Bugün okul başlıyordu. Kızlarla dün baya konuşmuştuk. Bu Utku olayını çözecektik. Çocuklara da yeterince rezil olmuştuk. Gözlerimi ovuşturdum. Yatakta oturur pozisyona gelerek gerindim. Sıtkı yerde fink atıyordu. Onu alarak sımsıkı sarıldım. Gözlerimi açtım. Camdaydı. Sigara içiyordu. Buraya bakıyordu. Telefonum titreyince başımı çevirdim. Özlem uyanalım diye mesaj atmıştı. Gülümsedim. Ayağa kalkarak banyoya girdim. Elimi yüzümü yıkayarak odaya geçtim. Yatağımı topladım. Okul eteğini giyindim. Gömleği giyinerek üzerin de canavar resmi olan süveterimi giyindim. Saçlarımı açık bıraktım. Çantanın içine kitaplarımı koydum. Odadan çıkarak merdivenleri indim. Kahvaltı ederek dişlerimi fırçaladım. Kapının önüne çıktım. Kızlara mesaj attım.
Kapının önündeyim
Çok geçmeden evden çıktılar. Yürümeye başladık. Koşar adımda yürüyorduk. Siteden çıktık. 3 gündür mesaj atıp duruyordu. Salak mıdır nedir ? Dün durmuştu neyse ki. Sağdan saparak yukarıya doğru çıktık. Sola döndük. Okula gelmiştik. Bizim okul tam bir diskotek de diyebiliriz. Her cins her tür varlık vardı. Utkular bahçedeydi. Umursamayarak içeriye gittim. Daha sakin bir zamanda konuşsam iyi olacak. Yeni müdür gelmiş bahçede tipi tip olan kızları durduruyordu. Okula girerek merdivenleri çıktım. Orta sırada oturuyorduk. 2. Sıraya geçtim. Arkada da kızlar oturuyordu. Üzerimi çıkardım. Geriye döndüm. Barış ve Koray içeriye giriyordu. Koray ellerini kaldırdı. Utkular girdi. Koray ile çığlık attık.
-Koray aşkım !
-Masalım !
Sarıldık. Olduğum yerde sallandım. Koray daha çok sallandı. Geriye çekildim. Barışa sımsıkı sarılarak başımı omuzuna koydum.
-Seni çok özledim.
- Ben de seni özledim prenses.
Geriye çekildim. Sıralara geçtik. Koray geriye döndü
-Böle bir şey olamaz
-Ne olamaz ?
-Böle bi şey.
Barış ensesine vurdu.
-Ne olduğunu soruyor salak.
-Hayır yani sen beni niye bozuyorsun ? Sen kim köpeksin acaba ?Tipine gondik atsınlar senin. Çemçük ağızlı.
Gülerek Koray 'ın saçlarını karıştırdım. Elime vurdu. Saçlarını düzeltti.
-Ben bunları düzene sokana kadar neler çekiyorum senin haberin var mı?
Barış göz devirdi.
-Koray sabahtan beri beynimi siktin bir şey anlatmam lazım diye. Anlat yoksa kulaklığı takarım.
-Yok aşkım takma. Beni dinle. İki dakika bana odaklan. Ama sen bana hiç ilgi göstermiyosun. Sen beni sevmiyosun Başış.
Güldüm. Koray hıh layarak telefonundan bir resim gösterdi.
-Bmw i 8 bak bu da ford gt350. Bu ikisinin türkiye de hele ki istanbul da ne işi var ?
Gözlerimi kısarak Bmw nin plakasına baktım. Geriye çekildim. Koray ellerini sıraya koyarak yüzüme yaklaştı. Burnu burnuma değiyordu.
-Napıyon sen ya ?
- O araba kimin?
-Hangisi ?
-BMW
-Benim.
Gözlerini açtı. Ellerini yanaklarına koydu.
-Ne diyosun ? Ben de istiyorum.
Geriye çekildi.
-Gideyim de bende bir tane alayım.
-İkiz gibi oluruz.
Ellerimizi birleştirerek güldük. Barış da başını salladı.
-Bir arada ben alacağım. Güzel arabalar var.
Başımı salladım. Koray elini çenesinin altına koyarak
-Götü başı dağıta dağıta dans etmek istiyorum acaba neden ?
Güldüm. Boğaz temizleme sesi geldi.
-Sen yan sınıfta değil miydin ?
-Yanlışlık olmuş. Buraya aldılar.
Yanıma oturdu. Yankılar da gelmişti. Kızlar ikiye bölünmüştü. Koray dik dik Demir e baktı. Barış gözünü kırptı.
-Tanıştırayım Demir bizim yan tarafa taşındı.
Koray kaşlarını büzdü
-Eslemler oturmuyor mu lan orada ? Oha tek oda mı kiraladınız ? Bende istiyorum. Masal boş oda var mı ?geleyim.
-Oraya değil. Diğer tarafa.
Kaşlarını kaldırdı.
-Ha şu 20 kişiyle dövüp hastanenin önüne bırakıp kaçtığımız adamın evi ?
-Evet.
-Bende diyorum Masal niye sizi parçalamadı. Hakkaten kız niye parçalamadın ? Ben sana öyle öğretmedim mi? Bak kankişlerinin yanında oturuyorlar.
-Koray arkadaşız
Koray elini kalbine koyarak diğer elini de başına koyarak Barış 'ın kucağına yattı.
-Benim. Benim Korayının üzerine kuma mı getirdin!?
-Kuma getirdiğim yok Koray ! Sapıttın iyice ayrıca sınıfta başka yer mi var LAN !?
Sesim sınıfta yankılandı. Sınıf sessizleşmişti. Koray başımı okşadı.
-Kusura bakmayın gazabıma uğradı da. Easy boy. Aferin kızım sakin.
Eline vurarak kafasına vurdum.
-Köpek mi seviyon? Barış şuna sahip çık ya! Ben fark ettim de Koray ı hiç özlememişim ya. Ben tatilde daha sakindim ya.
Koray bana orta parmak çekip cocumuyo attı. Saçından tutup çekiştirmeye başladım.
-Sen bana el hareketi mi çekiyorsun !?
-Ay öldüresi var beni ! Demir sende tutsana şunu ! Yanındasın niye izliyorsun ben adam !?
Çığlık attı. Demir beni geriye çekti.
-Tamam sakin ol bu kadarı yeterli.
Demir e bakarak önüme döndüm. Koray Barış a baktı.
-Sende izliyorsun ! Tutsana ! Öldürüyorlar beni burada ! Neyim ben senin için söylesene neyim !? Beni kullanıp atamazsın anlıyor musun beni !? Gebertirim seni ! Ahlaksız herif !
Kalemlikle Barış a vurmaya başladı. Demir in ellerinden kurtularak sıraya çıktım. Koray 'ın saçlarından tuttum. Çığlık attı.
-Sen benim Barışıma nasıl vurursun !?
-Imdat adamın saçlarını yoluyorlar ! Helpin me si ! Please dont touch me ! Ay! İmdat !
Barış ayağa kalkarak belimden tuttu.
-Tamam prenses yeter bu kadar.
-Bana ne ya ! Bırak !
-Prenses dur !
Koray saçımdan tutarak hafifçe çekti.
-Gebertirim seni ayol ! Bırak benim aşkımı !
-Sıçtım belana koray.
Çığlık atarak geriye çekildi. Barış beni kucağına alarak sıradan indirdi. Kollarımı çaprazlayarak somurttum. Yanağımdan öptü.
-Küstüm sana ben.
-Küsme bana.
-Küstüm.
Yanağımdan büyük bir öpücük aldı. Kocaman gülümsedi. Gülümsedim. Kucağından inerek Koray a doğru yürüdüm. Ellerimi yanaklarına koydum.
-Çok acıdı mı aşkısı?
-Acıdı.
Kaşlarını büzmüştü. Boynuna sarıldım. Ellerini belime koydu. Beni kaldırarak dönderdi.
-Uçak inişe geçiyor. Fiyuuuu.
Gülerek başımı omuzuna koydum. Durdu. Yanağından kocaman öptüm. Koluma girdi. Sıraya oturduk. Başımı Koray 'ın omuzuna koydum.
-Seni çok özlemişim koriş.
-Bende seni özlemişim.
Koray komik olabilirdi. Ama tersi pis olanlardan dı. Hem de fena pis...