Hinatadan
Sabah kalktığımda bandaj yine yoktu etrafıma baktığımda kumidinde bir kağıt gördüm.
Oni-chan sabah Naruto-nii aradı ve sargılarını sen uyanmadan çıkarmamı söyledi. Okula gidiyorum merak etme.
Yanımda değilken bile beni düşünüyor. Telofonum titreyince irkildim, elime alıp mesajlara girdim.
Naruto-kun : Ohayo Hinata bugün seninle konuşmam lazım.
Offff kesin mührü sorucak. Önce Neji-nii nin yanına gidim ondan yardım alırım hem. Yataktan kalkıp kağıdı aldığım yere koyarakbanyoya ilerledim,elimi yüzümü yıkayıp saçlarımı taradım, banyodan çıkıp deritayt, beyaz t-shirt ve bordo ceket alıp giydim.Saçlarımı açık bıraktım ninja silahlarımı koyduğum küçük cebi bandajla bacağıma sardım. Telefonu alıp aşşağı indim. Babam evraklarla ilgilerken annem evle ilgileniyordu ikisinide ohayo dedikten sonra kahvaltımı yapıp dışarı çıktım. Neji-nii nin sevdiği dangolardan alıp hastaneye ilerledim. İçimde izlendiğime dair bir his var ve bu çok rahatsız edici.
Shino: Hinata.
Hinata: Aghhh! Shino-kun!?
Beni korkuttun. Beni senmi takip ediyordun?Shino: Hayır.
Hinata: Öylemi. Birinin beni izlediğini hissediyorum.
Shino: Naruto.
Hinata: Nande?
Shinp: Orda.
Parmağıyla bir çatıyı işaret etti. Gösterdiği yere bakınca Naruto-kun u gördüm. Gözgöze gelince çatıdan düşdü.
Hinata: NARUTO-KUN!
Son anda Shino onu böcekleriyle tuttu.
Shino:Naruto neden Hinata'yı takip ediyorsun.
Naruto: *Ensesini kaşırken güler* Şey Hinata ile bir şey konuşucaktım.
İyi deyil ,iyi deyi bu hiç iyi deyil.
Hinata: Iııı şey benim gitmem gerek sonra görüşürüz Naruto-kun , Shino-kun.
Naruto: Nereye kadar kaçıcaksın?Koşarak onlardan ayrıldım Naruto-kun arkamdan birşeyler söyledi ama ne dedi bilmiyorum.
Hastane odasına geldiğimde kapıyı tıklatıp içeri girdim. Tenten ve Neji-nii baya sohbete dalmışlardı.
Hinata: Ohayo minna.
Tenten: Agh! Hinata ne zaman geldin?
Hinata: Şimdi geldim ama fark etmediniz.
Neji: Elindeki dango mu?
Hinata:Evet senin için aldım.
Neji-nii ye verdiğim dangolar hızla tükenirken bende Tenten le sohbet ediyordum. Kapı tıklatılıp içeri Sakura girdi.
Sakura: Neji-san çok hızlı iyileşiyorsun bu gidişle yarın akşam çıkabilirsin. Ah Hinata, Tenten demek sizde burdasınız. İno akşam için kızlar arasında bir şeyler yapmak istediğini söyledi.
Tenten: Bana uyar zaten sıkılıyordum evde.
Hinata: Sanırım bende gelirim bu aralar kafamı dağıtmam lazım.
Neji: Yani ben yalnızım...
Sakura: Kendini acındırma Neji-san. Sende birilerini çağırabilirsin.
Tenten: Nerde buluşalım?
Sakura: İno nun çiçekcisinde buluşalım.
Hinata: Hai.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NaruHina(Tamamlandı)
General FictionCesur ve sırlarla dolu bir kadın ve onu sadece kendine isteyen bir adam. Çif kişilikli bir kyubi ve diyer bir ses. Naruto ve Hinatanın hikayesi. Yazım hatalarını umursamayın birgün düzeltirim.😂👍 Tamamlandı