Alev ile birbirimize ölümcül bakış savurdum. Ezgi nin boyu daha uzundu. Topu bu sefer o aldı. Oynamaya başladık. Top karşı takımdaydı. Var gücümle Buse ye bağırdım
-Al şu topu !
Buse kızın üzerinden topu aldı. Demet e attı. Demet basket attı. Bozok gibi bağırıyordu. Top Ezgideydi. Alev bacağını kaldırarak bacağıma tekme savurdu. Yere düştüm. Kolumun üzerine düşmüştüm. Oyun durmuştu. Canım çok yanıyordu. Sırt üstü döndüm. Kızlar başıma toplanmıştı. Demet ayağa kalktı.
-Sikerim lan senin o ayağını ! Yetti be!
Bağırdı. Ayşegül ve Ezgi kollarından geriye çekti. Elimi yere koyarak dikleştim. Bileğim incinmişti. Koç bileğime baktı.
-Oynamayabilirsin.
Gözlerimi Alev e çevirdim. Gülüyordu.
-Oynayacağım.
Sinirim artık başka bir boyuta geçmişti. Oyun başladı. Ezgi topu alarak bana attı. Alev ikinci darbeyi vuracakken dönerek topu Demet e attım. Demet biraz sürerek bana attı. Havaya zıpladım. Bağırarak topu sertçe geçirdim. Yere inmeden camın çatladığını gördüm. Bende o kadar darbe yesem bende çatlardım. Ama plastik cam gibi bir şey olması gerekiyordu. Yere indim. Topu Alev in elinden aldım. Buse ye attım. Buse basket attı. Son dakikalara girmiştik habire basket gömüyorduk. Berabereydi. Buse potanın az ilerisinde yere çökerek ellerini birleştirdi. Demet çarptığı topu Ezgi ye attı. Buse ye doğru koşuyordum. Ezgi topu bana attı. Buse nin eline basarak havalandım. Topu sertçe geçirdim. Cam parçalandı. Basketi atmıştım. Yere düştüm dizlerimin üzerine oturarak kızlara baktım. Hepsi sağlamdı. Ezgi kolumu tuttu. Oha. Dirseğime kadar çizilmişti. Güldüm. Ayağa kalktım.
-Çiziğe gel. Baya da iyi bir iş başarmışım. Kendimi tebrik ediyorum. Aferin bana.
Biz kazanmıştık. Çığlık attım. Gülerek ortaya geldik. Havaya zıpladık. Kanlı elimi havaya kaldırdım. Demet e erkek gücü vardı mübarek beni omuzlarına oturttu. Kızlar bağırmaya başladı. Selma Alevlerin takıma orta parmak çekiyordu.
- MASAL KAPTAN ! VHOOOO !
Demet beni yere indirdi. Bağırdı. Gülerek ona karşı bağırdım. Yumruk tokuşturduk. Banka oturdum. Hoca kolumu yıkıyordu. Revirde ki doktor gelmişti. Kalabalığın arasında Demir in yüzünü gördüm. Gözlerimi doktor a çevirdim. İster istemez gülümsedim. Demet kafama vurdu.
-Salak ne gülüyorsun ?
-Bilmem.
-Cam içeride. Alınması gerekiyor.
Ayağa kalktık. Demir yoktu. Yankı arayıcı bakışlarımı görmüştü. Gözlerini kıstı. Ne dercesine baktım. Parmağımı dudağıma götürerek susması için işaret verdim. Güldü. Göz kırptım. Spor salonundan çıktık. Müdür ün arabasına gidiyorduk. Etrafa bakındım. Demir arabada bekliyordu. Arabaya bindik. Müdür hastaneye sürüyordu. Hastaneye gelmiştik. Telefonum çaldı. Koray arıyordu.
-MASAL! AŞKIM BEKLE GELİYORUM!
Arabanın ön kaputuna atladı. Cama yapıştı. Müdür gözlerini açarak ona baktı. Koray el sallayarak kaputtan indi. Arabadan inerek içeriye doğru yürümeye başladım. Acaba neden korktu? Sapık gibi gülmemden mi? Yoksa dürbün ile odasını gözetlediğim için mi? Şimdi kırk yılın başı beni seven bir çocuk bulmuşum kaybeder miyim Allah aşkına? Aksine daha da avucumun için de tutar sımsıkı sarar dudşundan öperdim. Sonra boynuna tasma takar eve kitler 3 öğün onu seyretmeye giderdim. Yapardım yani. Perde birden açıldı. Kızlar salya sümük ağlıyordu. Kaşlarımı büzdüm.
-Niye ağlıyorsunuz lan?
Eslem bağırdı
-Kolunu görmedin herhalde gerizekalı!?
Dudaklarımı büzdüm. Bu kızın ses telleri ne kadar da kuvvetli böyle? Ketum hemşire beni sedye ile ittirmeye başladı. Allah bunun anasına kaynanasına sevgilisine ya da kocasına sabır versin. Çekilmez bu böyle. Demir nerde lan ? Hayvan at insan bir kez olsun aşkım bebeğim bir tanem seni seviyorum der. Hadi iltifat da etme gel de ki; Masal gözlüm duduşunu gıdışını yediğim evlen benimle 7 tane çocuk yapalım der. YOK! Maymun götlü gergedanlar öpsün senin o beynini. Orangutanlar gece rüyanda seni gondiklesin. Yok lan o kadar da değil. Sonuçta bizim herifin namusu söz konusu. Toparlan Masal. Amelyathaneye girdik. Koluma iğne vurdular. Araya birşey koymuşlardı ki görmeyeyim. Ama ben görmek istiyordum. Neden bu hakkımı elimden alıyorlar ki? Belki ben şizofrenim. Belki ben sadist manyağın tekiyim. Belki,belki ben gözü dönmüş segsi bir vampirim. Acaba bağırsam açarlar mı?
Salak saçma konuşma. Onlar henüz senin gibi bir salağın oyununa hazır değil.
Seni varya döverim. Yaşlı turşu. Doktor geriye çekildi.
-Geçmiş olsun bitti
Çıkacakken mahallede esnafın camını kırmış çocuğun annesi gibi bağırdım
-Doğktoğr!
Doktor çabuk konuş değerli vaktimi seninle harcayamam pis fakir dercesine baktı.
-Buyrun ?
-Acaba şu dikiş işi acil de olmuyor muydu ? Böyle ameliyat felan hem kul hakkı yemiş gibi hissediyorum hem de kendimi hastalıklı gibi hissetmeme neden oluyor. Açıkçası hem hastaneden hem doktorlardan nefret ediyorum. Gözüme ve burnuma hitap etmiyorsunuz. 6 yıl okuduğunuz için tabi alışverişe de vaktiniz olmuyor. Parfüm de yalan felan. Ama ben size önerebilirim.
Hemşire yeter artık konuşma dercesine beni amelyathaneden çıktı. Kızlar da kalkmıştı. Hemşire ye baktım.
-Dikiş atarken mideniz bulanıyor mu? Sonuçta dikiyorsunuz yani.
-Biz bunun eğitimini alıyoruz.
- Ne yani !? Size okulda insanların kıçını mı diktiriyorlar. ?
Doktor geçiyordu.
-Doğktoğr!
Bıkkınlıkla bana döndü.
-Efendim ?
-Şimdi benim kolum dikişli ya okula gitmiyorum değil mi!? Yaşasın!
Piç bir gülümseme atarak bana doğru eğildi.
-Sadece 1 günlüğüne.
Gülerek geriye çekildi.
-Senin okuduğun okulun demirlerinde seni sıkıştırıp taciz etsinler ! Götün kapıya sıkışsın. Karın seninle kavga eder de kanepede yatarsın amin ! Stetoskop kılıklı ! Önce git bir medeniyet öğren ! İnsan bir öğrenciye piç gülümseme atar mı la yavşak !?
Beni odaya aldılar. Ben hala saydırıyordum. Üzerimi giydirip çıktılar. Koray tiz kahkahalar ile içeriye girdi. Kendini yanıma atarak başını omuzuma koydu.
-Çatladım resmen. Ayh. Nefesimi burnumdan almaya başladım sayende.
-Daha önce nerden alıyordun?
-Kulağımdan
Barış yanağımdan öptü.
-Bir daha yaralanmanı istemiyorum prenses. Kendine dikkat et.
Kızlar üzerime atladı. Sarıldım. Geriye çekildiler. Uykum geliyordu. Başımı Barış 'ın omuzuna koydum. Beni kucağına aldı.
-Koray hırkasını üzerine ört
-Tamam aşkım.
-Aşkını sikerim senin.
-Namusun benim için önemli. Lütfen.
Onlar hep böyleydi. Koray bir şey der Barış ı kızdırırdı. 7. Sınıfta ilk tanıdığım zamanlar Koray ı başka bir şey sanmıştım. Öyle değildi. Ikisine de aşıktım. Yani Demir kadar olmasa da bir aşıklığım vardı yani...Uzun bir aradan sonra yep yeni bir bölüm ile karşınızdayım. Aslında biraz moralim bozuldu. Genç kız katagorisinde 178. Sıradayken 232 lere düşmüşüz. Bence bu olmamalıydı. Neyse. Bu arada bir yarışmaya katıldım. Bir kullanıcı tavsiye etti. İnşAllah ilk 3 e gireceğiz. İyi akşamlar ! Mutlu kalın bizimle kalın esen kalın ! 😙😁❤