Görev 2. Gün

561 38 25
                                    

Hinatadan

Yüzümde ıslak bir şeyin gezinmesiyie uyandım.

Akamaru: Hav!

Akamaru üstümde ve o koca diliyle yüzümü yalıyor!

Hinata: KİBAAAA!

Kiba: *Güler*Sanada günaydın Hinata. Akamaru yanıma gel.

Akamarunun peşinden bende çadırdan çıkıp, Kibanın önünde durdum. Kambur bir şekilde durup kollarımı iki yandan sallanırken anlamsız bir yüzle sağ gözüm seyirirken ona baktım.

Kiba: Iıı yola çıkmamız gerek.

Yanımdan hızla uzaklaşınca ,bende şelalede yüzymü yıkadım, üstümü giyip eşyalarımı ve çadırımı topladım.

Muhafız2: Efendim biz yol için hazırız.

Hinata: Güzel. Önce ben çıkıcam işaret verdigimdede siz çıkarsınız.

Muhafız3: Hai.

Hinata: BYAKUGAN!

Etrafda herhangi biri yok. Benim kurduğum tuzaklardan başka tuzakta göremiyorum. Sanırım önce bu tuzakları bozsam iyi olcak.

Tuzakları bozduktan sonra şelalenin arkasındaki mağraya geri döndüm.

Kiba: Neden bu kadar uzun sürdü?

Hinata: Tuzakları hallettim.

Kiba: Anladım. TOPLANIN YOLA ÇIKIYORUZ!

Yine aynı şekilde o önde Akamarunun üstünde ben de arkadan gidiyorum.

Muhafızlardan biri pirensesin taşındığı araca binince, Byakuganı etkinleştirdim. Pirensesin ağzını kapatıp, boğazona bıçak dayadığını görünce elime bir kunai alıp dışardan muhafızın kafasına attım.

Diyer muhafızlar etrafımı sardığında hareketsiz kaldım.

Kiba: Hinata?

Hinata: Kiba, git ve pirensesin üstündeki cesedi kaldır, yoksa pisikolojisi bozulucak.

Kiba:....

Hinata: Git.

Kiba önce içerdeki, kafasında kunai olan cesedi çıkardı. Sonrada yüzünde ve üstüne bulaşan kanlarla beraber irileşmiş gözleriyle prensesi çıkardı.

Muhafızlar ise prensesi görür görmez, mızraklarını benden çekip pirensesin yanına gittiler.

Kiba pirensesi bir kayanın üzerine oturtup yanıma geldi.

Kiba: İyi iş Hinata.

Hinata: Daha dikkatli olmalıyız. Bana öyle geliyorki bu sadece bir ticaret antlaşması deyil.

Kiba: Tek olmadığını düşünüyorum. Diyerlerinede dikkat edelim. Yolumuz az kaldı, daha çok saldırıcaklardır.

Hinata: Aynı fikirdeyim. Harita sendemi?

Kiba: Hai İşte.

Hinata: Şu noktalarda dikkatli olalım. Tuzak kurmuş olabilirler.

Kiba: Şurasıda tehlikeli.

Hinata: Doğru ,bir pilanım var.

. . .

Narutodan

Hinata ve Kiba şuan ne yapıyorlar acaba dattebayo. Bugün dönmesi gerek. Acaba ne zaman gelir. Evi yine mahvettim Hinata olsaydı böyle olmazdı. Yine ona güvenmediğim için böyle oldu. Ayrıca küçücük bir çocuğu kıskandığıma inanamıyorum.

NaruHina(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin