hinata: Naruto-kun Noaki kahvaltıya indi bile onu bekletmemelisin.

Bir gözümü açıp Hinataya baktım.

Naruto: Hâlâ burdamı yani,ben gittiğini düşünmüştüm'tebayo...

Hinata: Demo o hâla  burda ve ben onunla yalnız kalmak istemiyorum.

Kolumdan çekerek beni kaldırmaya çalışan Hinata ,bir anda yere düşerek acıyla inledi. Yataktan kalkıp yanına gittim.

Naruto: Daycobu dattebayo!?

Hinata: bacağım ağrıyor.

O belini tutup kalkmaya çalışırken benim dikkatimi kumidinin köşesindeki kan lekesi çekti. Hinatanın bacağına baktım, çok derin olmasada kanıyordu. Bacakları iki yanıma gelicek şekilde onu kucağıma alarak odadan çıktım.

Hinata: Naruto ne yapıyorsun!?  Böyle inemem...

Naruto: Neden'tebayo....

Noaki: Ohayo.

Hinatanın üzerine kısa bir göz attığımda sadece şort ve askılı giydiğini gördüm. Koltuğun üzerindeki baddaniyeyi bir elimle alıp Hinatanın omuzlarından örttüm. Hinatayı mutfak taburelerine oturttum.

Naruto: İlk yardım malzemeleri nerde'tebayo.

Hinata: banyodaki dolapta.

Hinatayı tekrar kucağıma alıp banyoya çıktım. Hinatayı küvetin kenarına oturtturtum. Okijenli su, krem ve yara bandını alıp yanına oturdum.

Yarayı temizlerken Hinata canının yandığını belirten bir inleme çıkardı. Yarasına üfleyip işimi bitirdim.

Hinata: Arigatto.

Naruto: İnelimmi.

Hinata: Hai .

Birlikte aşağı inip kahvaltı sofrasına oturduk. Noaki ise benim olan kahvaltıyı hunharca bitiriyordu.

Kısa bir kahvaltıdan sonra Noakiyi kapı dışarı edip Hinataya veda ederek bende çıktım .

Sokaklarda boş boş dolaşırken Noaki de peşimi hiç bırakmıyor ayrıca susmak bilmeyen çenesiyle beni zorluyordu.

Noaki: Şurası güzelmiş, buraya girelimmi, en sevdiğin renk ne, evin nerde, evin yokmu, dün niye o kızda kaldık, güçlü bir ninjamısın....

Naruto: Kapa çeneni dattebayo!! 

Naiko: Hey hey sakin ol sinirlenirsen kyuubi ortaya çıkabilir, köyü yok etmeni istemeyiz değilmi.

Naruto: Sana daha öncede Kuramanın öyle biri olmadığını söylemiştim'tebayo.

Noaki: Her  neyse, eee  beni  gezdirmeyecek misin?

Kurama: Bu  nedir  ya  evlat  olsa  sevilmez.

İç  ses: Şahsen  benim  çocuğum  olsa  cebine  kokayin  doldurup  FBI'a  ihbar  ederim.

Naruto: Öyle  yada  böyle  kuzenim, alışsam  iyi  olucak  datteebayo.

Kurama: Neyse ne bu iş bitinceye kadar beni rahatsız etmeyin.

İç ses: Uuu bay cool konuştu...

NaruHina(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin