*JungKook POV*
Po lekcjach tak jak zawsze szedłem do niego.Szliśmy równym krokiem do póki Kim nie zatrzymał się przed kawiarnią,w której mój przyjaciel zawsze zamawia Caffe Late z bitą śmietaną,a ja zwyczajnie gorącą czekoladę.
-Taeś,ja napiszę do Hyunga,że idę do ciebie a ty idź zamów.-uśmiechnąłem się do chłopaka i ruszyłem w stronę stolika.Usiadłem i wyciągnąłem telefon.
Do Jin-Hyung:
Hyung,po lekcjach idę do Tae,nie martw się wrócę na kolację :).Odłożyłem telefon i czekałem aż mój przyjaciel wróci z zamówieniem.Po niecałych 5 minutach wrócił z moją czekoladą,od razu zabrałem od niego kubek i zacząłem pić.Tae tylko mnie obserwował i się śmiał.
-Tae nie śmiej się.-fuknąłem
-Ale,się nie da.Gdybyś widział swoją minę.-trzepnąłem go w tył głowy.-Auł,to bolało.-mruknął
-To się nie śmiej.-wróciłem do picia czekolady.-Idziemy?-spojrzałem na chłopaka
-Jasne.-uśmiechnął się,po czym obaj wstaliśmy i wyszliśmy.Całą drogę Kim się ze mnie śmiał,ugh idiota.Po 20 minutach byliśmy już u niego.
-Kookie,ściągnij sobie kakaotalk i poznaj tam kogoś.-uśmiechnął się
-Tae,po co mi to?-obserwowałem ruchy chłopaka.
-No dawaj,kookiś nie daj się prosić.-zrobił minę zbitego szczeniaka,on dobrze wiem,że wtedy mu ulegnę.
-Ugh,no dobra ale przynieś mi ciastka.-uśmiechnąłem się uroczo i wyciągnąłem telefon,wszedłem w sklep play i wyszukałem kakaotalk.Po 1 minucie był już w moim telefonie jakiś chat.Stworzyłem konto i odłożyłem telefon no raczej przy kimś telefonu nie będę używał.
-Ściągnąłeś?-usiadł obok mnie wręczając mi moje ulubione ciastka,uśmiechnąłem się i skinąłem głową.Rozmawialiśmy o wszystkim i o niczym.Musiałem się już zbierać więc pożegnałem się z Tae i ruszyłem w stronę swojego domu.Usłyszałem dźwięk tego chatu,wziąłem telefon i jak się okazało ktoś napisał:
xParkx:Hej
xKookiex:hej
Wszedłem do domu,kierując się do kuchni.
-Cześć hyung,cześć noona.-usiadłem przy stole
-Cześć,kooki jak tam w szkole?-odezwała się Shin
-Nie narzekam,po chwili wszyscy już jedliśmy i rozmawialiśmy raz to o mojej szkole,raz o pracy hyunga a raz o zdjęciach noony.Po godzinie postanowiłem się wykąpać i wrócić do swojego pokoju,zacząłem odrabiać lekcje.
*Jimin POV*
Za namową mojego przyjaciela zainstalowałem ten chat "kakaotalk.Poszukałem i znalazłem całkiem ciekawą osobę,a raczej chłopaka od razu do niego napisałem.
xParkx:Hej
xKookiex:Hej
Uśmiechnąłem się pod nosem jak odpisał.
xParkx:Co tam?
Dość długo nie odpisywał nawet nie odczytał,hmm może jest zajęty.Po godzinie w końcu odpisał.
xKookiex:A no okey,właśnie skończyłem robić zadanie :) a u ciebie?
xParkx:Nic ciekawego jak zawsze,może zagramy w pytania,żeby lepiej się poznać?
xKookiex:Okey to opowiedz coś o sobie :)
xParkx:Nazywam się Jimin,Park Jimin mam 23 lata,uwielbiam tańczyć nawet mam swoje studio które prowadzę z przyjacielem i czasem śpiewam,Mam 3 najlepszych przyjaciół,jestem gejem,Mieszkam w Seulu.Teraz ty
Ugh Jimin to chyba nie był dobry pomysł,z tym,żeby napisać że jesteś gejem.
*JungKook POV*
xParkx:Nazywam się Jimin,Park Jimin mam 23 lata,uwielbiam tańczyć nawet mam swoje studio które prowadzę z przyjacielem i czasem śpiewam,Mam 3 najlepszych przyjaciół,jestem gejem,Mieszkam w Seulu. Teraz ty
Boże ten od razu z grubej rury,że jest gejem.Hmm może się zaprzyjaźnimy.
xKookiex:Nzywam się Jeongguk,Jeon Jeongguk lub po prostu Jungkook,Mam 19 lat,kocham tańczyć i śpiewać,Mam jednego najlepszego przyjaciela,przyrodniego brata z,którym mieszkam,też jestem gejem i mieszkam w Seulu :)
Jestem głupim Jeonem Jeonggukiem,szita trzeba iść spać.Na szczęście jutro ostatni dzień szkoły i weekend.
xKookiex:Dobra Hyung,muszę kończyć jutro mam szkołę dobranoc :)
xParkx:Dobranoc Kookie
Odłożyłem telefon na półkę,wtuliłem się w pościel i odpłynąłem do Krainy Morfeuszy.
~~~~~~~~~~~~~~~~
Pierwszy rozdział za nami.Mam nadzieję,że się podoba komentujcie,gwiazdkujcie cokolwiek Miłego Dnia.
CZYTASZ
Internet Love II Jikook
FanfictionMam nadzieję,że spodoba wam się i ktoś będzie czytał :D Pewnego dnia Jungkook wchodzi na kakaotalk,który Tae kazał mu ściągnąć.Po nie całych 10 minutach pisze do niego Park Jimin. xParkx:Hej xKookiex: hej Data Rozpoczęcia: 29.08.2016 Data Zako...