27. kapitola - Ty hajzle!

216 7 0
                                    

Bill
,,Tak co podnikneme o víkendu?'' zeptal jsem se ostatních. Konečně byl zase pátek. Díky Kate mi ty dny uběhly rychle. Nebyl den, kdy by jsme se nesešli. Nevím proč, ale snažili jsme se to utajit. No, ono to vlastně věděl Sám i Mia, ale to je jedno.
,,Vy jste na to zapomněli?'' zeptal se Sam a prohlížel si nás. ,,Dneska je přece ta party v tom baru, co měla být před týdnem!''
,,Zapomněl jsi, jak dopadla ta minulá párty, na které jsme se sešli?'' připomněla nám Kate. No já nevím, ale pro mě to dopadlo perfektně. Od té párty ze mě dělá Kate šťastnějšího člověka.
,,No, pro nás dopadla perfektně.'' řekla Mia a letmo políbila Sama. Svou láskou se ani jeden netajili.
,,Na chvilku by jsme tam mohli zajít, co říkáš?'' zeptal jsem se Kate. Chvíli přemýšlela, ale pak kývla.

Kate
Už bylo skoro půl osmé a já jsem nebyla ještě hotová. Vyletěla jsem z koupelny a rychle jsem si oblékla své delší černé šaty se třpytkami. Sestra mi před chvíli dopletla francouzský cop. Nevěděla jsem, jestli jsem vhodně oblečená na párty v klubu. Nikdy jsem na ničem podobném nebyla.
Zazvonil zvonek, já jsem chytla svou mini kabelku a baleríny. Otevřela jsem dveře.
,,Páni, zlato, vypadáš úchvatně!'' vypískla Mia. Ona měla oblečené taky šaty. Byly krvavě rudé a délkou byli o hodně kratší než ty moje. Vlasy měla vyčesané do drdolu a její stíny prozrazovaly, jak krásné oči má.
,,Tobě to taky moc sluší.'' řekla jsem jí. Obě jsme nastoupili do Samova auta. Přijel nás vyzvednout, nebo spíš si myslím, že přijel pro Miu a mě nabídl, abych jela s nima. Dojel před jeho dům, kde auto zaparkoval a pak jsme asi ještě pět minut šli ke klubu. Před vchodem do něj nás čekal Bill.
,,Moc ti to sluší, kopretinko.'' pošeptal mi.
,,Kopretiny bývají bílé, já jsem však celá v černém.'' usmála jsem se na něj. On se vsak nenechal odradit.
,,No vidíš, jsi jedinečná.'' a bok po boku jsme šli dovnitř.
Bylo tu hodně lidí. Než jsme se přitlačili skrz všechny lidi až k baru, trvalo to nejméně čtyři minuty.
,,Čtyři panáky něčeho na odvahu!'' zakřičel Sam na barmana. Ten kývl a nalil do těch malých skleniček něco čirého. Postavil to před nás. ,,Tak šup!'' povzbudil nás a následně jsme to do sebe všichni nalili. Páni, to byl silný alkohol!
,,Já chci jít tancovat!'' žadonila Mia.
,,Jak si ráčí má Karkulka!'' chytil ji a táhl ji na parket. Zbyla jsem tu tedy jen já a Bill.

Bylo k půlnoci a zábava stále jela. My čtyři jsme v sobě měli už několik panáků oné čiré tekutiny. Tancovali jsme snad každý s každým, taky jsme se ohromě bavili.
,,Nešla by si slečna zatančit?'' ozvalo se za mnou. Otočila jsem se a uviděla jsem neznámého kluka. Blond vlasy, modré oči, svalovec.
,,Proč ne?'' zeptala jsem se po chvíli sama sebe a následovala jsem neznámého na parket. Ještě jste zahlédla Billa, jak si naštvaně odfrkl. Proč je naštvaný? Vždyť jde jen o tanec! A ani spolu oficiálně nechodíme.
,,Jak se jmenuješ, krásko?'' zeptal se mě.
,,Kate, co ty?''
,,Jsem John.'' usmál se. Začala jsem se vlnit do rytmu, stejně jako on. ,,Tamto byl tvůj přítel?'' zeptal se mě po chvíli.
,,No, já vlastně nevím. Je to komplikované.'' přiznala jsem. Povídal mi o sobě a díky alkoholu jsme se smály úplným prkotinám. Povídal mi různé vtipy, kterým jsme se smály, i když nebyli vtipné.
,,Víš, jsi krásná a tamten tvůj ,,možná kluk,, si tě vůbec nezaslouží.'' řekl mi. To mě zarazilo.
,,Jak to myslíš?''
,,No, právě mu na klín sedla nějaká holka.'' přiznal a ukázal směrem k baru. Rychle jsem šla tím směrem. Tu husu jsem znala! Samanta! Co tu k sakru dělá? A s Billem? Viděla, jak k nim mířím a najednou udělala něco, z čeho se mi udělalo špatně. Políbila ho. Políbila Billa. Mého Billa! A co horší, on se od ní nedtrhl! Přiběhla jsem k nim. Jednoduše jsem tu krávu shodila dolů z Billova klínu a začala na něj řvát:
,,Ty hajzle!''
,,Kate, já ti to vysvětlím!'' zařval za mnou, já už jsem si to se slzami v očích rázovala z baru pryč. Sotva jsem vyšla z budovy, chytil mě za ruku a otočil mě na sebe. ,,Vysvětlím ti to.''
,,Není co!'' křikla jsem na něj. Viděla jsem, jak z baru vyběhla i Mia a Sam. Museli nás vevnitř uvidět.
,,Kopretinko! Počkej!''
,,Žádná kopretinka nejsem! Pro tebe už ne!'' křičela jsem dál. Nezajímalo mě, že se na nás dívají všechny lidi okolo. Bylo mi to jedno.
,,Nech mě to k sakru vysvětlit!'' zařval na mě taky.
,,Co mi chceš vysvětlovat! Že jsi se dopoledne líbal se mnou a teď jsi se cucal s tou čůzou? To mám za to, že jsem se ti svěřila! Že jsem si tě pustila k tělu! Že jsem ti věřila! A že jsem si dovolila k tobě něco cítit! Jenže z tebe se vyklubal stejný hajzl jako jsou ostatní!'' prskla jsem mu do obličeje.
,,To ty jsi se svíjela okolo toho kreténa!'' teď už byl naštvaný. A pořádně!
,,Aby jsi věděl, tancovali jsme metr od sebe! Já mu neseděla na klíně a nelíbala ho!''
,,A co mi tu vlastně nadáváš? Tobě může být úplně jedno, jestli jsem se líbal jen s tebou, nebo i s půlkou města! Vždyť spolu vlastně ani oficiálně nechodíme! A proč? Protože tě nějaký hajzl znásilnil! Ale já nejsem jako on!'' řval na mě. Trhla jsem sebou. Tak teď moje tajemství znají všichni okolo. To přehnal!
,,Jsi přesně jako on! Jen jsem to nenechala zajít tak daleko jako s Erikem. Jsi naprosto stejný krypl jako on!'' otočila jsem se. Chtěla jsem odejít, ale on mě nenechal. Zase mě chytil za zápěstí a otočil na sebe. Mě vystřelila ruka a přistála na jeho tváři. Dala jsem mu pořádnou facku. Překvapením mě pustil. ,,Řekla jsem ti, ať na mě nechytáš!'' a otočila jsem se k odchodu.
,,Kate, počkej!'' zavolala na mě Mia. ,,On za to nemůže!''
,,Jasně, ještě ho omlouvej! A nesnaž se mi vymluvit, že je v tom nevinný! Já jsem ti věřila, Mio. Byla jsi moje první kamarádka na střední. Jak by bylo tobě, kdyby si teď Samovi na klín sedla nějaká děvka a začala ho líbat? Asi moc příjemně ne! Ale zklamala jsi mě. Myslela jsem, ze budeš stát na mé straně. Ale ty chráníš jeho!'' zaječela jsem na ni. Rychle jsem se rozběhla ulici k domovu a bývalé přátele jsem nechala postávat před barem.

Bill
,,Já ji zabiju! Přísahám bohu, že se zítřka nedožije!'' vykřikl jsem zlostí a pěstí jsem práskl do nejbližší popelnice. Do zápěstí a prstů mě vystřelila prudká bolest, já si jí však nevšímal a bouchnul jsem i do sousední a ta se s rachotem zřítila vedle své sousedky.
,,Kámo, klid! Tím, že jim tu rozmlatíš popelnice nic nevyřešíš.'' uklidňoval mě Sam. Efekt to mělo spíš opačný.
,,Klid? Ty bys byl kurva klidný, kdyby tě teď poslala Mia do prdele? Myslím, že moc ne!'' zařval jsem.
,,Jenže já se s nikým nelíbal!''
,,Já se s ní taky nechtěl líbat! Ona si na mě sedla a pak mě najednou políbila. Chtěl jsem ji odstrčit, ale moc to nešlo. A pak se tam nějak objevila Kate a shodila ji ze mě.'' vysvětlil jsem vztekle.

Proč?Kde žijí příběhy. Začni objevovat