Po 9 obudziła mnie pielęgniarka i przyniosła mi śniadanie,boże oni tu mają ochydne to jedzenie,dobra napiszę do Jimina,żeby mi coś przyniósł.
xKookiex:Jiminnie :c
xParkx:Co się stało króliczku?
xKookiex:Mają tu niedobre jedzenie :c przyniesiesz mi coś? Proszę ❤
xParkx:Dla mojego króliczka wszystko ❤
xKookiex:Dziękuję,hyung ❤ A kiedy będziesz?
xParkx:Tylko zajadę do sklepu i przyjadę jak najszybciej :*
*wyświetlone 9:30*
Boże to jest ideał chłopaka,jak ja się cieszę że z nim jestem.
*Jimin POV*
xParkx:Tylko zajadę do sklepu i przyjadę jak najszybciej :*
*wyświetlone 9:30*
Po odpisaniu mojemu króliczkowi zacząłem się ubierać.Zjadłem śniadanie i wyszedłem z domu po drodze zakluczając dom,wsiadłem do auta i ruszyłem w stronę szpitala po drodze zachaczając o sklep.Wziąłem mojemu ciasteczkowi 2 słodkie bułki i ruszyłem dalej.Byłem już po szpitalem,wysiadłem z auta i skierowałem się do sali chłopaka.
-Cześć,króliczku.-podszedłem do niego i pocałowałem w policzek,po czym usiadłem na krzesełku obok.-Proszę.-uśmiechnąłem się do niego i podałem bułki.
-Cześć,hyung i dziękuję ci bardzo.-chłopak wziął ode mnie jedzenie i zaczął jeść.
-Mówiłem,że dla mojego króliczka wszystko.Tylko będziesz musiał mi to wynagrodzić.-ruszyłem znacząco brwiami
-Co masz namyśli hyung?-spojrzał na mnie z pełną buzią,teraz wyglądał jak taka mała słodziutka wiewiórka.
-Dowiesz się w odpowiednim czasie.-uśmiechnąłem się lekko-Kiedy wychodzisz?-wziąłem jego dłoń w swoje
-Jutro,przyjedziesz po mnie prawda?-uśmiechnął się słodko,nie odpowiedziałem mu tylko wpiłem się w jego usta.Chłopak od razu oddawał każdy pocałunek,najchętniej wziął bym go tu i teraz,no ale to szpital.Dobra nie ważne,oderwałem się od chłopaka,żeby nie było.
-Po ciebie zawsze.-uśmiechnąłem się,przesiedziałem z nim dość długo w tym czasie był jego brat z żoną i Tae.A teraz właśnie muszę wracać do domu.
-Jungkookie,jutro po ciebie przyjadę trzymaj się.-ostatni raz pocałowałem chłopaka i wyszedłem ze szpitala.Po 15 minutach znalazłem się w domu,w ciuchach położyłem się na łóżko i zasnąłem.
*JungKook POV*
Po tym jak Jimin wyszedł,zastanawiałem się o co mu chodzi.Chyba nie miał na myśli sexu,nawet jeśli to chyba mi nic nie zrobi prawda?Dobra nie ważne JungKookie idź spać.Po tym wszystkim zasnąłem nawet nie wiem kiedy.
~~~~~~~~~~~~~~~~
Brawa dla mnie za to,że rozdział wyszedł w miarę możliwości.Mam nadzieje,że się podoba jutro będzie rozdział z Sexami.Czuję,że je spieprzę ale nie ważne Miłego dnia. ❤❤❤
CZYTASZ
Internet Love II Jikook
FanfictionMam nadzieję,że spodoba wam się i ktoś będzie czytał :D Pewnego dnia Jungkook wchodzi na kakaotalk,który Tae kazał mu ściągnąć.Po nie całych 10 minutach pisze do niego Park Jimin. xParkx:Hej xKookiex: hej Data Rozpoczęcia: 29.08.2016 Data Zako...