25. kapitola - Opilá noc

211 5 0
                                    

Mia
Páni, takovou bolest hlavy jsem ještě nezažila. Sotva jsem se vzbudila, utíkala jsem na záchod. Slyšela jsem, jak chvilku před mnou někdo z toho záchoda odchází.
Jakmile jsem vykonala, co jsem musela, lehla jsem si zpět ke Kate na postel. Včera jsem to s tím alkoholem trošku přehnala. No dobře, hodně přehnala. Poslední, co si pamatuji je konec prvního filmu a pak až dnešní záchod. Jak může Kate tak spát? A navíc tak hrozně chrápat?
Najednou vzrly dveře. V nich se objevila ta nejneočekávanější osoba. Kate! Ale počkat, když je Kate ve dveřích, kdo je pak vedle mě? Podívala jsem se a málem jsem spadla z postele. Sam! Počkat, není to takhle na zemi moje tričko? A tahle moje podprsenka? Ach můj bože! Já mám na sobě jen jeho triko! A to doslova! Kate si všimla mého pohledu. Také našla moje kalhotky. Bože! Co se tu stalo? No, to si umím představit... Vstala jsem, vzala do ruky svoje kalhotky a vyšla za Kate a chodbu.
,,Jestli se potřebuješ osprchovat, je to ta místnost vedle záchodu. Ja jdu zatím najít Ibalgin.'' šeptla. Byla jsem jí vděčná, že se mě na nic neptala. Asi toho věděla víc než já. Zalezla jsem si do sprchy a začala jsem že sebe smývat úplně všechno, co šlo. Po deseti minutách jsem vylezla a oblékla jsem si to, v čem jsem sem přišla, s tím rozdílem, že kalhotky jsem nenesla v ruce, ale měla jsem je na sobě.
Sešla jsem za Kate dolů do kuchyně. Na stole bylo nachystáno plato růžových tabletek a sklenka s vodou. Vedle ní byla prázdná, Kate už asi prášek spolkla. Vděčně jsem prášek taky spolkla a zapila vodou. Šla jsem za Kate do obýváku. Páni, tam byl bordel! To jsme to udělali my? Na pohovce seděla moje spása. Snad si bude pamatovat víc, než já.
,,Kate?'' začala jsem opatrně.
,,Radši bych se posadila, včerejšek byl trochu divočejší, než jsme si mysleli.'' řekla, jako by mi četla myšlenky. Posadila jsem se vedle ní a čekala, co se bude dít. Pak ke mě natáhla ruku s telefonem. ,,Toto si pamatuješ?'' byla tam fotka mě a Sama. Ja byla opřená o linku a Sam mě líbal. Jednu ruku měl na mým zadku, druhou na zádech a tlačil se mě k sobě blíž. Bože!
,,Ne.'' hlesla jsem.
,,No, včera jsi se pěkně zřídila. Chtěla jsi dělat striptýz. A pak jsi chtěla zůstat se Samem v pokoji. To jsem ti ale zakázala a odtáhla jsem tě do našeho pokoje. Vůbec nevím, jak ses dostala do toho jeho pokoje a Bill do mého.'' vyprávěla mi.
,,Ty jsi spala s Billem?'' vyhrkla jsem.
,,No, vlastně ano ale jinak než ty se Samem.''
,,Ty jsi spala se Samem?'' ozvalo se za námi. Bill už byl taky vzhůru. A byl dost překvapený. Já jen kývla. ,,Spala jako spala nebo jenom v jedné posteli?''
,,My dva jsme spali v jedné posteli. Stejně jako oni, ale my spali oblečení, oni ne.'' vysvětlila mu Kate a její hlas znacil, ať už o tom nemluví. Byla jsem ji za to vděčná.

Kate
Šla jsem dát Billovi prášek a sklenku s vodou.
,,Ona s ním vážně spala?'' zajímal se.
,,Jo, teda asi. Když jsem se probudila, a přiběhla ze záchodu, nenašla jsem vedle sebe Miu, jak jsem si myslela, ale tebe. Tak jsem se jí vydala hledat. Otevřela jsem dveře k Samovi. Ona tam ležela jen v jeho tričku. Ostatní její prádlo bylo poházené všude okolo. Nechápu ale, jak se tam dostala. Vždyť jsem ji dotáhla do našeho pokoje.'' šeptala jsem. Najednou jsem viděla, jak Bill zrudl.
,,Ty si to nepamatuješ, jak se dostala ven?'' zeptal se opatrně. Takze on ví, jak se dostala ven? Ten jeho tajemný tón v hlasu mě začal dost děsit. Stalo se snad mezi námi něco? Bože, jen o ne!
,,Co se stalo?'' zeptala jsem se. Kdy dlouho neodpovídal, zvýšila jsem hlas. ,,Co se sakra včera stalo!''
,,Když jsi dotáhla Miu k sobě do pokoje, zavolala jsi mě. Říkala jsi něco v tom smyslu, že není fér, že Mia se dneska už líbala a ty ne. Ona využila tvé nepozornosti a zdrhla k Samovi.'' vyprávěl Bill
,,A co se stalo pak?'' ptala jsem se dál. Viděla jsem, jak ještě víc zrudl.
,,Měla bys vědět, že úžasně líbáš!'' dořekl s úsměvem. ,,Promiň, já jsem nevěděla, co dělám! Nechtěla jsem!'' začala jsem se vymlouvat. Pak se ale ozvaly kroky na schodech. Poslední člen party se vzbudil a teď se objevil ve dveřích. Na sobě měl jen slipy. ,,Neviděli jste Miu a náhodou moje tričko?'' zeptal se nás a vzal si prášek.
,,Ty si to nepamatuješ?'' podivil se Bill.
,,Co bych si měl pamatovat?'' zeptal se nás Sam.
,,Tričko má Mia, aby nechodila po domě nahá.'' oznámila jsem mu. On začal kuckat a dusit se vodou. Jakmile se mu ji podařilo polknout, řekl:
,,Co? Já... ona...'' koktal.
,,Jo, brácho, spali jste spolu!''
,,Kurva!'' šeptl Sam. Pak se ve dveřích objevila Mia. ,,Mio, moc mě to mrzí, já byl ožralý, nevěděl jsem, co dělám...'' začal se omlouvat. Mia se k němu však vrhla a políbila ho. On si ji, jako včera, přitáhl blíž.
Pak se od sebe odtáhli.
,,Po něčem takovým sním už rok. Jen mě štve, že si z toho nic nepamatuji.'' šeptla Mia.
,,Tak to bychom si to měli zopakovat. Spěcháš snad dneska někam?'' zeptal se jí Sam. Zase se jí přisál na ústa. Pomalu spolu šli až k jeho pokoji, aniž by se se os sebe odlepili. Pak už jsem jen slyšela, jak zamkl pokoj. Abychom jsem snad nevyrušili.
,,Chovali se, jako bychom tu nebyli!'' postěžoval si Bill.
,,Alespoň odešli do soukromí, nemuseli odejít vůbec.'' uchechtla jsem se já.
,,Jen by jsi měla vědět, že to s tím líbáním jsem myslel vážně.'' řekl po chvíli ticha. A dost, já už to nevydržím! Přiblížila jsem se k němu tak, že jsme byli od sebe asi tři centimetry.
,,Ty jsi říkal, že líbám skvěle, ale já si nějak nemůžu vzpomenout, jak umíš líbat ty.'' řekla jsem. A to stačilo.
Naklonil se a tím překonal ty centimetry mezi námi. Jen se lehce dotkl mých rtů a pak se odtáhl. Já už to ale nevydržím, to mučení! Chytla jsem ho tedy za krkem a přitáhla ho k sobě úplně.
Naše rty se zase spojily. Tentokrát už to nebyla dětská hra jako minule. Teď to byl souboj jazyků. V břichu mi zase začalo poletovat to hejno motýlků. Když se však Bill dotkl mých zad, motýlci se změnili na něco mnohem většího. Motýli by totiž nedokázali to, co se ve mě dělo. Jednou rukou mě držel za bok a tou druhou mi jezdil po tričkem po zádech okolo páteře. Já jsem nezůstávala pozadu, jednou rukou jsem mu hladila ty jeho svaly na břiše, rukách. Tou druhou jsem ho vískala ve vlasech.
Jazyková válka stále trvala. Ani jeden z jazyků se nehodlal vzdát. Nevím, jak dlouho to trvalo, ale najednou jsme na příjezdové cestě uslyšeli zastavit auto.
Odtrhli jsme se od sebe a popadali jsme dech. Pak nám to došlo. Někdo přijel! Podívali jsme se na sebe. On začal odklízet z obýváku ten nepořádek, já jsem vyběhla nahoru a začala jsem jim mlátit do dveří.
,,Někdo se vrátil!'' zakřičela jsem. Dveře se rozletěly a ven vyběhl Sam, naštěstí oblečený. Za ním se objevila Mia. Máme průser! Všichni! A velký!

Proč?Kde žijí příběhy. Začni objevovat