*DWA TYGODNIE PÓŹNIEJ*
Chłopaki pakowali się już, bo jutro mieli wracać do Seulu (A/N przepraszam, że tak szybko, ale nie chciało mi się opisywać całego pobytu tutaj ;-;). Mieli wylecieć o 5 nad ranem a jest już 20, po spakowaniu JungMina i siebie przy okazji. JungKook poszedł go wykąpać i położyć go spać, jak Minnie zasnął to wrócił do Jimina obaj wykąpani leżeli wtuleni w siebie.
-Kocham cię wiesz?-Jimin zawisł nad młodszym (A/N tak to ten moment zboczuszki (͡° ͜ʖ ͡°) ).
-Ja ciebie też.-Jimin wpił się w usta w młodszego,który zaczął błądzić swoimi rękoma po torsie starszego. Park ściągnął koszulkę od piżamy młodszego, a ten nie był mu dłużny i ściągnął tą starszego. Jimin zaczął schodzić pocałunkami niżej, aż w końcu zatrzymał się przy sutki młodszego i zaczął się nim bawić. Po chwili znudziła mu się zabawa i ściągnął resztę ubrania młodszego i z siebie też przy okazji ściągnął bokserki. Włożył w niego jednego palca, po chwili dołożył jeszcze dwa i zaczął nimi poruszać. Wyciągnął wszystkie trzy palce i zastąpił je swoim członkiem chwilę poczekał aż JungKookie się przyzwyczai i zaczął się wolno poruszać.
-Jiminnie szybciej~-JungKook zaczął jęczeć prosto do ucha Jimina
Jimin jak na zawołanie przyśpieszył ruchu, Czuł, że zaraz dojdzie więc przyśpieszył tępo, a JungKook jęczał. Po chwili spuścił się w młodszym i wyszedł z niego, złapał za jego członka i oblizał od dołu do góry po czym wsadził całego do buzi i zaczął poruszać głową w górę i w dół. Po jeszcze kilku ruchach Jungkook doszedł w jego usta, on oblizał spermę młodszego i połknął. Po czym położył się obok.
-Kocham cię, jesteś cudowny.-Pocałował go w usta
-Ja ciebie też, dobranoc klusko.-JungKook przytulił się do torsu starszego i od razu odpłynął do Krainy Morfeusza. Jimin jeszcze tylko go pocałował i sam zasnął.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Macie sexy, tak btw miały być dwa rozdziały ale nie było mnie prawie cały dzień w domu ;-; i wgl bluzy mi przyszły *-*Zostawiam tu zdj w jednej z nich ❤❤❤
CZYTASZ
Internet Love II Jikook
FanfictionMam nadzieję,że spodoba wam się i ktoś będzie czytał :D Pewnego dnia Jungkook wchodzi na kakaotalk,który Tae kazał mu ściągnąć.Po nie całych 10 minutach pisze do niego Park Jimin. xParkx:Hej xKookiex: hej Data Rozpoczęcia: 29.08.2016 Data Zako...