-Saçmalama !
Diye bağırdım. Demir dizini sallıyordu. Elimi belime koydum. Sinirliydi. Sinirliydik. Hepimizin sinirleri gerilmişti. Saçlarımı geriye atarak yaslandım. Sadece gençler olarak bizim evde toplanmıştık. Yere oturarak ellerimi yüzüme kapadım.
Y- Masal olan bu. Fevri davranmak iyi olmayacaktır.
Birden ayağa kalktım.
-Ya ben senin çocuğunu niye üzerime alayım!? Anası babası belli bu çocuğun. Niye !?
Demir de kabul etmiyordu. Özlem ve Yankı bir şerefsizlik yapmıştı. Onun ceremesini de bana ve Demir e kitlemeye çalışıyorlardı. Özlem ağlıyordu.
Ö- Annemler öğrenirse çocuğu yetimhaneye gönderirler. Bunu mu istiyorsun ?
-BANA NE !? YAPMASAYDIN !
Eslem ellerini ağzına kapamış gözlerini kapamıştı. Özlem ağlamaya başladı.
-Neriman teyze kızsa da kabullenir. Torunum der.
-Peki ben abimlerin güvenini ne yapacağım ? Bana olan güvenleri sarsılmayacak mı? Senin ailen kızar kimseye duyurmaz. Lan öyle bir sülaleye sahibim ki Umut benim kardeşim olduğu halde benim çocuğum zannettiler ! Kardeşim ya kardeşim. Sıçarlar lan ağzıma !
Demir ayağa kalktı. Özlem içini çekiyordu. Dizimi salladım. Ben ne ara barıştım bunlarla? Haberim bile yok. Telefonum çaldı. Cebimden çıkardım. Annem di.
-Efendim anne ?
-Masal iyi misin lan ?
-İyiyim. Niye ki ?
-Sen bu zamana kadar telefonu efendim anne diye açmadın.
Takıldığı konuya bak allasen. Başımı yana yatırdım. Demir yanımdan geçerken annem yüksek sesle
-Seni bir çocuğa vermeyi düşünüyoruz.
Demir birden bana döndü.
-Kim?
-Turgut.
-Hangi Turgut.!?
-Turgut Kıran. Bak faceden. Esra nın bir şeysi
-Bir dakika. Ne demek vermeyi düşünüyoruz ?
Dikleşerek bilgisayarın başına gittim.
-Çocuk seni görmüş çok beğenmiş.
-Aman zaten onların beğenmesi hiç bitmiyor. Kim bilir hangi aşağı mahalle poşası.
-Kız sen onun abisine yavşamıştın hani.
-Harunu mu diyorsun ? Allah ım o çocuk neydi öyle ? Az kaldım çocuğu dağa kaldırayım.
Face ye girdim. Turgut Kıran yazarak arattım. Ortak arkadaştan buldum zaten. İçimi çektim.
-Anne
-Hm?
-Söyle yarın gelsin beni istesinler. Evlenirim ben bu çocukla. Ne böyle bu ?
Demir dişlerini sıkıyordu. Gıcırtısı buraya kadar geliyor yani. Ordan biliyorum. Eslem başını omuzumun yanından uzattı.
-Sen bu çocuğa hemen ver.
Can ve Yankı da gelmişti. Can oha dedi.
-Adam calvin clein mankeni gibi. Yavşadım şu an.
İstek geldi. Ondandı.
-İstek attı.
Annem bağırdı.
-Kabul et !
Kabul ettim. Mesaj attı direk.
Selam :)
Kızlar çığlık atmıştı. Bense mal mal bakıyordum. Demir bahçeye çıkarak sigara yaktı. Elimi çeneme koyarak ona baktım. Arkası dönüktü. Küfür ediyor. Belli. Gülümsedim. Ben senden başkasına evet dermiyim lan hıyar ?
-Masal ?
Başımı çevirdim. Oha skype açık ve Turgut şu anda ekranda. Kızlar bakıyordu. Kaşlarını büzdü.
-Masal çok değişmişsin.
Bana döndüler. Özlem kahkaha attı.
-Bizi sen zannetti.
-Hadi canım atıyosun? Hiç belli olmuyor zaten.
Birden bilgisayar ekranını çevirdiler. Turgut oha demişti. Çok mu çirkinim lan ? Ayı. Elini çenesine koyarak salak salak güldü. Annem kameranın arkasın dan başını uzattı. Güldüm.
E- Şeytan ayrıntıda gizli.
Saçlarımı geriye attım. Annem usulca çıkmıştı. Turgut toparlanarak
-Nasılsın?
-İyiyim sen?
-İyiyim. Annenler burada. Sen niye gelmedin ? Konuşurduk.
Özlem arkada kaşlarını kaldırıp indiriyordu.
-Arkadaşlar bende. Ondan gelmedim. Biraz da rahatsızdım.
-Hastaneye götüreyim ister misin ?
Eslem kalp atıyordu.
-Yok sağol. Teşekkür ederim yine de.
-Önemli değil.
Can ve Eslem arkadan beni ve Turgut u taklit ediyordu. Demir ikinci sigarayı yakmıştı. Turgut a döndüm.
-Tek sen mi varsın orda ?
-Hm. Sen gelirsin diye bekledim. Gelmedin.
-Dedim ya.
Kaşlarını kaldırdı. Sen ne güzel bakıyorsun ya ?
-Okul u bitirdin mi?
Eliyle oho yaparak
-3 sene kadar oldu.
-Hangi bölümdü?
-Işletme. Sen ?
-Benim son senem. İnşAllah mezun olacağım.
Telefonu çaldı. Bana döndü.
-Pardon güzelim. Bakmam gerekiyor.
Kalktı. Demir de bu sırada içeriye giriyordu. Gözleri yüzüm de dikili kalmıştı. Kaşları çatıktı. Gözü seyiriyordu. İçeriye daldı. Bilgisayarı çevirdi.
-Neresi lan bura !?
Turgut baksırla kameranın bakış açısına girdi. Şimdi doğruya doğru kıçı güzeldi ama kimsenin kıçı Demir in kıçı kadar güzel değildi. Kabul edelim. Demir kendini sıkıyordu. Birden bana döndü.
-Başını çevir lan ?
-Adamın poposu güzel.
Gözlerinden alevler çıkıyordu. Yutkundum.
-Sen milletin götünü mü kesiyorsun ?
-Seninkini de kesiyorum ne var ki bunda ? Ellemiyorum bir şey yapmıyorum. Bakıyorum sadece.
-ELLESEYDİN!
Parmağımı poposuna dokundurdum.
- Al elledim. İçim de kalmasın.
-Geldim güzelim.
Ona döndüm. Demir başını yavaşça ona çevirdi. Turgut un gözleri ona döndü. Bana baktı.
-Kim bu ? Rahatsız mı ediyor ?
Demir sandalyeyi sıkıyordu. İkinci defa yutkundum.
-Ediyorum birader sana ne ?
Turgut bana döndü.
-Iki dakikaya oradayım.
-Gel koçum gel. Senin o dilini götüne sokayım gel.
Demir bana döndü.
-Seni döverim.
Kendimi işaret ettim.
-Beni ?
Başını salladı.
-Bir daha milletin götüne bak o götleri keser yakarım.
C-Oha oha!
Skype kapanmıştı. Demir bağırdı.
-O çocuğu gözünün önünde geberteceğim. İbret olsun. Ecevit i önünde dövmedim diye yapıyorsun bunları ?
-Sen Ecevit i mi dövdün !?
Yankı arkadan
-Çocuğun 8 dişini kırdı. Bir daha para verdik de yaptırmaya gitti.
Demir e baktım.
-Ecevit seni niye ilgilendiriyor!?
-Lan adamı dövmüşsün ? Daha da mı ilgilendirmesin !?
Sabır çekiyordu.
- Ben yurt dışındayken çok rahattım lan. Kafam rahattı. Piçlik bende. Lan mal ! Bok mu var geri dönüyorsun desene !? Geldim geleli hanım efendinin tribini çekiyorum. Kırıklarını dövüyorum.
-Ne biçim konuşuyorsun sen ? Ne kırığı ? Beni kendin gibi kaşar mı zannediyorsun ?
C- Ay öldüresi var seni.
Bağırdı.
-Bu zamana kadar ne kaşarlığımı gördün lan ?
-Ne zaman görmedim ki!? Senin orospun kaçırdı lan beni. Senin yüzünden !
-Benim yüzümden? Benim. Lan ben ne yaptım !? Ne !?
-Bir de ne yaptım demiyor mu ? Al öldür beni.
-Sen sevmeyi çocuk gibi içtiğin sütler gibi mi zannetin?
-Orospu olmaktansa çocuk olmayı yeğlerim.
-Yakında onu da olursun.
-Terbiyesizlik yapma.
Geriye döndü. Sandalyeye tekme savurdu. Bana döndü.
-Bir canım kaldı lan benden almadığın al kurtar. Siktirip gideyim cehenneme !
-Siktir de git ! Umrumda bile değilsin ! Hayatıma sıçtın lan ! Hayatıma !...