KKA - 24. BÖLÜM

85 6 3
                                    

"Zeliha. Hadi kalk kız. Ne uykuya doymaz kızsın be. Allah!" dedi kapının dışından annem.

Gözlerimi açtım ve yataktan kalktım. Annemin sesi duyulmuyordu.

Dolabın önüne geçtim ve okul kıyafetlerimi askıdan çıkartıp yatağıma koydum. Odadan çıkıp mutfağa girdim. Ablam ve annem kahvaltı yapıyordu. Hemen yerime oturdum ve bir iki parça bişeyler ağzıma tıkıştırdım. Babam evde olmadığı için paralar annemdeydi. Anneme biraz yağ yaptım ve elliliği kaptım. Hemen tuvalete gittim ve ihtiyaclarımı karşıladım. Dişlerimi fırçaladıktan sonra yüzüme maskede yaptım ve beş dakika onu beklettim. Evde zombi gibi bembeyaz suratla geziyordum valla.

Odama girip kıtaplığın gözünden kilotu çorap aldım ve giydim. Siyah mus çoraptı.

Okul kıyafetlerimide üzerime geçirdikten sonra telefonum çaldı.

+Efendim Çağlayan.
-Zeliha hazır mısın?
+Neye?
-Okula. Hazırsan seni ben alayım.
+Hazır değilim ama beş dakikaya hazır olurum.
-Tamam hazır olunca aşağı in o zaman.
+Tamam.

Telefonu kapattıktan sonra hemen gözlerime rimel sürdüm ve dudağımın renginde bi ruj sürüp çantamı hazırladım ve merdivenlerden indim.

Çağlayanın arabası kapının önündeydi. Hemen bindim ve emniyet kemerini bağladım.

"Günaydın." dedim.
"Valla pek gün aymadı. Bazıları telefonumdaki resimleri silmiş." dedi imayla. Sırıtıp ona döndüm.

"Hadi ya. Tüh! Kim yapmış olabilir ki? Allah Allah." dedim ve yerime yayıldım.

"Ben kimin yaptığını biliyorum. Ama dün olanlardan sonra onu affettim." dedi.

Dün yaptığım aklıma gelince at kuyruğu olan saçımla yüzümü kapattım.

Okulun önüne geldiğimizde indik. Kızlar daha yeni okula giriyorlardı. Onları izledim. Beni görmemişlerdi. Çağlayanı bekledim ve birlikte okula girdik.
"Ben kızların yanına gidiyorum." dedim.
"Tamam." dedi ve okula doğru yürümeye başladı.
"Öküz etimi yedi bu be! Allah Allah. Dün için bana çok kızdı herhalde.

Bizim kızların yanına gittim.
"Günaydın kankicampinklerim.(çoğu zaman yazarda bele söyler kankilerine. Euv... Seviliyosunuz kız.)"
"Sanada." dedi hepsi soğuk soğuk.
"Ne oluyo lan? Gelmeden bi kova buz mu yediniz ne yaptınız?" dedim.
"Valla hafta sonu o kadar aradık ama nedense telefonlarımız hiç açılmadı." dedi İlayda.
"Ya bebeğim elime telefonumu hiç almadım ki." dedim. Yalandı ama olsun. Sadece Çağlayanın fotoğraflarını kendime atmak icin ve mesajlaşmak için almıştım.
"Kızlar ne oldu biliyor musunuz?" dedim ve Çağlayanın annemle olan konusmasından tut, pazar günü yaptıklarımıza kadar anlattım.

Çağlayan Anlatıyor.
Arabadan inince beni beklemesi hoşuma gitmişti. Ama ona hala sinirliydim. Tüm fotoğraflarımı silmişti. Üstelik onunla olan fotoğrafları bile.  Bide dün gece yaptığı beni mahfetmişti. O neydi be!!!

"Ben kızların yanına gidiyorum." dedi. Şu an dün geceyi düşündüğüm için ona kısaca 'tamam' dedim ve bizim oğlanları bulmak için okula yürüdüm. Arkamdan bir şeyler söylenmişti ama anlamadım. Okuldan içeri girdim ve bizim sınıfa girdim. Burda değillerdi. Hemen telefonumu aldım ve Mehmeti aradım.
+Nerdesiniz lan?
-Çatıdayız.
Dedi ve kapattı. Takmadım ve çatıya çıkan merdivenlere doğru yürüdüm.

Çatıya çıkıp etrafa bakınca bizimkileri gördüm ve yanlarına gittim. Bi konu hakkında konuşuyorlardı.

"Hayır yani ben anlamıyorum. Ben o kadar kızı öptüm etkilenmedim bu kız beni öptü götüm uyuştu ya." dedi Can.
"Konu ne gençler?" dedim.
"Ya şu daha önce öpüşmemiş kızları konuşuyorum. Bara gittiğimiz gün İlayda beni öptü. Dönmelere döndüm ya. Bi halsizlik. Gören beni kız sanar allah cezamı vermesin." dedi.

Kusurluların Kusursuz Aşkı(Düzenleniyor) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin