52.Bölüm

2.6K 160 10
                                    

Hızla odadan çıktılar. Annem arkadan uyarıcı sesler çıkarıyordu. Ona döndüm. Omuz silktim.
-Boynum tutulmuş.
Annem gözlerini kıstı. Yerime oturdum. Umut kucağıma oturdu.
-Sen ben teni tanıyon mu?
-Tanımaz mıyım? Bizim Koray ya. On tane beni var bir kolunda. Hem de sol kolunda bak. Yoksa sağ mıydı?
Kızlar baygınlık geçiriyordu. Annem koluma vurdu.
-Dalga geçme çocukla.
-Anne ben nerden bileyim elin şizofren çizgi-film karakterini ya ? Ben bir gumball ı tanırım. O da nişanlım olur. Yakında evleneceğiz.
-Ciddi mi la ?
Başımı salladım. Gülmeye başlamıştı.
-Sonunda lan evleniyor çok şükür.
Gözlerimi anneme çevirdim. Umut bağırdı.
-Çeçeyim emaneti siserim adaleti.
Umut a döndüm. Annem de durmuştu.
-Lan zırzop kimden öğrendin lan onu ?
Can anırmaya başlamıştı. Eşek değil mi ? Anırır. Umut ona döndü. Kahkaha atmaya başladı. Kucağımdan inerek Can 'ın kucağına gitti.
-Oha. 
Annemler de katılmıştı gülmeye gülmeden bekledim. Dizimi sallamaya başladım. Gülüşmeler sona erdi. Sessizlik çökmüştü. Doktor içeriye girdi. Bana taraf dönemiyordu. Gözlerimi üzerine diktim.
-Değerlerine baktım. Normal gözüküyor. Bir iki güne ameliyata alırız.
Ne halta ? Çok da umrumda.
-Şimdilik eve gidebilirsin ama olur da başın dolanır halsizleşirsen mutlaka gel. Kendini çok üzme. Moralini yüksek tut. Lazım olacak.
Sessizlik iyice bastırdı. Doktor dönerken bana baktı. Başını önüne çevirerek odadan çıktı. Moralini yüksek tutmuş. Sen milletin moraline sıç sonra da kendi moralini yükseltmeye çalış. Anneme döndüm. Bir şeyleri çözmeye çalışıyormuş gibiydi. Birden bana döndü. Burun buruna geldik. Gözlerimi açtım.
-Oha. Anne ne yapıyorsun?
-Oha. Öpüşcek gibi olduk.
Gülerek geriye çekildim.
-İstersen öpebilirsin. Bu dudaklara kimler aşık olmadı ki. Mankenler bile alt dudak ver dedi de defolun dedim.
Annem kızdı.
-Lan mal. Kabul edeydin belki talip çıkardı.
Kaşlarımı büzdüm.
-Eve gelen pilot u beğenmiyorsun mankeni mi beğeneceksin ? Cidden ?
-Bakarız. O çocuğun burnu büyüktü.
Can tiz bir kahkaha attı. Ona döndüm. Eliyle Demir i gösteriyordu. Burnunu yokluyordu. Annem devam etti.
-Dudakları çok büyüktü.
Elini dudaklarına attı. Annem daha sonra
-Bir de uzun boylu esmerdi. Yani çocuk iticiydi.
Demir kendine baktı. Daha sonra anneme döndü. Bana baktı. Kaşlarımı büzdüm. Annem de gülmeye başlamıştı. İkimiz de anlamamış mal mal birbirimize bakıyorduk. Ayşe teyze
-Kız hiç sorma Neriman. Geçenler de bir kız geldi eve. Böyle beyaz tenli mavi gözlü felan.
Kollarıma baktım. Hasiktir beyaz. Oha gözler de mavi.
-Böyle uzun boylu ince bir kızdı.
Kendime baktım. İnce miyim ben ? Yooo göt baş büyük lan. Kurtardık.
-Böyle bir itici bir itici. Bizim oğlana aşık olmuş.
Ney? Kimmiş o irispi? Şimdi düşün bakalım Masal. Komşu kızları. 3 üde beyaz tenliydi. Parmaklarımı kaldırdım. Şimdi bu Demir in sağ tarafında oturan bu sol. Orta parmağımda ki kız mavi gözlü beyaz tenli uzun boylu ince yapılıydı. Şimdi o kaşar da sürekli Demir e baktığına göre aşık olma ihtimali bir milyon virgül 99 gibi bir şeydi. İki parmağı indirdim. Orta parmak kalmıştı. Başımı salladım.
-Tahmin etmeliydim. Seni mıncırmaya geliyorum güzellik.
Ayağa kalktım. Annem kolumu tuttu.
-Ne oluyor lan ?
-Yok bir şey.
Kapı açıldı.
-Ay geçmiş olsun.
Birden geriye döndüm. Ahanda ayağıma geldin. Öylece kalmıştım. Kız Demir e sarıldı. Sarıldı. LAN KOLUNU VÜCUDUNA DOLADI ! Neyse. Geriye çekildi. Hala aynı pozisyonda bekliyordum. Anneleri Ayşe teyze ile konuşuyordu.
-Ay dünür ne üzüldüm?
Dünür ? What ? Ayşe teyzenin gözleri bana kaymıştı. Gözlerimi kıza diktim. Ayşe teyzeye sarıldı.
-Ay annecim çok üzüldüm.
Kikirdedi elini ağzına kapadı.
-Ay özür dilerim. Anne diyebilirim değil mi?
Ayşe teyze bana odaklanmıştı. Nasıl bakıyorsam yüzü kireç gibi olmuştu. İkisi de bana döndü. Tamam kavga etmiş olabilirim. Tamam hayvan gibi sövmüş olabilirim. Ama seviyoruz yani. Kaptırmayız sikeriz. Kızın yüz ifadesi değişmişti. Bana doğru yaklaştı. Yüzüne yumruğu geçirdim. Kafasını parkelere vurdum. Ağzı yüzü kan olmuştu. Daha sert vurdum.
-Sen Demir in arkadaşısın değil mi?
Ha ? Oha. Hayal. Oha. Çok iyiydi lan ama. Kan şiddet. En sevdiğim.
-Hey. Demir in en yakın arkadaşısın değil mi? Çünkü Eslem öyle demişti.
Başımı yavaşça arkaya çevirdim. Eslem koltuğa gömülmüştü. Can 'ın arkasına girdi.
-Niye cevap vermiyorsun ? Arkadaşı değil misin yoksa ? .
Ona döndüm.
-Sen azrail e arkadaş mı diyorsun?
-Ha?
-Uza.
-Tamam ya ne kızıyorsun.
-Çok gerginim. Sinirlerimi işkence aletine bağlamışlar çekiyorlar. Her an kopabilir. Ve kopunca bu yüz senin kanınla kirlenecek. Bak çocuk var.
Umut araya girdi
-İşiyim mi abba ?
-İşe lan.
Pantolonu indirdi. Kilotu indirecekken annem tuttu.
-Ne oluyor lan !?
Pantolonunu yukarı çekti. Kız geriye çekilmişti. Cidden ellerim buz kesmişti. Rengim de atmıştı. Yerime oturdum. Dizimi yer delme şeysi gibi sallıyordum. Neyse. Sakin. Telefonum çaldı. Kokoreç arıyordu. Annem bana döndü.
-Kokoreç ne lan ?
-Koray.
-Lan o fifiriğe niye kokoreç koydun?
-Dedim ya kokoreç ile kavga etti diye.
-Ha.
Telefonu açtım.
-Aşkığğm.
-Seni ne çok özledim minik kuşum.
-Görüntülü arayayım bak sana ne göstereceğim.
-Tamam.
Görüntülü aramaya başladı. Kabul ettim. Görüntü geliyordu. Oha. Annem çığlığı bastı. Ağzım açık kalmıştı. Meraklı tayfa bakıyordu. Geriye çekildiler. Can Eslem in gözlerini ovalamaya başlamıştı. Koray bana döndü.
-Nasıl ?
Annem şoka girmişti. Sessiz kaldım. Üzerine balerin taytı giyinmiş kedi kadın a benzemek için kuyruk ve kulak takmıştı. Pençe yaptı.
-Çok tatlı dimi ?
Esra çığlığı bastı. Elinde ki sürahiyi yere düşürmüştü. Koray ona döndü. Manken gibi poz vererek
-Bebeğim miyav
Barış da kadraja girdi. Olduğu yerde durmuştu. Koray eline kamçısını almıştı. Ss almayı da unutmuyordum tabi. Ama yani. Kamçıyı savurdu.
-Bu gece kim poposuna şaplak yemek ister ?!...

Gençler bu bölüm önceki bölümde yorum yapan herkese itaf olarak gelsin. Bu bölümden sonra artık her hafta salı günü bölüm yayımlayacağım. Eğer yayımlayamazsam çarşamba veya perşembe iki bölüm birden paylaşacağım. Neyse iyi akşamlar !

Yan Komşum Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin