Rozdział 46

434 36 3
                                    

Jimin przebudził się po 3 w nocy, tak właśnie mają ślub a jednak poszli w kimę szybciej. JungKook mu obiecał noc poślubną więc poszedł go szukać i znalazł go na ziemi u dzieci w pokoju od razu go obudził i wziął na ręce.

-Obiecałeś mi coś.-poruszył znacząco brwiami 

-No dobra i tak przy okazji twoja babcia mnie podrywała.-starszy położył go  na łóżku od razu nad nim zawisł. Kookie włożył ręce pod jego koszulkę i zaczął jeździć po jego torsie, w między czasie Jimin ściągnął z niego koszulę wraz ze spodniami i bokserkami. Młodszy nie chciał być mu dłużny, więc tak samo zrobił z Parkiem. Jimin wyciągnął lubrykant od razu rozlał go na palce i wsadził jednego w chłopaka, po chwili dokładając kolejne i zaczął nimi poruszać.

-Nie baw się już!-Kook warknął 

-Już spokojnie księżniczko.-zaśmiał się, wyciągając z niego palce i zastąpił je swoim penisem. Poruszał się w nim powoli i po kilku minutach przyśpieszył ruchy. 

-Jiminnie, szybciej.-JungKookie zaczął jęczeć jak opętany. Zaś ten przyśpieszył ruchy i po momencie doszedł we wnętrzu młodszego, wyszedł z niego i oblizał jego członka od dołu do góry, wsadził go całego do buzi i przyśpieszył ruchy, młodszy wił się pod nim jak orka wyrzucona na brzeg. Po chwili młody doszedł w jego usta, starszy to przełknął i położył się obok niego od razu go przytulając i przykrył ich kołdrą.

-Kocham cię Już Park Jungkooku.-szepnął

-Ja ciebie też Park Jiminnie.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Łoo zjebałam to xDD Ogólnie schowali mi mojego laptopa i 
jak dzisiaj mogłam na niego usiąść o się okazało, że spalił 
się zasilacz ;-; i muszę siedzieć na brata kompie ;-;
Ale was pocieszę bo jeszcze 4 rozdziały do końca xDD


Internet Love II JikookOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz