*JIMIN POV*
Obudziłem się przed 9:30,wyswobodziłem się z uścisku ukochanego,ale na marne bo się obudził.
-Kochanie,która godzina?-przetarł oczy piąstką
-Dopiero 6:30 idź jeszcze spać króliczku.-No co? musiałem go okłamać bo mam niespodziankę dla niego więc teraz niech sobie śpi.Wyszedłem z pokoju i ruszyłem do JungMina,żeby go obudzić.
-Minnie,kochanie wstajemy.-szturchnąłem go leciutko w ramię
-Stało się coś tatusiu?-otworzył leciutko oczka i spojrzał na mnie z miną zbitego szczeniaczka.
-Nie,kochanie tylko tatuś musi coś załatwić a ty pójdziesz ze mną dobrze?-uśmiechnąłem się
-A co takiego?-usiadł po turecku na przeciw mnie
-Opowiem ci po drodze dobrze? Bo tatuś JungKook nie może wiedzieć a teraz chodź się ubierać.-zachichotałem na samą myśl o moim planie.
-Dobrze-chłopiec jak na zawołanie podreptał po cichutku do szafy po cichy.Podszedłem do niego i wyciągnąłem jakieś czarne spodnie dresowe z krokiem (A/N chyba wiecie o co kaman),czarny t-shirt i czarna bluza.No co on wygląda w takich kolorach uroczo.
-Teraz leć do łazienki się przebrać,a ja idę po swoje ciuchy,ale cichutko dobrze?-spojrzałem na niego.Chłopiec skinął główką na znak i poleciał po cichu do łazienki a ja podreptałem do swojego pokoju po swoje rzeczy.JungKookie tak uroczo sobie spał.Po tym jak razem z JungMinem byliśmy już gotowi wyszliśmy po cichu z domu zamykając go i powędrowaliśmy do auta.
-Tatusiu,to powiesz mi co się stało?-chłopiec odezwał się po chwili gdy odpaliłem silnik samochodu i ruszyłem.
-Synku,teraz jedziemy załatwić ci przedszkole,później do moich rodziców czyli twoich dziadków no i po obrączkę dla taty JungKooka.-uśmiechnąłem się sam do siebie i zaparkowałem pod przedszkolem,jeśli go przyjmą to blisko będziemy mieć.
-Jak obrączkę?-wysiadłem z auta i ruszyłem od strony chłopca,żeby go odpiąć.
-Tatuś ma zamiar oświadczyć się Kookiemu.-złapałem chłopca za rękę i zamknąłem drzwi.
-Na prawdę.-chłopcu aż oczka się zabłyszczały.
-Tak.-weszliśmy do przedszkola i skierowaliśmy się do dyrektorki.-Dzień dobry.-weszliśmy do środka
-Pan Park?-spojrzała na mnie
-Tak to ja.
-Proszę usiąść,zadam panu kilka pytań.
-Dobrze
-Jak nazywa się chłopiec?Ile ma lat? Ile ma pan lat? Gdzie pan pracuję? i czy jest pan w związku?
-Chłopiec nazywa się Park JungMin,ma lat 5,ja mam 23,dzisiaj mam przejąć firmę w stolicy po rodzicach i mam chłopaka,któremu się dzisiaj oświadczę.-uśmiechnąłem się na ostatnie zdanie.
-Dobrze,to proszę to podpisać i czy chłopiec się dostanie będą wywieszone kartki za tydzień przy wejściu,miłego dnia i do widzenia.
-Tak dziękuję i do widzenia.-wyszliśmy z przedszkola i skierowaliśmy się do auta.
-Gdzie teraz tatusiu?-chłopiec zapiął pas i ruszyłem spod przedszkola do jubilera.
-Teraz po obrączkę kochanie.-uśmiechnąłem się
-Jej!-chłopiec krzyknął uradowany.
*SKIP TIME*
*U PARKA RODZICÓW W FIRMIE*
-Cześć mamo!-przytuliłem się do rodzicielki-Cześć ojcze.-uścisnąłem dłoń ojca
-Cześć synku,a to urocze stworzonko to kto?-uśmiechnęła się moja rodzicielka i ukucnęła przy chłopcu
-A to jest mój syn JungMin.-uśmiechnąłem się dumnie
-Nie mówiłeś nic,że masz dziewczynę i dziecko.-zaśmiała się moja mama
-Ja mam chłopaka,a to nasz synek,którego zaadoptowaliśmy.-spojrzałem na nich
-Na prawdę?Jak twój chłopak się nazywa?
-Jeon JungKook,chcę mu się dzisiaj oświadczyć i chciałem was zaprosić na kolacje,na której go poznacie przy okazji jego brata i jego żonę i jego przyjaciela,czyli chłopaka Hoseoka.
-Hoseok też ma chłopaka?-zachichotała
-Tak.
*SKIP TIME (ZNOWU)*
Jimin napisał do wszystkich znajomych o dzisiejszej kolacji i co ma się wydarzyć.Każdy ma być na umówioną godzinę czyli 19:30.Jimin jeszcze przed wejściem do domu powiedział Minniemu,żeby nie zdradził niespodzianki tatusiowi.
-Króliczku,jesteśmy!-krzyknąłem,a Minnie wbiegł do salonu i skoczył na Kooka.
-Gdzie wy byliście do tej godziny,martwiłem się.-podszedł do mnie i przytulił.
-Spokojnie,skarbie byliśmy pozałatwiać sprawy z przedszkolem i u moich rodziców,a tak przy okazji zmykaj się naszykować,moi rodzice przychodzą na kolację za pół godziny.
-Ty gnoju,było zadzwonić! Przecież zajmie mi to wieczność idź ubierz Minniego!
JungKookie poleciał się szykować a ja wziąłem JungMina do niego do pokoju i wyjąłem z szafy,białą koszulę i czarne spodnie od garnituru oraz krawat.No co moje dziecko musi wyglądać uroczo na takim spotkaniu.Po ubraniu chłopca popędziłem do swojego pokoju dla siebie po cichy,na szczęście są 2 łazienki poszedłem się przemyć i ubrałem.Goście się już schodzą a Kook dalej siedzi w łazience.Ogólnie jedzenie miała przynieść Shin z Jinem i Moja rodzicielka.Po chwili wszyscy już siedzieli przy stole,a ja ruszyłem po swojego chłopaka.
-Kochanie,moi rodzice już są.-zastukałem do drzwi.Chłopak jak na zawołanie wyparował z łazienki i popędził na dół.Wszedł do jadalni i doznał małego szoku.
-Dzień dobry.-jako dobry chłopak ukłonił się i podszedł do moich rodziców się zapoznać oni oczywiście go wyściskali.Zaczęliśmy jeść i rozmawiać o wszystkim i o niczym.Nagle nadszedł ten moment wyjąłem z kieszeni pudełko z obrączką.
-Uwaga,teraz mam ważną sprawę do JungKookiego.-jak na zawołanie wszyscy ucichli,ja uklęknąłem przed Kookiem i otworzyłem małe pudełeczko.-JungKook,króliczku ty mój czy uczynisz mnie najszczęśliwszym chłopakiem na ziemi i wyjdziesz za mnie?
-No pewnie,że tak.-JungKook popłakał się i rzucił się na mnie tuląc się ja w tym czasie założyłem mu obrączko i pocałowałem delikatnie jego usta.No sorry memory ale tu jest dziecko co nie?Po tym wszystkim,wszyscy się porozchodzili do domów,wykąpaliśmy JungMina,po czym sami się wykąpaliśmy i całą trójką położyliśmy się w mojej i Kooka sypialni i po chwili zasnęliśmy.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Soł,ziomeczki kto by się spodziewał zaręczyn?Mam nadzieję,że się podoba.Komentujcie i gwiazdkujcie dla motywacji.Jeśli coś jest nie tak to piszcie.Miłego dnia pandki ❤❤❤Taki uroczy gif ❤❤❤
OMO kto widział comeback MONSTA X? boże obejrzałam go jako pierwsza!!!!! Jezu popłakałam się KOCHAM TE ANIOŁKI ❤❤❤
CZYTASZ
Internet Love II Jikook
FanfictionMam nadzieję,że spodoba wam się i ktoś będzie czytał :D Pewnego dnia Jungkook wchodzi na kakaotalk,który Tae kazał mu ściągnąć.Po nie całych 10 minutach pisze do niego Park Jimin. xParkx:Hej xKookiex: hej Data Rozpoczęcia: 29.08.2016 Data Zako...