16.Bölüm

3.7K 221 4
                                    

Sabah erkenden uyandım. Erken dediğim de 10. Bugün Ayhse de kalmaya gidecektik. Dün ısrar etmişti. Kıramamıştık. Banyoya girerek sıcak bir duş aldım. Odaya geçerek üzerimi giyindim. Neyse ki dolabım camın orada değil. Üzerime mavi bir kot pantolon giyinerek üzerinde sevimli bir ejderha bulunan yeşil tişörtümü giyindim. Hırkamı giyinerek sırt çantamın içine akşam giyineceğim pijamalarımı koydum. Yedek bir pantolon ve tişört koydum. Benim işim belli olmaz. Tavşanlı pandufumu ve minik ineğim olan sıtkı yı çantanın içine koydum. Odadan çıkarak merdivenleri indim. Kahvaltımı yaptım. Koltuğa oturarak saçlarımı balık sırtı ördürdüm. Tam düzgün öremezdim ben. Ama başkasının saçını örebilirdim.
-Sakın ha bir delilik manyaklık ve psikopatlık yapmayın. Kadını kaçırtmayın yeter.
-Sen de beni iyice yaramaz veletler ile karıştırdın. Eğleniriz sadece. Başka bir şey değil.
-Ben uyarımı yapayım da.
-Abim nerde ?
-Yeni mi aklına geldi ?
-Bilmem. Yokluğu pek etki etmiyor.
-Arkadaşları ile kayak merkezine gitti. İki üç güne gelir.
Başımı salladım.
-Bak iyi hatırladım. Sen de o arabayı aldın. Kullanmıyorsun bile.
-Çok gerek duymuyorum. Ayaklarım yeter. Çok gerekli olursa anahtarı odamda masanın üzerinde.
-Tamam.
Babam evden çıkmadan ikimizi birden öptü. O gidince anneme döndüm.
-Ayhşeme söz vermeseydim seni yalnız bırakmazdım.
-Bende seninle çıkacağım birazdan. Sezgine gideceğim. Elişi felan öreceğiz.
-Tamam bak bir şey olursa beni ara ben uçarak gelirim.
Annemin karnını öptüm.
-Sende annemi üzme velet. Sana uyuz oluyorum ha. Bunu unutma.
Dikleşerek annemin yanağından öptüm. Montumu ve botlarımı giyindim. Evden çıktık. O gidene kadar bekledim. İçeriye girdi. Yan eve yürüdüm. Zile bastım. Eslem kapıyı açtı.
-Gel. Ayşe teyze kadro tam !
-Tamam. !
İçeriye girdim. Botlarımı çıkardım. Montumu çıkardım. Çantadan panduflarımı çıkararak ayağıma taktım. Koltuğa oturdum. Ayşe teyze elinde pastalar ile geriye döndü. Hay maşAllah.
Kaşlarımı kaldırdım. Osman amca merdivenlerden indi.
-Hoşgeldiniz bayanlar. Evi fazla dağıtmayın.
-Sen merak etme osman amca o iş bende.
Güldü. Evden çıktı. Bağdaş kurdum. Panduflarımı sevdim.
-Ne minnak şeysiniz siz öyle ? Neredeymiş tavşanın dişi? Buradaymış. Akıllı bıdık seni.
Başımı kaldırarak geriye yaslandım. Çocuklar garip bir şekilde bana bakıyordu. Gülümsedim. Eslem her zaman olduğu gibi yine yemek yiyordu. Ayşe teyze elinde meyve suyu dolu olan tepsi ile geldi. Ortamıza oturdu. Ben köşede kalmıştım. Masum bir bakış attım. Elini bana doğru uzattı. Eslem i sertçe çekerek Ayşe teyzenin yanına oturdum. Eslem araya kaynak yaptı. Ayşe teyze yanağımdan kocaman bir öpücük aldı. Gülümsedim. Yanağından öptüm. Meyve sularını aldık. Ayşe teyze ayağa kalkarak içeriye gitti. Garip olan şey sırf konuşmak için güvenlik numarasını bahane eden veletlerin suskun olmasıydı. Oha pipet en sevdiğim. Bunlar niye kızlara bakıyor ? Ayşe teyzenin burada olmamasından faydalanarak nefesimi sertçe içime çektim. 3 ü de bana döndü. Gözlerimi kıstım. Bardağı yerine koyarak gülümsedim. Görev başarıyla tamamlandı. Yankı boğazını temizledi.
-Nasılsınız?
Özlem kaçamak bir bakış attı.
-İyiyiz siz ?
-Iyiyiz.
Sessizlik oluştu. Can elini dizine vurdu.
-Eee daha daha nasılsınız ?
Gülerek elimi başıma koydum.
-Özlem kahve getir. Kız istiyorlar.
Eslem koluma vurdu. Ayşe teyze patır patır merdivenlerden indi.
-Yavrular benim acil bir işim çıktı. Ben geleceğim sakın bir yere gitmeyin.  Evden çıktı. Kaşlarımı kaldırdım.
-O neydi gı?
Can birden ayağa kalktı. Filmlere bakıyordu.
-Film taktım. Sorun olmaz değil mi?
E-Yok.
3 tepiş tıkış 2 li koltukta oturuyordu. Valla 3 lü koltukta tek başıma oturuyordum.
-Biriniz buraya gelin. Biraz sonra mutasyona uğrayıp birbirinize yapışacaksınız.
Demir kalkarak yanıma oturdu. İşte bunu beklemiyordum. Yankı perdeleri indirdi. Özlem in yanına oturdu. Can da Eslem in yanına geçti. Yankı filmi durdurdu.
-Ben çerez getireyim. Kızlar ne içersiniz ? Kola sarı kola meyve suyu ?
Parmağımı kaldırdım.
-Acaba vişne suyu var mı abi ?
Sevimli sevimli sormuştum. Kaşlarını büzmüş hafif güler modda
-Var.
Gülümsedim. İçeriye gitti. Bardak düşme sesi geldi. Başını kapıdan uzattı.
-Biriniz yardıma gelse ?
Özlem kalkarak gitti. Can ayağa kalktı.
-Biraz soğuk oldu gibi. Ben battaniye getireyim.
E-Yardım edeyim.
Onlar da gitti. Kendimi mal gibi oturup ayağına hizmet bekleyen kendini beğenmiş kişiler gibi hissettim. Televizyonun siyah tarafından yana baktım. Demir başını bana çevirmişti. Başını karizmatik bir şekilde televizyona çevirdi. Göz göze geldim. Transa girmiştim. Kaşlarımı büzdüm. Yankı ve Özlem içeriye girdi. Meyve suyunu yanıma koydu. Transtan çıkmış gibi başımı birden ona çevirdim.
-Sağol.
Özlem in yanına geçti. Eslem ve Can da geldi. 3 tane battaniye vardı. Pek zannedemiyorum bir battaniyenin beni sarıp ısıtacağından. Film başlamıştı. Hava yavaş yavaş kararıyor gibiydi. Ya da kar yağdığı için öyle görünüyordu. Pek emin değilim. Uyumsuzu izliyorduk. Baya iyi gidiyordu. 4 çıkınca başımı hafifçe eğdim. Çok iyiydi lan. Başım birden Demir in bacağına düştü. Dikleştim. Başım bir daha gidiyordu. Demir başımı tutarak bacağına yatırdı. Battaniyeyi üzerime örttü. Gözlerim yavaş yavaş kapanıyordu. Uyku önde bayrak çekiyor beyin hücrelerim arkada halay çekerek onu takip ediyordu. Elimi bacağının üzerine koyarak başımı kaldırdım. Özlem kalktı. Anlamıştı. Çantadan sıtkı yı alıp geldi. Sıtkıya sarıldım. Başımı tekrar Demir in bacağına koyarak gözlerimi kapadım. Sıtkı olmadan uyuyamazdım. Uyumak zorunda kalsam bile sarılacak bir şey olması gerekiyordu. Demir in elini başımda hissettim. Can güldü.
- O inek ne öyle ?
Özlem cevap verdi.
-Masal Sıtkı olmadan uyuyamaz.
Cenin pozisyonu aldım. 180 derece döndüm. Başım Demir in karnına yakındı. Cenin pozisyonu aldım. Sıtkıya sarıldım. Öyle her yerde de uyuyamazdım ben. Hele ki tek hiç uyuyamazdım. Film sesi birden kesildi. Eslem çığlık attı.
-Ayağıma bir şey dokundu !..

Yan Komşum Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin