Rozdział 49-Specjal 2

438 36 4
                                    

                                                           *SUGA X NAMJOON*

Ta dwójka wyjątkowo dzisiaj zamknęła klub, bo Namjoon zabiera swojego ukochanego na randkę, Yoongi od samego rana przygotowywał się na to spotkanie, o dziwo się wyspał, a zawsze narzekał, że spać mu się chce. Po jakiejś godzinie  byli gotowić, Nam zasłonił oczy przepaską swojemu chłopakowi i zaprowadził go do jednej z najlepszych restauracji w Seulu. Oczywiście ten też chce się oświadczyć chłopakowi, czy to nie jest urocze? Chłopcy po wejściu do restauracji od razu zajęli miejsce przy najlepszym stoliku i Kim ściągnął chłopakowi przepaską, całując go przelotnie w usta.

-Jak się podoba?-chłopak spojrzał na uśmiechniętego chłopaka za niedługo  już narzeczonego

-Jest idealnie.-odezwał się szaro-włosy 

Po chwili przyszedł kelner z ich posiłkiem, Kim wyciągnąłem pierścionek i położyłem na krześle obok swojej nogi, chciał aby ten wieczór był idealny. Po zjedzonym posiłku, Namjoon ukucnął przy niższym a ten zdezorientowany obserwował swojego chłopaka.

-Min Yoongi, czy uczynisz mnie najszczęśliwszym człowiekiem na ziemi i wyjdziesz za mnie?-Yoongi spojrzał na niego i zaczął płakać 

-Z tobą zawsze kochanie.-od razu wtuliłem się w tors wyższego a ten go objął w pasie i przytulił do siebie, przy okazji zakładając mu pierścionek. Obaj wrócili do domu z bananem na twarzy, zrobili sobie jeszcze maraton filmowy, poszli się wykąpać i wykończeni dzisiejszym dniem zasnęli w swoich objęciach.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Specjal II za nami zostały jeszcze II, kto się cieszy?
Ja też xDD. Szczerze jestem bardzooo dumna z tego 
opowiadania, aaa Miłego Dnia, ja sobie zdycham chora
w domku :')

Internet Love II JikookOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz