Rozdział 50-Specjal 3

452 30 3
                                    

                                                             *Shin x Jin*

Zaczęło się, Jin zawiózł jak najszybciej swoją żonę do szpitala, jeszcze przez przypadek by urodziła w aucie, a to nie byłoby fajne. Mężczyzna, siedział pod salą i czekał aż ktokolwiek da mu znać co z jego żoną i dzieckiem. Po chwili z sali wyszedł lekarz, Kim poderwał się z siedzenia i podbiegł do niego.

-Ma pan śliczną córeczkę i dzielną żonę.-uśmiechnął się do niego-Może pan wejść.-poklepał go po ramieniu, a ten jak na zawołanie wbiegł do sali i podszedł do Shin.

-Jak się czujesz?-uśmiechnął się do dziewczyny 

-O wiele lepiej.-zaśmiała się-Patrz Jisun to twój tata.

Młody mężczyzna wziął swoją córeczkę i zaczął się jej przyglądać (A/N on nie jest pedofilem!!)

-Jest taka śliczna.-uśmiechnął się-Po mamusi 

-Chyba tatusiu.-oboje się zaśmiali.-Huh, zadzwoń do JungKookiego, niech zobaczy swoją chrześnicę.-Seokjin skinął głową i poszedł zadzwonić do swojego brata, po kilu sygnałach odebrał.

-Kookie~! przyjedź do szpitala, poznasz swoją chrześnicę.-zaśmiał się 

-Ojeju już jedziemy, tylko odbierzemy JungMina od Tae i Hoseoka i zaraz będziemy.-rozłączył się, po jakieś godzinie siedzieli na sali w trójkę plus Shin, Jisun i JungMin. 

-Minnie, podoba ci się kuzynka?-Shin uśmiechnęła się do chłopca

-Jest śliczna, ale nie zmienia to faktu, że wolę chłopców i Jaemina.-oburzył się

-Dlaczego ja nic nie wiem, że mój syn jest gejem?-jęknął Jimin

-Bo mi to powiedział.-Kook wystawił mu język

Siedzieli jeszcze tak z cztery godziny po czym trójka chłopców musiała jechać już do domu, bo Minniemu zachciało się spać.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Łoooo i specjal III już za nami, jeszcze jeden i epilog,
Wszyscy się cieszą. Jej <3 

Internet Love II JikookOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz