41.Bölüm

2.6K 161 0
                                    

Jale kolumu tuttu. Ona döndüm.
-Tamam. İfadeyi düzelttireceğiz.
-Şüphelenirlerse 3 ünüzü de gebertirim.
Başını salladı. İçeriye girdiler. Yiğit bana kısa bir bakış attı. Kaşlarımı çattım. Sigara yaktım. Arabaya yaklaştım. Yaslanarak gözlüğümü taktım. Çalan telefonu açtım.
-Kuzen ne oldu ?
-Şerefsizler bir kat yanlış ifade verdiler. Şimdi düzeltmeye gittiler.
-Hadi inşAllah lan. Sen iyi misin ? Sesin biraz fazla agresif geliyor.
-İyiyim.
-Annem sesleniyor. Sonra konuşuruz yine.
-Tamam.
Sigradan son bir nefes çekerek çöp kutusuna bastırdım. Önüme döndüm. Karakoldan çıktılar. Biraz daha bekledim. Annemler çıktı. Gülümsedim. Dikleştim. Anneme doğru yürüdüm. Sımsıkı sarıldım. Ellerini belime koydu. Geriye çekildim. Arabaları getirmişlerdi. Leylalar da içeriden çıktı. Bana kısa bir bakış atarak arabalarına yürüdüler. Ceketimi çıkararak annemin omuzlarına koydum. Hava biraz esiyordu. Abimler kendi arabalarına bindi. Babamlar benim arabaya bindi. Kızlarla sarıldık. Geriye çekildim.
-Eslem sen polis seni sorgularken küfür mü ettin?
-Evet.
Güldüm. Güldü. Tekrar sarıldık. Geriye çekildim. Çocukların arabalarına bindiler. Ayşe teyze ye arabada yer kalmamıştı. Elinden tutarak benim arabaya çektim. Bindirdim. Arabaya bindim. Çalıştırdım. Ona döndüm.
-Sen benim hiç araba sürdüğüme şahitlik etmedin değil mi?
Gülerek başını iki yana salladı. Gülümsedim. Korna çalarak önden çıktım. Peşime çıktılar. Babama döndüm.
-Ben sizi eve bırakayım. Oradan da Umut u almaya gideyim.
-Yol üzerinden alırız.
-Yorgunsunuz siz şimdi. Dinlenin.
Başını salladı. Anneme döndüm.
-Sende hemen yemeğe girişme. Ben halledeceğim.
Başını salladı. Siteye girdim. Arabayı kapının önünde durdurdum. İndiler.  Elimi salladım. Arabayı parkın etrafında dolandırarak siteden çıktım. Avm ye gelince indim. Oto koltuğu alarak çıktım. Arabaya takarak kutusunu büyük çöp kutusuna attım. Arabaya bindim. Bir lahmancunun önünde durdum. İçeriye girdim. Siparişleri verdim. Fazla fazla vermiştim. Hazırlıyorlardı. Numaramı bırakarak çıktım. Arabaya bindim. Umut u almaya gidiyordum. Arabayı durdurdum. İnerek eve yürüdüm. Kapıyı çaldım. Esra kapıyı açtı. Umut u aldım.
-Çıktılar mı?
-Evet. Neyse benim acelem var gitmem gerekiyor.
-Tamam.
Arabaya binmeden Umut u bindirdim. Arabaya binerek lahmacuncuya sürdüm. Ben olduğum yerde ceketin kapşonunu geçirerek 1 2 saate olsun uyumuştum. Onlar zerre uyumamıştı. Arabadan indim. Siparişleri alarak parasını ödedim. Arabaya binerek Umut a döndüm. Uyukluyordu. Arabayı eve doğru sürdüm. Siteden girerek arabayı park ettim. Zeyzey in ve Sezo nun evine lahmacunları bıraktım. Diğer poşeti alarak kapıyı çaldım. Ayşe teyze açtı. Elimde ki iki poşeti de uzattım.
-Soğutmadan yiyin bebeğim.
Hafif uyku mahmurluğu ile gülümsedi.
-Ne gerek vardı ?
-Boşver be gülüm. Bu arada
Bir basamak çıkarak kulağına yaklaştım.
-Demir in lahmacununa bolca acı koy. Tuvalete çıkamayacak duruma gelsin.
Güldü. Geriye çekildim. Yanağından öptüm. El salladım. Gülümsedi. Arabaya yürüdüm. Kapıyı kapadı. Son iki poşeti alarak uyuyan Umut u aldım. Kapıyı kapatarak kilitledim. Eve geldim. Kapıyı çaldım. Annem açınca içeriye girdim. Ayakkabılarımı çıkardım. Hepsi banyo yapmıştı. Masayı hazırladı. Umut u salonda ki beşiğine yatırarak üzerini örttüm. Yerime geçmeden uyuklayan abilerime dürüm yaparak ellerine verdim. Sandalyeye oturdum. Sararak yemeğe başladım. Babam yiyerek kalktı. Annemle benim başımdan öperek yukarıya uyumaya çıktı. Yemeklerini bitirmiş ve mal gibi bakan abilerime döndüm. Aynı anda kalktılar. Yukarıya çıktılar. Anneme döndüm.
-Kaldı mı kız bize ?
Güldü. Ona güzel bir dürüm hazırlayarak uzattım. Elimden aldı. Kendime de bir tane hazırladım.
-Sen Demir i mi seviyorsun ?
Gelen soruyla kaşlarımı kaldırarak anneme baktım. Ağzımda ki koca parçayı yavaşça çevirdim. Yavaşça yutarak
-Bu nerden çıktı şimdi ?
-Hayvan gibi kesiyorsunuz birbirinizi. Eskiden böyle değildi.
-Hmm.
-Ne oldu ? Eğer ciddiyse gidip isteyelim. Benim için problem yok.
-Niye biz istiyoruz ? Onlar isteyecek
-Gerizekalı kırk yılın başı has bir çocuk bulmuşsun onu da tribe girerek mi kaybedeceksin? Ayı. Hem ben Ayşe ile konuştum. O da söyledi. Hatta şu sevgili şeysi olmuş.
-Hmm. Ayrıldık ama.
-Niye lan ?
Olayı anlattım. Bana döndü.
-Mal niye bırakıp gidiyorsun ? Ben seni böyle mi yetiştirdim ? Yapışacaktın kızın saçına sen kim köpeksin diyip yerde onu paramparça edecektin.
-Bey efendinin arkadaşıymış. Dün geldi işte sanki suçlu benmişim de bana trip atıyor lan.
-Bir sıkıntısı var onların. Ayşe de söylemiyor. Demir de bir şey var ama. Bu kesin.
-Evet. Benim de dikkatimi çekti. Kızlar biliyor ama söz vermişler diye söylemiyorlar.
Annem birden
-Kız yoksa bu dönme felan mı?
-Yok artık. Ben araştırdım.
-Stalker mı oldun lan ?
Ona baktım.
-Sen onu nerden biliyorsun ?
-Ne bileyim bir müzik de stalker felan diyordu bende google dedeye yazdım. Anlamını söyledi hemen. Sağ olsun beni hiç kırmaz.
-O kimseyi kırmaz. Adam olsaydı. Bence bu en büyük Nuri Alço olurdu.
-Ha bak. Dün sen evden apar topar çıktın. Neyse bağırış çağırış bir çıktım Eslem Can 'ın kafasını rende ye sürtmeye çalışıyordu. Ne yapıyorsun dedim. Bana beyaz peynir kaşara dönmüş te onu eski haline getirmeye çalışıyorum dedi. Zar zor kurtardık çocuğu. Lan o Can da mal lan. Ama taktir ettim. Kızı gerçekten seviyor.
-Hmm. O ve Yankı kızları çok seviyorlar. Her an süpriz evlenme teklifi ile ortaya atlayabilirler.
-Demir i de ne yap et adam et. Evlen git sende yeter. Kahrın çekilmiyor.
-Sen erken başladın.
-Ne erkeni? Geç bile kaldım. Senin yaşındayken daha evli değildim. Adımı turşuya çıkarmış evde kaldın demişlerdi. Ama bak bir atak yaptım 4 çocuğum oldu
-Anne sizin zamanınızda 16 yaşında evlenebiliniyordu. Hem bana sanki bu zamana kadar görücü çıktı da ben evlenmedim.
-Yok lan sana gelen görücü kızlara gelmiyor.
-Nasıl yani ?
-Annemle kayınvalidem sağ olsun. Çocuk diyip önlerini kesiyorlarmış. Ben de yeni öğrendim.
-Istikbalimle oynadılar aney ! Evde kaldım ya la. Kedici teyze gibi olmak istemiyorum ki ben. Onun bıyıkları ve sakalları var...

Yan Komşum Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin