3.Bölüm

8.3K 322 10
                                    

Odama dalınmasıyla olduğum yerde zıpladım. Dersin tecavüz edecekler lan ! Kafamı vurdum. Yan yatmıştım. Kalktığım gibi de kafamı duvara vurmuştum. Duvar ile kısa bir bakışma yaşadıktan sonra kızlara döndüm. Yorgana tekme atarak dizlerimin üzerinde zıplayarak yalandan ağladım. Ayağa kalktım. İntikam alınmalıydı. İkisine birden tokat attım.
-Bu ne lan sabah sabah! İki gündür bu ne !?
E-Kanka ne oldu ya ? Sende hemen sinirleniyorsun!
-Uykumu bölüyorsunuz !
Özlem elini ağzına koyarak
-Kanka ne oldu !?
Ellerini birbirine vurdu.
-Ne oldu ?
Ö- Tayfunlar ile şu yeni gelen çocuklar sözlü dalaşmaya başladılar. Birazdan yumruk yumruğa girerler birbirlerine.
-Dur giyineyim de gidelim.
E-Tamam biz bekliyoruz.
Mavi bir pantolon geçirerek bordo bir kazak geçirdim. Siyah beremi takarak yatağımı alelacele topladım. Kızlarla odadan çıktık. Merdivenleri inerken son anda düşmeden askılığa gittim. Montumu ve eldivenlerimi giyindim. Botlarımı giyinerek evden çıktım. Eslem kapıyı kapatarak peşimize koşturdu. Tayfunlar ve yeni gelen çocuklar kavga edecek duruma gelmişlerdi. Her an büyük bir kavga çıkabilirdi. Araya girdik.
-Noluyor lan sabah sabah !? Ne bu gürültü !?
E-Yalnız saat 12. Öğlen oldu.
-Niye bozuyorsun !? Bak zaten uykumu almamışım sinirliyim agresifim. Aşırı da stresliyim seni döverim ha !
Özlem omuzlarıma masaj yaptı.
-Sakin ol rocky. Gücünü olası bir kavgaya sakla
-Doğru diyorsun koç.
Gülmeye başladık. Eslem in ensesine vurdum.
-Bu beni bozduğun içindi.
O da benim yanağıma vurdu.
-Ben intikamımı alırım rocky.
-Neyse ciddi olun kızlar kavga var. Bir iki üç !
Ciddi halimize büründük. Ellerimi cebime sokarak boyları benden kat be kat fazla olan iki tarafa da kısa bir bakış attım. Boyum 1 75 daha ne istiyorsunuz !? Çocuklardan biri gülerek
-Abi yalnız kız amerikan filmlerinde ki karılar gibi daldı lan. Bu bizi de döver şimdi.
Güldüler. Esleme ve Özleme döndüm. İkisi de elini omuzuma koydu. Eslem hafifçe omuzuma elini vurdu.
-Öldür onu rocky !
Çocuğun karşısına dikildim. Şeyine tekme geçirerek karnına dizimi geçirdim. Yüzüne yumruk atarak ayağına çelme taktım.
-Komik mi !?
Geriye çekildim. Tayfun beni arkasına doğru çekti.
-Masal geride dur.
-Tayfun daha demin yaptığımın aynısını sana yaparım. Beni dinden imandan çıkarmayın Lan !
Sesim baya bir gür çıkmıştı. İstemsizce bağırmıştım yani. Abim evin kapısını açarak kolunu montun kol yerine sokmaya çalışıyordu. Üzerini giyindi. Bana doğru yaklaştı.
-Babam bir bana katı zaten. Kızından hiç haberi yok !
-Abi bak çok pis ayara gelmişim. Arada seni de toz şeker kıvamına getiririm.
-Tamam ya sen devam et. Babam da geliyor zaten.
Başımı bizim eve doğru çevirdim. Annem babam ve yeni taşınan komşular çıkmıştı. Annemin elinde ki şey ne lan !?
-Ahan annemler geldi. Ahan sıçtık.
E-Onu bunu bırak da bu bizim ilk değil ! Asıl şimdi sıçtık !
Ö-Tayfun bunlar kim ya ? Ben bunları tanımıyorum. Sen tanıyor musun !?
Özlemin yüzüne tokat geçirdim.
-Salak salak konuşma lan. Ben yanarsam hepinizi de yanım da yakarım.
Ege güldü.
-Nasıl arkadaşsın sen ya ?
-Bulunmayan türden canım. Ya annemin elinde ki terlik mi !? Allah aşkına o ne ya !?
Eslem bana döndü.
-Yok kanka halüsinasyon gördün sen. Elinde ki şey... Şömine demiri lan ! Neriman senin şeklini baya bir alacak lan !
-Koş la koş! Annem kolumu bacağımı keser bana uyuşturucu çektirip bayıltır da dilenci eder beni.
Parka çıktık. Maymuncuğa çıktık. İnce demirleri umursamayarak yürüdüm. Ortada Eslem vardı. Özlem parka yakındı. Başımıza toplandılar. Annem elindekini kaldırarak bağırdı.
-Ulan ben seni kız diye doğurdum. Cinsiyet mi değiştirdin lan sen !? Erkek misin kızım sen !?
-Şimdi bir şey diyeceğim sonra Masal bir şey dedi olacak. O yüzden susuyorum.
E- Yani Nerimancığım bu oluyor mu !? Lütfen o elindekini kimseye zarar gelmeden sessizce yere bırak.
Özlem bağırdı.
-Anne ben bunları tanımıyorum. Kurtar beni anne !
Eslem in arkasına hafifçe geçerek Özlemin yanağına tokat attım. Kendi yerime geçerek işaret parmağımı salladım.
-Senin dalağını... Anladın sen onu. Anneme döndüm. Abim de geride duruyordu. İşin kötü yani yeni komşuların da bizi izliyor olmasıydı. İki gündür hiç olmadığı kadar stres yapmıştık. Bize doğru gelen bir şeyi gördüm. Elimi alnıma koyarak gözlerimi kıstım.
-Eslem benim gözlerim görmüyor da. Acaba yanlış mı görüyorum ? O köpek mi yoksa bana mı öyle geliyor ?
Eslem de benim gibi elini alnına atarak ileriye baktı.
-Siktir.
Zeyzey aşağıdan seslendi.
-Eslem! Ne biçim konuşuyorsun kız sen !? Eve kapatırım seni.
E-Anne şimdi birbirimize dürüst olalım. Sen beni kapatıyorsun ben kaçıyorum. Bu yüzden kendini boşu boşuna yorma.
Ö-Anne kızını genç yaşta maymuncuk tepelerine çıkardılar. Ölümün eşiğinde duruyorum anne !
Aşağıya baktım.
-Ula burası olsa olsa 1 buçuk metre falandır ! Düşsen amca damar damar üzerine atlar ! Özlem bu durumdan bir kurtulalım senin o kenafir gözlerine iki parmağımı takıp boynuma kolye diye asacağım sen dur.
Eslem gülerek başını iki yana salladı.
-Yapımız da ciddilik yok bizim.
-Niye kız bazen çok ciddili oluyoruz.
Özlem onayladı.
-Mesela 3. Sınıfta kızın saçına sakız yapıştırırken sanki yapboz yaparcasına ciddiydin.
-O da benim kokulu silgimi çalmıştı. İçimde bir acı.
Elimi kalbime koydum. Yalnız millet hala aşağıda. Havlama sesi ile başımı çevirdim. Dehşet içinde köpeğe baktım. Dişlerini göstererek hırlıyordu. Gülümsedim. Kızlara döndüm. Havlayınca ona döndüm.
-Kime şekil yapıyorsun sen kime !? İki sivri dişin var diye artislik yapıyorsun ama sen gideceksin eşşek cennetine yakında haberin olsun !
Eslem ellerini kaldırarak bağırdı.
-Köpek lan o köpek !
Elimi çenemin altına koyarak diğer elimi de dirseğimin altına destek olarak koydum.
-Hadi canım ben onu su aygırı zannetmiştim.
Ö-Su aygırının burada ne işi var ya !? Tabi siz yine iyisiniz ! İlk dişleyeceği göt benim ki!
-İyi ya işte ne güzel köpeğin de karnı doyar zaten. Bize gerek kalmaz
Eslem yanağıma vurdu.
-Komik değildi.
-Aşırı stres altında iyi espiri yapamıyorum ben. ! Hayır yani beni niye yatağımdan kaldırıyorsunuz!? Kime zararım var benim orada !? Bir yanımda parçalayıcı bir köpek , diğer yanımda elinde şömine şeysi ile bekleyen bir anne ! Tabi canım ne güzel ! Ağlayacağım ya. Köpek aşağıya inmişti.
-Özlem iyi yırttın ha! Özlem !?
Özlem aşağıya inmişti
-Vay şerrefsiz.
Eslem e döndüm.
-Benimle misin ?
-Niye?
-Ben koşamayacağım için beni çekeceksin.
-Ben daha kendimi taşıyamıyorum bir de seni mi taşıyacağım ?
Ozan 'ın sesini duydum.
-Masal yine mi ya ?
-Ozaaaann!
Gülümsedim.
-Annemin elindekini uzaklaştır. Onu oyala benden sana çekirdek.
İşine geldi tabi. Zıplayarak maymuncuktan indik. Eslemle el ele tutuştuk. Koşmaya başladık. Ben onu çekiyordum. Psikopat dul kedici teyzenin bahçesine girdik...


Yan Komşum Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin