KKA - 36. BÖLÜM

70 5 0
                                    

Okullar açılalı beş hafta oldu. Çağlayanlar bize oturmaya gelmiş ve kız istemenin ne zaman olucağını belirlemiştik.

Kız istemenin olucağını öğrenen Halime ablam bana çok kızmıştı.

Kızmasının sebebi ise ondan önce evleneceğimdi.

Dedim 'abla sadece isteyecekler. Ortada düğün yok.' diye ama ondan önce isteniyorum diye kafayı yemişti. Bu akşam istemeye geleceklerdi.

Okula gitmemiştim bu gün.Evin her tarafını didik didik ederek, pis olan neresi varsa her yerini temizledik. İlayda ve İrem her ne kadar yardım edelim dedilerse de kabul etmemiştim. Can ve İlayda ayrılmışlardı. Bu yüzden onun üzerine pek gitmiyorduk.

Okul çıkışı olduğu için evden çıktım ve okula gittim. Kızlar çıkışta bekliyordu. Hemen kol kola girdik ve çarşıya gittik.

Çağlayan için fincan takımı alacaktık. Tuzlu kahveyi normal fincanda verecek değildim herhalde.

Çarşıya geldiğimizde istediğimizden hiç yoktu. Bunun yerine beyaz bir fincan takımı aldık. Herkes için özel notlar yazacaktık. İsteme kıyafeti ve ayakkabısı baktık. Zaten Çağlayanın omzuna geliyordum. Bu yüzden topuklu yerine babet baktım. Alışverişi bitirip eve gittik.

Fincan takımını çıkartıp onlar için aldığım kalemide çıkardım.
Altı fincan vardı zaten. Onlar dört kişiydi, bizde beş kişiydik. Annem ve babama yapsam bizi boşver zaten.

Fincanın birini elime aldım.
Tabağın kenarına Damat Beye yazdım ve fincanın kapatacağı yere Biraz tuzlu oldu ama kusura bakma. yazdım.

Sibel teyzeninkini elime alıp tabağın dış kısmına Kayınvalideme yazdım.
İçine Beni de kızınız gibi görün. yazdım.

Hakan amcanınkine KayınBabama
yazdım ve içine Ailenize yeni bir üye katılıyor. yazdım.

Babamınkine ise Babama yazdım ve Yuvadan bir kuşun uçuyor. yazdım. Babam buna ağlayabilirdi.

Aneminkine ise Anneme yazdım ve içine E anne şimdi işleri kim yapacak? yazdım.

Çağatayınkine ise Çağataya yazdım. Kocamın kardeşine ne demem gerektiğini hala bilmiyorum.
Abin ne yaparsa bana haber ver tamam mı?  yazdım.

Fincanlar tamamdır.

Şimdi sırada elbise ve saçlarım var. Beyaz kumaşın üzerine siyah küpürleri olan elbisemi giydim ve kızlar içeri çağırdım. Çağlayanlar saat sekizde geleceklerdi ve saat yediye on vardı. Anneannemler gelmişler ve içeride oturuyorlardı.  Zümra ise oradan oraya geziyordu. İnşallah bir şeylerimi yürütmemiştir.

Kızlar saçıma maşa yapıp güzel bir topuz yapmışlardı. Hafif bir makyaj ile her şeyim tamamdı.

Kapı çaldığında açmak için koşmuştum lakin annem beni odama göndermişti. Beni sadece kahve servis ederken görmeleri gerekiyormuş.

Odamda mal gibi oturuyordum. İlayda kapıyı açtı ve bana baktı.

"Hadi kahveleri yapmaya." dedi. İrem kamerayı açmış ve benim kahve yapışımı çekiyordu.

"E Zeliha nasıl hissediyorsun?" dedi İlayda.

"Boktan hallice, ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Ya birinin üzerine dökersem?" dedim.

"Zeliha, kayıt ediyorum." dedi İrem.

"Ay doğru, baştan başlat ya." dedim.

"Sende kahveyi baştan yap o zaman." dedi. Hayır anlamında omuz silktim ve kahveleri fincanlara koydum.

Kusurluların Kusursuz Aşkı(Düzenleniyor) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin