-Umm,no okey.-Jimin uśmiechnął się do rodzicielki
-Ja chcę lecieć do Polski!!-JungMin krzyknął na całą jadalnię
-Polski?-JungKook spojrzał na niego z uśmiechem
-No,tak moja wychowawczyni z domu dziecka mówiła,że tam jest super i jej córka tam mieszka.
-No to lecimy do Polski.-Jimin uśmiechnął się do Minniego i Kooka.
-No to jedziecie do domu,załatwić wszystko a ja od jutra zajmę się przygotowaniami.
Chłopaki zrobili,tak jak powiedziała im mama zebrali się,pożegnali i pojechali do siebie.Jimin od razu po wejściu do domu i rozebraniu się,wziął laptopa i szukał ofert do hoteli.A JungKook poszedł wykąpać i położyć spać Minniego.
-Umm i jak?-JungKook wszedł do ich sypialni i przytulił do Jimina.
-Przez ten czas kiedy usypiałeś Minniego,ja zamówiłem bilety na samolot,a teraz mam pytanie do ciebie.Czy ten domek może być?-Jimin odwrócił się do swojego narzeczonego i pokazał mu na ekranie laptopa niewielki domek.
-Jest przepiękny.-Kook pocałował swojego narzeczonego w policzek,ten od razu pchnął go na łóżko i wpił się w jego usta. (A/N nie teraz nie bd sexów zboczuszki).
-Tak jak ty króliczku.-znowu wpił się w jego usta
-Yhy,a teraz idź i zadzwoń.A ja idę się kąpać.-młodszy wstał z łóżka i podszedł do szafy,wyjmując swoją uroczą piżamę z królikiem,tak właśnie ma taką samą piżamę jak Minnie.
-Miłej kąpieli skarbie.-JungKook powędrował do łazienki w celu wykąpania się,a Jimin poszedł zadzwonić i załatwić domek.Po 15 minutach Jungkook leżał już na łóżku i czekał aż Park wróci spod prysznica.Po 5 minutach obaj leżeli w swoich objęciach.
-Dobranoc prawie Park JungKook
-Dobranoc Park Jiminnie.
Po chwili obaj odpłynęli do Krainy Morfeusza.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Soł i mamy rozdział.Jak bardzo spieprzyłam?gwiazdkujcie i komentujcie dla motywacji.Miłego wieczoru Pandki ❤❤❤.
CZYTASZ
Internet Love II Jikook
FanfictionMam nadzieję,że spodoba wam się i ktoś będzie czytał :D Pewnego dnia Jungkook wchodzi na kakaotalk,który Tae kazał mu ściągnąć.Po nie całych 10 minutach pisze do niego Park Jimin. xParkx:Hej xKookiex: hej Data Rozpoczęcia: 29.08.2016 Data Zako...