Rozdział 27

621 42 6
                                    

-Jiminnie,ale jak ty sobie to wyobrażasz? 

-Kochanie,mam duży dom i jeszcze jeden wolny pokój możemy go urządzić dla naszego synka.Możemy porozmawiać z twoim bratem na ten temat.

-Hyung,ale to nie o to chodzi.Przecież to się nie uda

-Oj ciasteczko moje uda nam się,uwierz w nas,proszę~

Jimin przytulił szczelnie swojego chłopaka,bardzo chciał mieć dziecko z nim,ale dlatego,że JungKook nie może mieć dzieci to bardzo by chciał zaadoptować chłopca.Bardzo kocha JeonGuka i chciał by być szczęśliwy w pełnej rodzinie.

-To porozmawiamy z twoim bratem?

-Hyung,a co z pracą?

-Króliczku,o pracę się nie martw,za niedługo mam przejąć jedną z firm moich rodziców,więc to nie problem.

No właśnie rodzina Jimina ma wiele firm w stolicy tak jak w Japonii,rodzice chłopaka chcą mu przepisać jedną z firm,która jest w stolicy.

-Dlaczego wcześniej mi o tym nie mówiłeś?

-Bo nie było okazji,to co kochanie?

-No dobra,chodź

Jimin,jak na zawołanie od razu wstał i objął swoją kruszynkę i szli do brata Kooka,porozmawiać z nim i z Shin o dzieciach.Chłopcy stresowali się tą rozmową,ale bardzo chcieli mieć dziecko więc cali zestresowani weszli do salonu.

-Jin-hyung i Shin możemy porozmawiać?

-Tak,coś się stało?

-Chcieliśmy,porozmawiać o zaadoptowaniu dziecka.-Jimin widział jak jego mały króliczek się stresuje więc przejął pałeczkę.

-Wiecie o tym,że dziecko to duża odpowiedzialność prawda?

-Tak,ale my wszystko przemyśleliśmy.

-Hmm,Jimin jak z pracą?A ty JungKookie po wakacjach przecież idziesz na studia.

-Moi rodzice,mają mi za kilka dni,najwyżej za tydzień przepisać jedną z firm w stolicy.A Kookie będzie chodził na studia.

-A co z dzieckiem,pomyśleliście?

-Moglibyśmy wynająć nianię,no najwyżej by chodziło do przedszkola.

-A gdzie byście mieszkali?

-U mnie,mam jeszcze jeden,wolny pokoju moglibyśmy tam urządzić pokoju dla naszego synka.

-Jeśli,tak bardzo wam zależy to,ja nie mam sprzeciwu.

-Na prawdę?Dziękujemy ci hyung!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jutro dodam rozdział jak chłopcy idą po JungMina,a później urządzają mu pokoik i tak dalej.Rozdział,krótki bo krótki.Gwiazdkujcie i komentujcie,wtedy mam motywacje do pisania kolejnych rozdziałów.Jeśli coś jest nie tak to piszcie w komentarzach to się poprawię :D Miłego wieczoru Pandki ❤❤❤

Jeśli coś jest nie tak to piszcie w komentarzach to się poprawię :D Miłego wieczoru Pandki ❤❤❤

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Tak btw kocham tego mema XD

Internet Love II JikookOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz