Sabah sabah kamyon sesleri ile uyandım. Yataktan çıkarak, cama yaklaştım. Camı açarak tipimi dahi önemsemeden bağırdım
-Nedir lan bu sabah sabah!? Uyuyoruz dimi be !?
Camı kapatarak içeriye girdim. Gözlerim kapalı dolanıyordum. Birden ayağım bir şeye takılınca yüz üstü yere yapıştım. Yattığım yerden kalkmayarak cenin pozisyonu aldım. Uyumaya devam ederken odanın kapısı birden açıldı. Aynı anda yüzüme bir kova soğuk su yememde bir oldu.
-Allah seni kahretmesin Özlem! Boyu altında kalasıca!
-Sen benim olduğumu nerden bildin ya !?
-Senden önce parfümün girdi odaya,selamlaştık.
-Ya ne var ya? Neyse. Hadi aşağıya gel. Eslem bekliyor.
-Uykum var benim. Gelemem ben. Hem biz tatil de değil miyiz? Bu saatte kalkılır mı?!
-İki saattir uyuyorsun zaten. Bir de çıkıp, o biçim çocuklara bağırdın çağırdın ya vallahi pes!
-Ben ve uykum arasına giriyorsa,ister başkanın çocuğu olsun çok da fifi anladın mı?
-Üzerini giyinde gel hadi. Seni bekliyoruz. -Ben birazcık daha uyuyayım sonra gelirim tamam mı canım arkadaşım?
-Saat 11 olmuş sen hala uyuyayım diyorsun.
-Ya daha dün 15 tatile giriyoruz diye sizin yanınız da bak altını çizerek söylüyorum, sizin yanınız da ben uyku planları yapmadım mı? Çizelge bile oluşturdum ya.! Ahan masamın üzerinde hatta.
-Dün biz bugün için karşıda ki parkta Tayfunlar ile kar topu savaşı yapalım demedik mi? Hadi gel daha . Yüzüne bir su vur bir kendine gel!
-Hadi ya!? Sanki daha demin sen toptan komple banyo yaptın.? Gerek kalmadı bence.
Cevap verecekken kapı açıldı. Gözlerimi açtım.Abim yarı çıplak odaya girmişti. Özlem çığlık atarak gözlerini kapadı
-Ali abi ! Bu ne hal!? -Sen ne ara geldin ya? Verdiği tepkiye bak. Dersin 3 harfli görmüş. Baksır ile girsek kim bilir kendini nereden aşağıya atacak ?
-Ali abi!
Abim sakız gibi uzatacaktı belli. Araya girdim. Yoksa Özlem biraz sonra makas ile abime kafa göz dalabilirdi.
-Abi ne istiyorsun!? Hem ben sana kaç defa dedim kapıyı çal diye.!? Ya uygunsuz bir anda yakalansaydım!?
-Senin tek uygunsuz anın; bilgisayar da gördüğün yakışıklı çocukların resimleri ile aşk yaşamak.
-Ha ha ha. Zorla güldüm acımı içime attım. Ne istiyorsan de ve git.
-Benim siyah kazağım nerde lan!?
-Ben onu biraz önce gördüm senin odanda ki çöplüğün için de mutasyona uğramış bana el salladı. Ali abiye selamlar dedi ve gitti. Nerden bileyim be senin kazağını?! Sanki ben giyiniyorum.
-Bilemem artık! Senin işin belli olmaz.
-Babama derim seni meme uçlarından tavana asar piercinge gerek kalmaz.
-İyi lan, iyi çıktık.
Odadan sonunda çıktı. Ayağa kalktım. Banyolu odayı abimlerden bir kağıt parçası sayesinde almıştım. Babam da sağolsun destek çıktı. Elimi yüzümü yıkadım. Saçlarımı kurulayarak,viledayı aldım. Yerlerde ki suyu çekerek minik halımı yastığımı ve yorganımı üst üste kaloriferin üzerine koydum. Gece onca saat ısınmak için beklemek yerine kalorifere koyuyorsun mis gibi ısınıyor. Özlem de bana kıyafet çıkarıyordu. Tabi çıkardığı pisliğide ben temizlemiştim ya! Bende olsam ben de oturur rahat rahat kıyafet seçerdim. -Sen yine kiminle konuşuyorsun? Şanziment mi geldi? -Evet. Kıyafetlerini unutmuş. Onları alıp tekrar gidecekmiş. Başını sallamakla yetindi. Şanziment benim 90 yaşında ki iç sesim. Kendisi şu anda hawai de günü gün ediyor. Özlem in uzattığı siyah pantolunu ve koyu mavi kazağı giyindim. Saçlarımı güzelce tarayarak beremi taktım. Odadan çıktık. Merdivenlerden düşerken Özlem de arkadan kahkaha atıyordu. Son 4 basamakta düştüm canım bir şey olmaz. Eslem kahvaltı masasında hayvan gibi yemek yerken biz de usulca masaya oturduk. Annem çayını içerken gözünü bana çevirdi. Başımda ki bereyi görünce kaşlarını çattı.
-Bere ile masada oturulur mu lan? Çıkar şunu. Yün dökülecek.
-Demek ki oturuluyormuş anne. Hem yün felan da dökülmez. Çunkü o benim berem.
-Demek ki çocuklar 1 sene boyunca anne terliği yemediği zaman mala dönüyormuş. Gülerek ayağa kalktım. Bu işin sonu fena gençler. Özlem i dürttüm. O da Eslem i dürttü. Anneme gülümsedim. Kapıya koştuk. Kahve montumu giyinerek siyah botlarımı ve eldivenlerimi taktım. Annem arkadan bağırdı
-Atkını tak!
-Yünü ağzıma giriyor. Dişlerimi oynattığım zaman beynim yanıyor ya! Takmıycam!
-Sen benim karşıma anne ben hastayım diye bir gel. Bak ben sana neler yapıyorum!?
-Tamam gelmem ya! Sanki ilkokul çocuğuyum ya! Annem terliği çıkardı. Özlem Eslem i ittiriyordu. Onlar önden çıktı.Kapıyı kapatsam,terliği yüzümün ortasına yiyecektim. Kapı açık kaldı. Annemin terliği arabaya kadar uçtu. Bu yeni.Eskiden bu kadar uzağa atamazdı. Terliğe baktım. Karın üzerinde dikili kalmıştı. Gözlerimi açarak anneme döndüm. Annem ise gülüp gülmemek arasında ki ince çizgide duruyordu.
-Oha! Terliği nasıl attığını gördünüz mü!? Kadın sniperları geçti lan. Ben orda olsaydım, büyük ihtimalle burnumun enseme kadar yolu olurdu. Yuh ya! Anne anne değil katliamcı. Terminatör. Eslem destek çıktı. Özlem de terliği hafifçe içeriye gönderdi. Eslem devam ettirdi -O bir halk kahramanı! O bir anneminatör! O bir sniper! O geliyor! İiiişşşşteeeee karşınız da genç kızların ve erkeklerin korkulur rüyası annelerin kankası teyzelerin minnağı! Nerimaaann! Özlem ellerini kaldırdı. Ben de ıslık çalıyordum. Özlem annemi işaret ederek, başını hareket ettirmeden vücudunu hareket ettirdi .
Ö- İşte Neriman! Nerde Masal orda Neriman! Nerdeymiş Neriman !? Evet kızlaaaarrr! Eslem ile annemi işaret ederek aynı anda bağırdık -İşte burda! Eslem Hotel balkan remixi açtı. Olduğumuz yerde oturup kalktık. Halay yerini bekliyorduk. Annem de artık bizi kendi halimize bırakmış izliyordu. Halay yeri gelince halay çekmeye başladık. Ortada ben vardım. Chris Brown söylemeye başladı. Zeyzey ve Sezo da bizi yarı yolda izliyordu. Bugün bize geleceklerdi. Kızlarla yavaş yavaş bir araya geliyordu. Halay çekmek için olduğumuz yerde oturup kalkmaya başladık. Halay çektik. Özlem zılgıt atıyordu. Eslemle zılgıt atmaya başladık.
Özlem arada bir
-İşte onun adı Neriman
Diyip duruyordu. Yan eve taşınanlar da durmuş bizi izliyordu. Eslem kendi halinde oturup kalkıyordu. Bağırdım.
-Ekip bir araya gel!
Özlem ve Eslem halay çekerek yanıma geldi. 3 ümüz halay çekerek geriye doğru gitmeye başladık. Babam araba ile yaklaşıyordu. Arabayı durdurdu. Bizi sallamadan içeriye gitti. Bütün site bizim bu hallerimize alışkındı. Beremin ucundan tutarak laz bereleri gibi kaldırdım. Özlem saçlarını savuruyordu. Eslem yavaştan twerk e doğru kayıyordu. Kafasına vurdum. Bana döndü.
-Ne ?
-Gerizekalı twerk yapmak üzeresin.
Bozuntuya vermeden dikleşerek yılan gibi kıvrıla kıvrıla kalktı. Omuzlarımı kaldırıp indiriyordum.
-Sezo bebeğim katıl bana !
Elinden tutarak dönderdim.
-Kız kaç git şurdan.
Ona dudaklarımı büzerek ellerimi göğsüme doğru kaldırdım. Kaşlarımı kaldırıp indirerek geri geri gittim. Başka bir müzik başlamıştı. Eslem e seslendim.
-Bir daha aç ya !
Arkası bize dönüktü. Bir işler çeviriyordu. Başımı eğerek ona baktım. Murat 'ın ağzına kar tıkıyordu. Özlem e döndüm. Park 'ın üzerine çıkmış oynuyordu. Mehmet amca evden çıktı. Özlem in babasıydı. Ona doğru koştum
-Mehmet amca beni kaydırsana.
Cebimde ki poşeti çıkardım. Babamla göz göze geldiler. Babam seslendi.
-Mehmet boşver dediğini yap gider.
Mehmet amca bana dönünce poşete yere koyarak üzerine oturdum. Mehmet amca arkadan ittirdi. İlerliyordum. Eslem üzerime atladı ama hız kaybetmemiştik Özlem koşarak Eslem in üzerine atladı. Dönerek gidiyorduk.
-Ezildim lan ezildim !
Eslem bağırdı.
-Bokum burnumdan geliyor lan !
Özlem ellerini iki yana açarak başını Özlem in üzerinden aşağıya sarkıttı. Ağaca çarptık. Kar üzerimize düştü. Özlem çığlık atarak kalktı. Eslem de kalktı. Altta kaldığım için gebermiştim. Eslem bacaklarımdan tutarak çekti. Yolun ortasında bekliyordum. Yavaşça ayağa kalktım.
-HADI BIR DAHA YAPALIM !..