-....Yakışıklı sonuçta.
-Bırak çocuğu ona daha zaman var. Geliyor ayı.
Kampüsten çıktık. Arabaya doğru ilerledim. Kitapları arka koltuğa atarak bindim. Eslem de yan koltuğa bindi. Kapıyı kapatarak arabayı çalıştırdım. Geriye çıkarak ileri vitese attım. Sürecekken Demir arabanın önüne geçti. Arkaya gidecekken dikiz aynasından arabanın arkasında duran Can ı gördüm. Eslem geriye döndü. Bana döndü.
-Kanka Can ı ez geç.
-Tamam kanka bana uyar
Geriye doğru gittim. Eslem camdan çıkarak bağırdı.
-Lan yürü git! Acele işimiz var !
-Ne var ?
Eslem arabaya doğru geçerek kapşonunu çıkararak karnıma soktu. Cama çıktı.
-Arabada hamile var. Çocuğunu düşürecek ! Çekil şurdan
Elimi karnıma koydum.
-İçerde kal lan.
Eslem içeriye girmeden bana baktı. Eliyle ne oluyor la ? Dedi.
-Çocuk
-Ecoş aklını almış senin.
Gülümseyerek omuzlarımı oynattım. Can bağırdı.
-Çekilmiyorum ! Gerekirse burda doğum yapsın!
Başımı camdan çıkararak geriye uzattım.
-Can hem suçlusun hem de çenen yerlerde. Bak bu kız seni dövecek. Çekil şurdan bak kaynar su dökerim. Cidden dökerim.
-Çekilmiyorum lan !
Gaza bastım. Demir de üzerimize üzerimize geliyordu. Can ı ezemezdim. Demir i ezebilirdim. Ama ayşe teyze var yani.
Arabanın kapısını açtı. Beni dışarıya çıkarmak istiyordu. Bacağına tekme atarak kapıyı kapadım. Vitesi ileriye atarak arabayı hızla kaldırdım. Eslem geriye yapışmıştı. Bana döndü. Arabayı kaydırarak döndüm. Araba baya hızlanmıştı. Arkadan patinaj sesi gelince dikiz aynasından geriye baktım. Demirdi. Can camdan çıkmış savaş naraları atıyordu. Eslem e baktım. Kaşları büzülmüştü.
-Bu benim malın sesi değil mi?
Geriye döndü.
-Anam lan gir içeri beynin kopacak !
-Beynin kopacak ? Senin ki çoktan kopmuş. Bu kadar saçmalamazdın sen.
-Geldi dengeler alt üst oldu işte. Ne yaparsın atsan atılmaz sat-
-Satılır satılır.
Alkışladı.
-Bir de bana laf söyleyene bak sen.
Göz devirdim. Boş otoyola çıkmıştık. Gaza yüklendim. Eslem müzik açtı. Ona döndüm.
-Heyecan olsun kanka.
Güldüm. Sesi artırdı. Reklam vardı. Reklam bitmişti. Emre Kaya Yapboz başladı. Hızı biraz daha artırmıştım. Gözlüğümü taktım. Yaklaşıyordu. İstemiyorum arkadaşım anlamıyor musun ? Telefonum çaldı. Özlem di.
-Ne var Özi?
-Acil beni alman gerekiyor.
-Neden ?
-Yankı ile kavga ettim.
-Bebeğim şu anda müsait değilim. Taksiye binsen ?
-Taksi geçse seni aramazdım yavşak.
-Sensin yavşak. Şu anda arkada Demir ve Can var. Bizi kovalıyorlar sence hangimiz daha sıkıntılı durumdayız.
-Tamam. Kanka dikkat edin ha. Akşam konuşuruz.
-Tamam kanka.
Telefonu kapatarak vites kutusunun oraya attım. Dikiz aynasından geriye baktım. Yoklardı. Derin bir nefes vererek yavaşladım. Ara yoldan önüme fırladı. Arabayı kaydırarak durdum. Araba çalışmıyordu. Ne oldu lan buna ? Son model bir de piç. Lan çalış !
Kapı açıldı. Demir beni dışarıya çekerek araba ile kendi arasına sıkıştırdı. Elini başımın yanına koydu. Yüzüme eğildi.
-O piçi sikerim.
Ha?
-Hangi piçi ? Piç kim ? Sen mi?
Can ve Eslem ooo ladı. Demir iyice yaklaştı.
-Beni hala seviyorsun.
-Kendini avutmaya devam et.
-Beni sen avut güzelim.
Sapık. Sapık. Can oha demişti. Demir ona baktı.
-Fesat piç. Siktir git.
Bana döndü. Başını geriye çekmemişti. Hayır yani bende fesata bağladım ama senin cümlen fesatlık kusura bakma. Elini yanağıma sürecekken kendimi iyice geriye yapıştırdım.
-Masal yapma. Hadi güzelim. İtiraf et beni seviyorsun.
-Söyleyeyim de senin egonu artırayım ? Ayrıca ben yalan söylemem.
Of girdi. Yes bitch!
-Lan bana bak
Ney ?
-O piçi sikerim. O orospu çocuğunu gebertirim duydun mu beni ? Beni deli etme. O şerefsiz senin yanına bile yaklaşmayacak. Sikerim. Net.
-Sana ne ?
-Bana ne ? O şerefsiz sana yaklaşamaz duydun mu ? Sana hiç bir erkek yaklaşamaz !
-Siktir ol o zaman.
-Konuyu saptırma. Bana bak.
Başımı kendine çevirdi. Burun burunaydık. Ellerini yanaklarıma koydu.
-Yarın ben de geleceğim oraya. O piç ile konuştuğunu görürsem o şerefsizi gözünün önünde linç ederim gebertirim lan onu.
-Sana ne !?
-Bana sana ne diyip durma !
Yüzüme bağırmıştı. Sen bana bağırıyorsun? Bana ? Senin varya şeyini dağıtırım öldürürüm seni. Ağzını yüzünü pekmez ederim senin.
Ama ben ona kıyamam. O çok minnoş 😍.
La bi siktir ol. Şu anda ciddiyiz kızım bak o şerefsiz bizi yüz üstü bırakıp gitti. Bir dakika biz kim lan ? Aynı kişi değil miyiz biz ? Demir de habire bağırıyordu.
-Cevap ver ! Anladın mı?
-Ha?
Kaşları normale dönmüştü. Hafif güldü. Ağzını burnunu gözünü dalağını böbreğini ciğerini yerim senin.
-Yine kendinle kavga ediyorsun değil mi?
Valla bildi.
-Belki.
Güldü. Beni kendine çekerek kollarının arasında sıktı. Oha kas yapmış. Zaten kaslıydı ama yani şimdi böyle bir sarılınca beynimin patlayıp gözümden yavaş yavaş çıkması an meselesi.
-Çok özledim seni. Bundan sonra hep yanındayım.
-Aman uzakta kal. Nefes alamıyorum. Eso !
-Geldim kanka.
Eslem Demir in koluna baktı.
-Bey efendi rica etsem izin verir misiniz? Arkadaşımı almam gerekiyor da. Lütfen. Bin mukabele efenim. Bin mukabele.
Beni kendine çekti. Ellerini yanaklarıma koydu. Yüzüme yaklaştı.
-Kanka beni görebiliyor musun ?
O kadar yaklaşmıştı ki sadece tek gözü varmış gibi görünüyordu.
-Eslem senin 3. Gözün mü çıktı ? Illucu mu oldun sen ? Sübi mesaj mı veriyorsun bana ? Anlamadım. Çekilir misin ? Gel öp. Gel.
-Bak öperim.
-Öp kanka hazırım ben.
-Bak alırım alt duduşu. Bak öperim. Ona göre.
Nuri alço gibi bakmaya başlamıştı. Demir beni birden geriye çekerek dudaklarıma kapandı. Bilseydim soğan yerdim. Ya da sarımsak. O son naneli şekeri yemeyecektim. Yemeyecektim ki bu mal öğürecekti. Bir dakika o beni öpüyor şu anda. Tokat ? Hangi elle atılıyordu. ? Nasıl atılıyordu ? Oha bu el mi ? Onu ittim. Yanaklarımı silene kadar ağladığımın farkında bile değildim.
-Her akan bir göz yaşın ben olayım güzelim. Yüzünün her bir karışını gezeyim. Geri dön bana. Yemin ederim seni bir daha bırakıp başka bir yere gitmeyeceğim. Yemin ederim.
-Biliyor musun ? Neyi fark ettim. ?
Yüzüme bakmaya devam etti.
-Seni artık sevmediğimi...Tabi böyle biter mi lan ? Süründüreceğim ben daha onu. Burnu kıvılcım çıkacak dümdüz olacak. Gelsin intikam planları. Gelsin çokokremler. Az önce depresyona girdim...