-JungKookie, no chodź już.-westchnąłem wchodząc do łazienki
-No już, muszę chyba jakoś wyglądać, bo jak mają chłopaki przyjść.-mruknął
-No dobra spokojnie.-po chwili usłyszałem dzwonek do drzwi, tak jak się spodziewałem cała czwórka przyszła, od razu wpuściłem ich do środka, a JungMin przybiegł do salonu jak torpeda przytulając się najpierw do Tae ( w końcu to jego ukochany hyung) i porywając drugiego ukochanego hyunga (czyt. dziecko Tae i Hoseok) do swojego pokoju,obaj są homo, od razu jak chłopaki przyprowadzili swojego sześcioletniego synka, do nas to ta dwójka od razu znalazła wspólny temat.
Wszedłem do pokoju, gdzie JungMin i JaeMin siedzieli na podłodze,bawiąc się autkami. Jacy oni są uroczy.
-Chłopcy chcecie coś do picia lub do jedzenia? Ciocia Shin, zrobiła dla was ciasteczka.-zaśmiałem się jak zobaczyłem ich reakcje obaj, jak na zawołanie zerwali się z podłogi i podbiegli do mnie po ciastka.
-Wujku?-Jaemin spojrzał na mnie
-Tak?-uśmiechnąłem się
-Możemy iść do ogrodu?-chłopiec uśmiechnął się uroczo
-Pewnie.-otworzyłem im drzwi tarasowe, a oni od razy wybiegli zabierając mi ciastka. Po chwili wróciłem do chłopaków, usiadłem obok JungKookiego i go przytuliłem.
-Obejrzyjmy jakiś horror.-odezwał się Nam
-Tak i,żeby Tae i Kookie, później bali się spać?-zaśmiał się Hoseok
-Zamknij twarz koniu, my możemy oglądać co nie Taeś?-uśmiechnąłem się do chłopaka, na co ten skinął głową, po chwili włączyli "Sinister". Od razu przytuliłem do siebie chłopaka, bo wiem, że będzie się bał, któryś z chłopaków pisną, gdy wyskoczyła twarz tego potwora choć myślałem, że to Jeon lub Kim, ale jak się okazało był to Suga. zacząłem się śmiać, a po chwili wszyscy.
-Ha ha ha zabawne.-mruknął
-I to ja lub Tae mieliśmy się bać.-JungKookie prychnął
Po kilku godzinach, Nam i Suga się tak upili, że zasnęli na kanapie. Tae i Hoseok poszli spać do pokoju gościnnego, Jungmin i Jaemin zasnęli wtuleni na łóżka młodszego, no i ja i JungKook zasnęliśmy u siebie.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Brawa dla mnie w końcu udało mi się napisać rozdział,
za niedługo będzie już koniec. Mam nadzieję, żerozdział się podoba. Miłego dnia❤❤❤
CZYTASZ
Internet Love II Jikook
FanfictionMam nadzieję,że spodoba wam się i ktoś będzie czytał :D Pewnego dnia Jungkook wchodzi na kakaotalk,który Tae kazał mu ściągnąć.Po nie całych 10 minutach pisze do niego Park Jimin. xParkx:Hej xKookiex: hej Data Rozpoczęcia: 29.08.2016 Data Zako...