Obudziłem się o 7:30,mam jeszcze półtorej godziny.Wyszedłem z łóżka i podszedłem do szafy.Wyciągnąłem mój szkolny mundurek i popędziłem do łazienki.Po 30 minutach wyszedłem z łazienki i poszedłem do kuchni w,której była Shin.
-Cześć,Noona.-uśmiechnąłem się.-Ty nie idziesz dzisiaj na sesje?-spojrzałem na nią
-O cześć Kookie,nie nie dzisiaj mam wolne.Jak chcesz mogę cię zwieść do szkoły.-podałam mi śniadanie,a ja usiadłem przy stole.
-Jeśli to nie problem i czy moglibyśmy jeszcze zajechać po Tae.-zacząłem jeść swoje kanapki.
-Jasne,tylko zjedź na spokojnie.-pocałowała mnie w policzek,zawsze tak robił i traktowała mnie jak własnego syna,za co jej bardzo dziękuję.
Wyjechaliśmy z domu o 8:30,po drodze wstąpiliśmy po Taehyunga i ruszyliśmy do szkoły,całą drogę myślałem o tym chłopaku.Shin podwiozła nas pod szkołę,pożegnaliśmy się i razem z Kimem popędziliśmy na lekcje.
*Jimin POV*
Obudziłem się po 10,ciągle myśląc o tym chłopaku.
-Hmm ciekawe jak wygląda.-Mówiłem sam do siebie i uśmiechałem się jak jakiś pedofil,nie,nie jestem pedofilem,tylko wolę młodszych.Dobra nie ważne,umyłem się i przebrałem po czym wyszedłem z domu do studia.
-Cześć Hoseok.-przybiłem piątkę z chłopakiem
-No,cześć cześć.-uśmiechnął się.-Musimy wymyślić dzisiaj jakiś taniec dla nowej grupy,będą po 13 więc mamy 3 godziny.-uśmiechnął się.Zaczęliśmy się rozciągać i po chwili ćwiczyć nowy układ.Po 12:30 zrobiliśmy sobie przerwę 30 minutową i tylko czekać na nową grupę w tym czasie napisałem do chłopaka.
xParkx:Fajnie byłoby się dowiedzieć jak wyglądasz :* Mógłbyś mi dać swoje zdjęcie?
Uśmiechnąłem się pod nosem i zacząłem pić wodę.
*Jungkook POV*
Siedziałem na przerwie z Taehyungiem i rozmawialiśmy o wszystkim i o niczym tak jak to my.Usłyszałem dźwięk tej aplikacji od razu odblokowałem telefon i włączyłem na dymek,tak jak się spodziewałem napisał ten chłopak.
xParkx:Fajnie byłoby się dowiedzieć jak wyglądasz :* Mógłbyś mi dać swoje zdjęcie?
xKookiex: Jasne jeśli ty mi wyślesz swoje ;)
xParkx:Okey jako iż jesteś młodszy to ty zaczynasz :D
Ugh,przeklęte życie bycia młodszym.
xKookiex:Proszę
Teraz ty.
xParkx:Jaki słodziak <3
To ja :)
OMG jaki on jest mega,Kook uspokój się.
xKookiex:Dziękuję,a ty przystojny :) Hyung muszę już iść bo lekcje mam cześć :D
xParkx:Cześć,miłego dnia
Zadzwonił dzwonek z Taehyungiem weszliśmy jako ostatni i zajęliśmy naszą ostatnią ławkę pod oknem.Jeszcze tylko 2 godziny i do domu.
*Jimin POV*
Ten JungKook jest taki słodziutki,muszę go jakoś zdobyć.Uśmiechnąłem się pod nosem i ustawiłem jego zdjęcie na tapetę.Tak wiem jestem dziecinny,ale on słodki.Dobra trzeba się zbierać bo przyszła grupa dzieci z,którą mamy zajęcia.Wszyscy zaczęliśmy się rozgrzewać i ćwiczyć nowy układ.Po 3 godzinach treningu,jak nigdy jestem zmęczony.Zacząłem pakować swoje rzeczy do torby.
-Cześć Hoseok.-uśmiechnąłem się promiennie
-No,cześć jutro bądź przed 13 bo dopiero o 14:30 mamy zajęcia z tymi dziećmi.-pożegnałem się z chłopakiem i ruszyłem do domu.
xParkx:Jak ci minął dzień? :)
xKookiex:A no całkiem,całkiem a tobie hyung?
xParkx:Dobrze dzisiaj z przyjacielem trenowaliśmy dzieci :) Nie pomyśl sobie,że jestem jakimś pedofilem czy coś XD
Wszedłem do domu i pierwsze co zrobiłem to ruszyłem do łazienki aby się umyć,po skończonej czynności położyłem się do łóżka.Jutro weekend a ja muszę iść na zajęcia.
xKookiex:Spokojnie nie pomyśle tak.
Po tym wszystkim pożegnałem się z Kookiem i poszedłem spać
*JungKook POV*
Pożegnałem się z Jiminem i zacząłem rozmawiać z Tae,tak właśnie ten kosmita dzisiaj śpi u mnie.Rozmawialiśmy do 2,aż w końcu obaj poszliśmy spać.
~~~~~~~~~~~~~~
2 rozdział za nami.Mam nadzieję,że się podoba.Miłego Dnia ❤❤❤
Przy okazji zapraszam na kolejne opowiadanie o ChanBaekach :D
Opis: "Baekhyun,po śmierci rodziców rzucił szkołę i zaczął pracować w jednej z Seulskich kawiarni.Chanyeol opiekuję się swoim dzieckiem,po śmierci jego matki.Dziecko było przypadkiem na jednej z imprez.Ale się cieszy,że go ma..."
CZYTASZ
Internet Love II Jikook
FanfictionMam nadzieję,że spodoba wam się i ktoś będzie czytał :D Pewnego dnia Jungkook wchodzi na kakaotalk,który Tae kazał mu ściągnąć.Po nie całych 10 minutach pisze do niego Park Jimin. xParkx:Hej xKookiex: hej Data Rozpoczęcia: 29.08.2016 Data Zako...