Önceliken ilk okurum ve yorum yapan olarak yahe5805'e teşkür edrim. Seviliyosun. Cidden ilk hikayem değil ama yinede çok mutlu oldum. Öpcük öpcük öpcük...
Yazar Anlatıyor.
Kız piste çıkmıştı oynamak için. Oğlanın gözü kıza kaydı hemen. Kız gönlüne göre dans ediyordu. Oğlan bi tersliğin olduğunu anlamıştı. Eli bardağına gitti. Bardak boştu. Hemen Halile döndü
"Sen mi içtin lan içkimi?"
"Valla şimdi bende aynısını sana sorcaktım." dedi Halil. Oğlan kafaya takmayıp sahneye baktı. Kızı göremedi. Hemen oturduğu yerden kalktı ve çıkışa koştu. Bi adam kızın belinden tutmuş ve onu görürüyordu. Oğlan bağırdı
"Hey sen" diye. Adam arkasını dönmesiyle kafayı burnuna yemesi bir oldu. Adam yere düştü dengesini kaybedip. Oğlan ayağıyla adamın eline bastı. Adam acıdan çığlık atıyordu.
"O elleri bi daha nereye koyacağına dikkat ediceksin anladın mı?"
Adam cevap vermeyince biraz daha bastırdı.
"Anladın mı dedim sana." diye kükredi. Adam evet anlamında kafasını sallayınca hemen ayağını çekti. Adamda g*t korkusundan hemen kalktı ve gitti.
Oğlan kıza döndü.
"Ne yaptığını sanıyordun sen?"
"Ne var ya biraz eğlendik o kadar." dedi kız. Oğlan anlamıştı sesinden.
"İçtin mi sen?" dedi oğlan cevabını bildiği sorunun.
"Evet. Bi senin bardağını bide Halilinkini" dedi kız dürüstçe. Oğlan güldü ve kızı kucağına aldı. Kız kollarını oğlanın boynuna doladı ve kafasını oğlanın göğsüne yasladı. Biraz zaman sonra kız kafasını kaldırdı ve oğlana baktı.
"Kalbin çook hızlı atıyo."dedi. Oğlan kıza baktı ve güldü.
"Hepsi senin yüzünden çirkin ördek yavrusu." dedi oğlan. Kız şirince sırıttı.
"Ama o sonradan çook güzel bi kuğuya dönüşüyo"
"Ama ben ördek yavrusunun bu çirkin haline aşık oldum."
Kız oğlanın kucağında uyuyakalmıştı. Onu hemen arabanın ön koltuğuna yerleştirdi ve emliyet kemerini bağladı. Daha sonra kızın suratını inceledi. O kadar güzel uyuyordu ki kız. Oğlan bi of çekti ve doğruldu. Hemen arabanın sürücü koltuğuna geçti. Arabayı çalıştırdığında eline telefonu aldı.
"Alo nerdesin sen? Zeliha da yok zaten ortalıkta." dedi Halil.
"Ya bizim içkiyi içeni buldum ben. Kafa güzel bunun. Biz otele gidiyoz şimdi. Sizde gece gelirsiniz." dedi ve Halilin cevap vermesini beklemeden kapadı telefonu. Bir iki sokak sonra otele gelmişlerdi. Hemen arabadan indi ve kıza yöneldi. Kızı kucağına aldı ve otele girdi. Herkes onu sapık veya tecavüzcü sanardı. Kız baygın ve adamın kucağında.... Görevlinin yanına gitti ve kapının anahtarını aldı. Asansöre yöneldi. Oğlanın asansöre varmasıyla kapı açıldı. İçinden birkaç adam indi. Kimse yoktu. İçi rahatlamıştı. Hemen geçti içeri. Kapılar tam kapanıcakken içeri teyze girdi. Daha sonra kat numarasına bastı teyze. Daha sonra Çağlayana döndü.
"Siz yeni evli misiniz yavrum?" dedi. Çağlayan buna biraz sevindi ve biraz şok oldu.
"Neden sordun teyzecim?" dedi şokla.
"Pek yakışıyorsunuz birbirinize de ondan. Maşallah maşallah. Ama hanım kızıma ne oldu?" dedi.
"Arkadaşlarla eğlenmeye gitmiştikte oda yanlışlıkla içmiş içki ondan böyle." dedi tek nefesle.
"Aman ne içersiniz ki onu be. Siz benim yazlığıma gelin benim bir sürü bahçem var. Ben size ordan meyve toplar suyunu sıkarım. Hem sağlıklı onlar. Bu içtikleriniz hep günah sizin." dedi teyze. Çağlayan güldü bunun üzerine.
"Söz teyze eşim bi uyansın anlatıcam ona." dedi gülerek. Kadın kızın suratına baktı bi.
"Aslında güzel kız değil bu. Benim bi torunum var hanımhanımcık. Sen bırak bu uykucuyu gel benim torunumu al. O daha güzel bundan." dedi teyze ciddiyetle. Çağlayan güldü.
"Yok be teyze ben çirkinimle mutluyum sen merak etme. Hem senin torununa benden daha iyileri düşer inşallah." dedi. Kadın ellerini açtı "İnşallah" dedi ve yüzüne sürdü. Asansör durdu ve kadın indi. Kapılar kapandıktan sonra kızın suratına baktı.
"Sana çirkin dedim diye üzülme tamam mı? Sen hep benim kalbim ve alkım için en güzeli olucaksın. Ağzım sana hep yalan söylüyecek. Ama sen onu aldırmayacaksın. O sadece kendini kandırmak için öyle söyleyecek." dedi. O sırada kapı açıldı. Asansörden indi ve odanın kapısına yürümeye başladı. İçeri girince kızı yatağa bıraktı. Görevlinin getirdiği çantayı hemen yatağa koydu ve salaş uzun bi lacivert tişörtü yatağa attı. Kızın çantasını boynundan çıkarıp masaya koydu. Yatağa gidip kızın tam önüne oturdu. Kızı kollarının yanından tutarak oturur pozisyona getirdi ve elbisesinin arka fermuarını açmaya başladı. Oğlanın tüyleri diken diken olmuştu. Elbiseyi yukarı çekti ve kıza bakmamaya çalışarak tişörtü giydirdi. Hemen ayakkabılarını çıkardı ve onu eski haline geri getirdi. Hemen kızın yanından ayrıldı ve aşağı indi. İçkilerin olduğu yere gitti. Ağırından bir içki aldı ve oturdu. Yudumlarken bardağındaki içkiyi,düşündü. Günlerdir hayal ettiği kızı böyle yukarıda bırakmak tuhaf geldi ona. İki bardak daha içti ve yukarı çıktı. Odaya girdi ve kapıyı kapattı. Pantolonundan kurtulup eşortman altını giydi ve gömleğini çıkardı. Kendini yatağa attı. Uykuya düşkün biri olarak kafası güzelken ve yanında yattığı kızı düşünmeden uyumaya çalıştı.
........
Gözlerini açtı kız. Sonra etrafa baktı. Yanında yatan bir adet Çağlayanı gördü. Kendi saçlarını 'katil oldum ben' diyen kadının dramatik sahnesindeki gibi diplerinden tutup yukarı çekti. Daha sonra Çağlayanın koluna bastırdı parmağıyla.
"Şşşttt.. Çağlayan gak hadi.....şşşttt.. Hadi bee"Uyanmayacağını anlayınca dikeldi ve şarkı söylemeye başladı.
"Bir gün birgün bi çocuk evede gitmiş kimse yok. Açmış bakmış dolabı şekerde sanmış Çağlayanı yemiş yemiş bitirmiş. Sonrada onu kusmuş" dedi ve gülmeye başladı. Oğlan içkininde etkisiyle hala uyuyordu. Sonra kız bir anda yüzünü ekşitti ve tavana baktı.
"Yoksa bendemi Çağlayanı yedim?" dedi ve kalkıp tuvalete koştu. Birkaç dakika sonra içeriden çıktı. Yüzünü yıkamasıyla az da olsa kendine gelmişti. Hemen yatağa koştu ve kendini attı. Yumuşak bi atış olucaktı ki bu oğlan uyanmamıştı. Kız biraz daha etrafa baktı. Duvardaki saat 3.45'i gösteriyordu. Komidinin üzerindeki telefon dikkatini çekti. Hemen Çağlayanın üzerimden eğilip telefonu aldı. Telefonda şifre yoktu. Kız rahat bi nefes aldı. Daha sonra telefonun ekranını açtı ve gezinmeye başladı. Ne oyun nede sosyal medya uygulaması vardı. Telefonu aynı şekilde yerine koydu. Oğlan o anda yüz üstü döndü ve kız oğlanın üzerine düştü. Kız biraz kirpikperine baktı oğlanın daha sonra yüzüne. Dolgun dudakları, biçimli kaşları... Kız hemen kendini toparladı ve eski haline döndü. Biraz daha bakındı etrafa daha sonra gözüne birşey çarptı. Güldü ve yüzünün önümde ellerini ovuşturdu.
"Şimdi elime düştün sen."Hemen yerinden kalktı ve masanın üzerindeki çantasını açtı. İçinden küçük makyaj çantasını aldı ve yatağa koşar adım gitti. Çağlayana dönecek şekilde bağdaş kurdu ve çantayı kucağına aldı. O sırada üzerindekinin onun olmadığını anladı. Bu bir erkek tişörtüydü. Ama bunu nasıl giymişti. Yanında yarı çıplak yatan oğlana baktı sonra istemsizce gözleri bacak arasına kaydı. Bir iz yoktu. Derin bi ohh çekip işine döndü. Çantanın fermuarını açtı ve içinden renkli kalemlerini çıkardı. Oğlanın anlına yeşille bir yıldız çizdi ve maviyle bir kalp. Daha sonra bordo ruju aldı ve oğlanın dudaklarına sürdü. Daha sonra siyah kalemle oğlana kaş yaptı ve bıyık çizdi. Fransız bıyığı çizmişti. Hemen eliyle ağzını kapattı ve şaheser karın kaslarına baktı. Eline beyaz göz kalemini aldı ve buraya ev çizdi. Daha sonra güneş... Eşyaları çantaya koydu ve çantasına koştu. Telefonunu eline aldı ve şifreyi girdi. Kamerayı açtı ve oğlanın bir sürü fotoğrafını çekti. Daha sonra kendini yatağa attı ve uykunun kollarına bıraktı kendini.
........
(1082 kelime)
Arkadaşlar aslında daha uzun yazmak istemiştim ama olmadı. Bir dahaki bölümde görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kusurluların Kusursuz Aşkı(Düzenleniyor)
Novela JuvenilOkula yeni gelen oğlanlar, sınıfın popüler aynı zamanda kusurlu olan kızlarına aşık olursa.... Oğlan kıza döndü. "Ne yaptığını sanıyordun sen?" "Ne var ya biraz eğlendik o kadar." dedi kız. Oğlan anlamıştı kızın sesinden. "İçtin mi sen?" dedi oğl...