24. kapitola - Párty

215 5 1
                                    

Kate
Venku zatroubilo auto. Bylo už půl osmé večer. Rychle jsem se obula a otevřela dveře Samovi. Do jedné ruky jsem mu dala misku se sýrovou pomazánkou a do druhé pytlík nakrájených rohlíků. Sama jsem chytla tašku s oblečením a houkla jsem na mamku.

,,Už jedu!'' a rychle jsem zabouchla dveře, tudíž jsem neslyšela její odpověď. Volnou rukou jsem zamkla a šla za Samem.
Abych se přiznala, tu pomazánku jsem nedělala já ale Peter. Když me viděl šaškovat v kuchyni, řekl, že to za mě udělá. Dal mi seznam a já jsem šla nakoupit. Ke mě se přidala Asley, prý že si chce taky něco koupit. Cestou do obchodu ze mě vytáhla, kam se večer chystám, a tak mi na ,,tajňačku,, koupila Griotku. Tu já ráda. Ať tam prý nesedíme na sucho.
,,Kate!'' vypískla Mia. ,,Dovolili ti to!'' a vrhla se mi kolem krku. Málem bych spadla. Mia mě pustila a za ruku mě táhla do domu. Byl to obří dům, moderně zařízený.
,,Páni!'' vydechla jsem údivem.
,,Má to tu boží, že?'' jásala.
,,Bill už je tu?'' zeptala jsem se. Mia se na mě podívala významným pohledem.
,,Ne.'' řekla, v tom však někdo zazvonil. ,,A nebo jo.''
,,Jdu tam!'' vykřikla jsem a rozběhla jsem se ke dveřím. Otevřela jsem a tam se na mě usmíval ten bůh. V rukou držel tři krabice.
,,Ahoj, kopretinko.'' já jsem se zvědavostí chytla okraj krabice a nadzvedla. Pizza! ,,Héj, jsi nějaká moc zvědavá!''
,,Já vím.'' špitla jsem s úsměvem. Oba jsme vešli do obýváku. Na stole už byly ,,moje,, jednohubky, chipsy, zatím prázdné panáky, sklenky na pití a Kofole. Samozřejmě na ženy byly naskládané různé druhy alkoholu. Sáhla jsem do tašky s věcmi a vytáhla Griotku.
,,Dámy a pánové, párty může začít!'' zahulákala jsem a mávala flaškou nad hlavou, jako by to byla nějaká medaile.
,,Pizza? To je pizza!'' vypískla Mia, když otevřela krabice.
,,A ne jedna, Karkulko.'' usmál se Sam.
,,Tak jaký jsou na programu filmy?'' zajímal se Bill.
,,Sedněte si k počítači a podívejte se, co mám stáhnutý. PC je u mě v pokoji. To je ten pokoj hned vedle schodiště.''
Podívala jsem se na Billa a on na mě. Věděli jsme, co bude následovat. Závody. Bleskurychle jsem vyrazila z obýváku a po schodech nahoru. Jakmile jsem byla na prahu dveří, Bill mě chytil za pas a táhl dozadu. Mohla jsem se bránit jakkoliv, ale neměla jsem šanci. On se posadil na židli a vítězně se na mě podíval. Já však neprohrála. Posadila jsem se mi na klín. Tentokrát jsem se na něj podívala taky. Usmál se.
Otočila jsem se k počítači a našla složku s názvem Filmy. Nečekaně! Otevřela jsem ji. Bylo tu hodně filmů. O některých pochybuji, že se na ně díval. Jako například Shakespeare in love. Klasická slaďárna. Bylo tu plno filmů: Batman, Spiderman, Eragon, 10 důvodů proč tě nenávidím, Plnou párou vzad, Prci, Prci, prcičky. Všechno to byly bezva filmy.
Pak mě upoutala další složka nesoucí název Babovřesky... Páni, to jsem už hodně dlouho neviděla. Ale jak se u toho dokážu nasmát. Najela jsem na to myší. Uslyšela jsem, jak se Bill za mnou uchechtl.
,,Viděl jsi to?'' zeptala jsem se ho.
,,Co?'' zajímal se Sam, který se spolu s Miou objevili v pokoji.
,,Babovřesky...''
,,Ne, jen to ne!'' vyhrkl Sam.
,,Co je to?'' zajímala se Mia. To není možný, že to neviděla!
,,Tys to neviděla?'' vyvalil na ni oči Bill.
,,Nee.''
,,Tak to se musí napravit!'' zavelel můj bůh. Vlastně nebyl můj, ale o neva. ,,Same, jednou to přežiješ!''
,,Tak uděláme dohodu, prvně se podíváme na film, který vyberu já a pak na ty vaše.''
,,Ok.'' uznala jsem. On najel na film pro mě neznámý. Vím že je, ale nikdy jsem ho neviděla. Ostatní díly ano, ale zrovna tento ne.
Slunce, seno, erotika.
,,To mě mohlo napadnout!'' uchechtl se Bill. Když viděl můj a Miin nic-neříkající pohled, překvapeně na nás vyvalil oči. ,,Vy jste to neviděli? Sakra baby, na co se to vy koukáte?''
Filmy jsme daly na flešku a seběhli zpět do obýváku. Strčili ji do televize a filmový večer mohl začít.
Nacpávali jsme se pizzou, zapíjeli ji alkoholem a Kofolou. U toho jsme propadaly výbuchům smíchu. Pak ale přišla ta scéna, kde jsou nazí. Trochu jsem se styděla Aše na to před klukama koukat, ale po chvíli jsem se neubránila a smála se s nima.
Film skončil okolo desáté. Trochu jsme pozuklízeli krabice po večeři a pustili další film: Babovřesky 1. Tady jsme se smály úplným hovadinám. A to částečně díky alkoholu. Začala jsem pociťovat, že už mi leze do hlavy, ale nechala jsem si dolívat další. Neubránila jsem se zase úsměvu, protože jsem viděla, že Mia vypila trochu víc, než zvládne.
,,Půjdu jí napustit trochu vody.'' nabídl se Sam. Chytil Miu za ruku a táhl ji do kuchyně. Osaměli jsme.
Zrovna tam byla scénka, kdy babka snědla koláčky s marihuanou a skákala na trampolíně. Pak k ní přišli i ti dva tajtrdlíci. My se smáli jako pominutí. Alkohol mi rozvázal jazyk, já mu lehla do klína a řekla:
,,Takhle vypadáš jako bůh. A hlavně, když se směješ.''
Najednou se ke mě začal sklánět. Chtěl mě políbit a já jeho. Z kuchyně se však ozval řinčivý zvuk a my se od sebe oddálili. Beze slova jsem vstala a zvláštní chůzi jsem šla směrem ke kuchyni. Tam jsem něco uviděla! Páni! Bože!
O linku stála opřená Mia a se Samem se líbali. A nebyly to opatrné polibky. Sam si ji přitahoval rukou. Snad aby mu nikam neutekla. Z linky jsem sebrala svůj telefon, který jsem tam položila. Nebyla jsem natolik opilá, abych nenašla fotoaparát. A je to! Jestli si to Mia nebude zítra pamatovat, toto jí paměť osvěží. Mávla jsem na Billa, ať jde za mnou. Sice se motal, ale nakonec za mnou došel. Vyvalil oči a díval se na ty dva. Sotva jsme oba drželi svůj smích na uzdě. Proto jsme přešli zpět do obýváku a tam vybuchly smíchy. Chytali si bránice a smáli se jak blázni. I když bylo něco k půlnoci, díky alkoholu se nám spát nechtělo. Po chvíli za námi přišli i ti dva zamilovaní. Zase začalo dolívání panáků a jejich vyprazdňování.

Vzbudila jsem se a hned utíkala na záchod. Asi jsem to včera trochu přehnala s tím alkoholem. Lehla jsem si zpět na rozloženou pohovku, která byla pro mě a Miu nachystaná.
Poslední, co si pamatuji čistě byl konec filmu Slunce, seno, erotika. Pak mám všechno v mlze a pamatuji si jen útržky. Třeba jak jsme se s Billem málem políbili. Nebo jak se líbali Mia a Sam. Pak taky jak chtěla Mia dělat striptýz, ale my ji v tom zabránili. Tedy, spíš já. Pak si pamatuji, že do postelí jsme šli ve čtyři ráno. A pak taky, jak jsem Miu tahala do našeho pokoje, protože chtěla zůstat v pokoji se Samem. Asi se mi to povedlo, protože ji cítím vedle sebe. Bože, to Mia tak chrápe i normálně nebo jen v den kocoviny? Když jsem se na ni otočila a chtěla ji zacpat nos, lekla sem se. Málem jsem z té pohovky spadla. Bože, co se tu stalo! A kde je Mia?

Proč?Kde žijí příběhy. Začni objevovat