26. kapitola - Už to nevydržím

208 6 0
                                    

Sam
Auto jsem uslyšel ještě než Kate začala mlátit na dveře. Věděl jsem, že máme průšvih. Pořádný! Velký! Obří! Mega průser! Z
Tohoto se jen tak nevykroutím. Ani já, ani ostatní. Ale díky včerejšku jsem si něco uvědomil. Miluju Miu.

Kate
Líbali jsme se! Nemůžu tomu uvěřit! Ano, prý jsme se líbali k včera, ale to jsme nevěděli, co děláme. Dnes už jsme to věděli, a přesto jsme se líbali!
Od té doby, co jsme uslyšeli to auto jsme všichni pobíhali po domě a snažili se uklidit, co šlo. Nemohli jsme to ale v žádným případě stihnout. A pak se otevřeli vchodové dveře.
,,Same, jsme doma! Tátovi bylo špatně, tak jsme přijeli dnes.'' zavolal z chodby ženský hlas. Všichni čtyři jsme v obýváku ztichli. Jenomže ta žena se objevila ve dveřích. V obličeji se jí objevil překvapený, ale pak i naštvaný výraz.
,,Mami, než začneš ječet, nech mě to vysvětlit!'' šeptl Sam. Bylo zle, a to jsme věděli všichni.
,,Já si myslím, ze to vysvětlit nepotřebuji! Uspořádal jsi párty bez mého svolení! Kolik vás tu bylo!'' zlobila se matka.
,,Jen my čtyři.'' šeptl.
,,Fajn! My jsme měli rušnou noc, takže si teď půjdeme lehnout. Za hodinu ať je tu perfektně uklizeno a vy tři budete pryč! Je to jasný!'' křikla žena. Všichni jsme sborově kývli. Pak se ona a její manžel vydali do své ložnice. Všichni jsme se na sebe podívali a začali se smát jako blázni.
A přece jsme začali uklízet. Ale toho nepořádku tu bylo požehnaně! Všechny mísy od chipsů, talíře od jednohubek, flašky od alkoholu i Kofoly, ktabice od pizzy. Rozdělili jsme se, a to že Mia a Sam uklízeli obývák a my dva jsme byli v kuchyni.
Za třičtvrtě hodiny jsme byli hotovi. Já a Bill jsme si posbírali věci a připravili se k odchodu. Ale Mia ne. Šla jsem do obýváku a co nevidím! Ti dva jsou zase přistiskutí k sobě a líbají se.
,,Ehm, Mio, musíme jít.'' řekla jsem opatrně. A povedlo se. Odlepili se od sebe.
,,Tak pá, Karkulko.'' řekl Sam Mii a letní jí políbil.

Za pětatřicet minut už jsme stáli před naším domem. Bill se nabídl, že nás doprovodí.
,,Tak v pondělí, kopretinko.'' rozloučil se se mnou a dal mi letmý polibek na špičku nosu. Pak se otočil a šel domů.
Sotva jsem vešla domů, mamka na mě začala řvát.
,,Kate, víš, co jsem ti říkala? Az se vzbudíš, zavolej!''
,,Prosím neřvi!'' zaskuhrala jsem. ,,Promiň, zapomněla jsem. Jdu si lehnout.'' oznámila jsem jí.
Než jsem se však dostala do postele, přilezla do mého pokoje Asley.
,,Tak jaké to bylo? Vyprávěj, přeháněj.''
,,Asley!'' zasyčela jsem na ni, pak jsem jí to ale převyprávěla. Vynechala jsem však ty části, kde jsme se s Billem líbali.
,,A co ty a ten kluk? Ten, co tě doprovodil?'' vyzvídala dál.
,,Ty mě copak špehuješ?''
,,Zrovna jsem se dívala z okna.'' bránila se.
,,No dobře. Než jsme šli dneska ráno spát, prý jsme se líbali. Tedy, ja prý políbila jeho. A pak jak jsme vstali, tak jsem ho vyprovokovala a on políbil mě.'' řekla jsem s úsměvem. ,,A teď už běž! Jdu spát.'' a vyhnala jsem ji z pokoje. Pak jsem sebou buchla do postele a v tu ránu jsem usnula.
Probudila jsem se, až když byla venku tma. Rukama jsem našla tašku a vytáhla z ní mobil. 23:04 ukazovaly digitální hodinky. Začala jsem psát SMS.

Máš doma velký průšvih? Kate

Trochu, ale stálo to za to. Sam

Teď myslíš tu párty nebo to, co po ní následovalo? Kate

Obojí. A jak to že nespíš? Snad nemyslíš na Billa. Sam

Proč bych na něj měla myslet? Kate

Mia vás viděla, jak jste se loučili. Kamarádi si copak dávají pusu? Sam

Byla to pusa jen na nos na rozloučení, jen aby jsi věděl. A ty jsi s Miou byl taky kamarád a přesto jste se líbali a... Kate

Kamarádi jsme možná byli, ale už nejsme. Už spolu chodíme. Dneska než jste odešli jsme o tom mluvili. Sam

Jen jsem se pro sebe usmála. A okamžitě jsem psala Mii.

Páni, gratuluji, že už oficiálně chodíš s tvým vysněným princem, Samem. Kate

Od koho to víš? Mia

Teď jsem si psala se Samem. Kate

Nojo, už to tak bude. Ani nevíš, jak je úžasný! A jak líbá! Mia

Tak ta je v tom až po uši. Je zamilovaná asi stejně jako já do Billa. Jen jsem na něho pomyslela a už mi cinkl mobil s další zprávou.

Nechtěla bys jít zítra ven? P.S. Sory, jestli jsem tě vzbudil. Bill

Ne, to je dobrý, zdá se, že nespí ani jeden z nás čtyř. Teď jsem si totiž psala s Miou i Samem. Ti dva spolu už prý chodí oficiálně. Páni, ta je do něho zamilovaná! Měl bys vidět její zprávy.
A ven to asi nepůjde. Moje tetička slaví narozeniny. Pojedeme už v deset hodin dopoledne, aby jsme jí pomohly všechno nachystat, a přijedeme bůhví kdy v noci. Kate


Včera ta oslava stála za houby. Musela jsem pořád myslet na Billa, na ty jeho rty. A pak taky na Miu a Sama. Podívala jsem se na telefon. Už zase nestíhám! Najednou jsem si všimla, že mám jednu nepřečtenou zprávu od Mii.

Dneska na mě nečekej, přijede pro mě Sam. Mia

No jasně! Ze jsem čekala něco jiného. Rychle jsem vstala, udělala ranní hygienu a hodila na sebe nějaké oblečení. Myšlenkami jsem se už však ubírala k Billovi.

Kde je? Čekám před školou už jakou dobu a neviděla jsem ani Miu, Sama nebo Billa. U těch dvou hrdliček se nedivím, ale kde vězí těm Bill. Sakra, už musím jít do třídy, nebo přijdu pozdě. Tak snad ho uvidím alespoň na chodbě nebo o přestávce.
Sotva přijdu do třídy, zvoní. Vešel učitel a já hned věděla, že nemá moc dobrou náladu. A Mia? Ta tu taky ještě není. Najednou se otevřely dveře a v nich stála, rudá jako rak, právě ta Mia.
,,Promiňte, ja zaspala.'' špitla. Zaspala? To sotva!
,,Poraďte se a ať se to víckrát neopakuje.'' řekl učitel a začal něco vysvětlovat.
,,Zaspala?'' usmála jsem se na ni, když se posadila. Ona mě kopla pod stolem do nohy.
,,Jo, zaspala. Nějaký problém?''
,,No, já jen že máš rozeplý knoflíček na košili a na krku máš cucflek.'' zase jsem se usmála a pozorovala, jak se Mia červená ještě víc.

Je třetí hodina a já ho nikde neviděla! Ani na chodbě. A Mia taky ne. Teda, ona se dívá spíš po někom jiným. Najednou mi v kapse zavibruje mobil. Opatrně jsem ho vytáhla. Jedna nepřečtená práva.

Už to nevydržím! Chodba, hned! Bill

Přihlásila jsem se a jakmile si mě učitel všiml, prohlásila jsem: ,,Mohla bych jít na záchod?'' on jen kývnul a já se zvedla. Mia na mě vrhla významný pohled. Buď jí to došlo, nebo se mi dívala pres rameno a zprávu si přečetla.
Vyběhla jsem ze třídy a sotva jsem zavřela dveře, něčí ruce mě přirazily ke zdi. Bill! Hladově se na mě přisál a začal mě líbat. Se stejnou vervou jsem mu je oplácela. Dnes byl odvážnější než minule. Jednou rukou mi zase chytil bok, tentokrát pod tričkem a tou druhou mě přejel po zadku a přitáhl si mě za něj. Zase jsem mu rukou jezdila ve vlasech. V břichu mi zase nepoletovali motýlci, nýbrž dupali sloni.
Pak, bohužel, začalo zvonit na přestávku. Rychle jsme se od sebe odtrhli a rozběhli jsme se do svých tříd. Kdyby nás tady při líbání načapali učitelé, byli by jsme bůhví-jak-dlouho po škole.
Dorazila jsem do třídy, kde už byla jen Mia. Zrovna mi balila věci do tašky. Podávala se na mě jakým tím významným pohledem.
,,Tak jaké to bylo? Nevím, jestli to není proti pravidlům školy, ale i tak. Kdyby vás tam chytili učitelé, budete snad do konce střední po škole.'' zasmála se.

Proč?Kde žijí příběhy. Začni objevovat