Orichimaru

595 34 70
                                    

Hinatadan

Tak Tak Tak

Hinata: 5 dakika dahajbjv...

Tak Tak Tak

Gözlerimi hafifçe açtığımda camda Kakashi sensei gördüm ve anında gözlerimi pörtleterek yataktan kalktım. Camı açmaya giderken birşeye takılıp sert demo bir o kadarda rahat birşeyin üzerine yapıştım. Bir dakika, o şey inledimi!?

Gözlerimi açıp altındaki şeye baktığımda Naruto olduğunu gördüm.

Naruto:H-Hinata... Dizin...

Hinata:*Şokta* ...

Naruto: Dizini çek....

Hinata: ....

Naruto: H-Hinata....

Narutodan

Agh... Hinataya ne kadar seslenirsem seslenim tepki vermiyo ve benim durumum gittikce kötüye gidiyor dattebayo. Kendimi biraz toplamaya çalışıp onu alta aldım ve dizini olduğu yerden cektim. Yanına oturup biraz nefeslendikten sonra dakikalar önce tıklanan camı açtım. Kakashi sense sırtını cama dönüp alın bandıylada gözünü kapatıp oturmuş.

Naruto: Kakashi sense?

Kakashi:Agh Naruto bende seni bekliyordum.

İç ses: Kakashi= Beklemek. Beklemek=Kakashi... Ya he he.

Kakashi: İruka sense de kapıda bekliyor.

Naruto:Nani?

Gitti bile, Hinata şaşkın ve kızarmış bir yüzle yerde otururken bana bakıyordu.

Hinata:G-Gom...

Konuşmasına izin vermeden dudaklarına kısa bir öpücük bıraktım.

Naruto: Ben senseileri içeri almaya gidiyorum sende yüzünü yıkayıp gelirsin'tebayo.

Hinata:H-Hai.

Odadan çıkıp kapıyı kapattım ve dış kapıya ilerledim. Kapıyı açmamla Iruka sensein pişkin suratını gördüm. Kakashiyi sormayın abi adamın suratını görmüyom bile dattebayo!

İçeriye geçip oturduk önemli birşey var gibi.

İruka: Naruto senin ne kadar sabırsız birisi olduğunu biliyorum.....

Naruto:Ve buna rağmen uzatıyorsun dattebayo! Sorun ne?

Kakashi: Hinatanın gitmesi gerek.

O sırada içeriye elindeki tepsiyle giren Hinata orda kaldı.

Hinata:N-Neden?

Iruka: Bu gizli bir bilgi bu konuda, Tusunade tarafında bilgilendirileceksin.

Hinata: Anladım.

Kakashi: Hinata bende oraya gidiyorum. Beraber gidelim.

Hinata:Hai.

Naruto:Ben...

İruka:İie sen burda kalıyorsun sen sakura sai ve Yamato tayço'yla bir araştırma görevine gidiceksin.

Naruto:Agh...

Kakashi: Gidelim.

Hinata:Hai.

Hinatadan

Tusunade beni çağırdığına göre durum ciddi olmalı demo... Bana tam olarak güvendiğini sanmiyorum, bu yüzden yanıma mutlaka birini verecektir....

NaruHina(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin