Dziś przychodzę do was by uzyskać pomoc. Rozmyślałam ostatnio nad nowym (spokojnie to dalej będzie) opowiadaniem o gejach. W końcu udało mi się coś napisać jednak mam problem z tytułem. Napisze wam wstęp i byłabym wdzięczna jakby ktoś poświęcił kilka minut na przeczytanie tego i wyraził swoją opinie. To nie typowe (tak mi się wydaję) opowiadanie i rozumiem że nie każdemu to może się spodobać ale była bym wdzięczna za podpowiedź.To jakby mały test bo chciałabym coś sprawdzić. Jeśli chodzi o połączenie to jest to Nagron z serialu ''Spartakus:...'' ich wątek miłosny pojawia się w 3 i 4 sezonie (Spartakus: Zemsta, Spartakus: Wojna potępionych) i piszę to gdyby ktoś chciał to obejrzeć.Czas akcji to jakoś mniej więcej 65-73 p.n.e czyli glawiatorzy , Spartakus itd.
Nasir doczekał dnia w którym ktoś w końcu uwalnia go od kajdan niewolnika.
Przez wiele lat jego ''Pan'' znęcał się nad nim i kazał go zaspokajać ale dziś w końcu jest wolny.
A jednak nie czuje się wolny wśród gromady ludzi takich jak On, naznaczonych piętnem niewolnika.
Niby powiedzieli że zwracają mu jego wolność jednak Agron, przyjaciel przywódcy grupy uważa inaczej.
On od samego początku nie chciał zwracać i nie zwróci mu wolności, nie póki Nasir nie może się mu przeciwstawić.
Nasir jednak chcę pokazać ile jest wart by w końcu już tak naprawdę być wolnym.
''Wolny człowiek'' musi robić to co inni ludzie mu każą i to nie zmieni się nigdy.
I teraz który tytuł bardziej do was przemawia ?
1.He stole my freedom.
I stole his heart.
2.Heart in exchange for his freedom.
3.Love more important than freedom.
CZYTASZ
Convicted // Ziam Mayne
Fiksi PenggemarOkładka wykonana przez: Marlena1999 Brutalna historia o miłości gangstera do zwykłego, spokojnego chłopaka zmuszonego do spłaty długu. #ziam_mayne #homo #gay #onedirection #love