*ADMIN TALK*
Jimin od razu po odpisaniu do swojego króliczka wziął klucze od domu i auta,wyszedł z domu zakluczając go,wsiadając do auta i ruszając w stronę szkoły chłopaka.Jimin miał jeszcze 5 minut do dzwonka.Oparł się o auta i czekał.Jungkook po usłyszeniu swojego upragnionego dzwonka,od razu wybiegł z klasy i ze szkoły rzucając się na swojego chłopaka.
-Jiminnie,nareszcie.-cmoknął go w polik
-Też cię kocham króliczku.-Jimin nie zważając czy ktoś patrzy wpił się w usta swojego ukochanego.Było tylko słychać ciche piski dziewczyn i dźwięk robienia zdjęcia.A to skubane,Yaoistki pewnie.Odsunąłem się od chłopaka i otworzyłem mu drzwi od mojego auta.Po czym sam wsiadłem obok.
-No to,teraz odwdzięczysz mi się w naturze.-Jimin poruszył znacząco brwiami.
-Hyung,jesteś niemożliwy.-Kookie zaśmiał się cicho.Po jakiś 10 minutach byli pod domem Jimina,wysiedli z auta i powędrowali do jego domu przy okazji otwierając drzwi.Jimin kopnął lekko w drzwi,żeby się zamknęły po czym przyszpilił go do ściany i znowu wpił w usta.Złapał go za tyłek i podniósł do góry.Przy okazji idąc do sypialni.Gdy byli już na miejscu położył go delikatnie na łóżku i sam zawisł nad nim.Zaczął ściągać koszulkę młodszego,nie odrywając pocałunków.JungKook w tym momencie włożył ręce pod koszulkę starszego i zaczął błądzić rękoma po jego torsie.
Jimin sam zdjął z siebie koszulkę i zaczął odpinać guzik w spodniach młodszego.
-Króliczku,kocham cię wiesz?-zdjął z niego spodnie wraz z bokserkami.JungKook zaczął odpinać guzik od spodni starszego.
-Jiminnie,bądź delikatny.-uśmiechnął się lekko
-Obiecuję,ale najpierw muszę cię rozciągnąć.-Jimin wyjął z szafki nocnej lubrykant i nalał na ręce po czym jednego palca włożył w dziurkę Kooka.Brunet momentalnie się spiął.
-Króliczku,rozluźnij się.-Min dołożył drugiego palca i zaczął nimi poruszać.Po chwili wyciągnął oba palce i zastąpił go swoim penisem.JungKook skinął na znak,że może już zaczynać.
Jimin zaczął delikatnie poruszać się w wnętrzu chłopaka.
-Jiminnie szybciej!-krzyknął młodszy na co starszy skinął głową i zaczął się szybciej poruszać w pokoju było słychać ich nierówne oddechy i jęki Młodszego.Jimin chwycił członka swojego chłopaka i zaczął nim poruszać w tępię poruszania się w młodszym.Po chwili Jeon doszedł na ich brzuchy i rękę Jimina,a starszy chwilę po nim.
-Byłeś świetny.-odezwał się starszy i spojrzał na swojego chłopaka,który już spał.Jimin przykrył ich obu kołdrą i sam zasnął.
*VHopy*
-Kochanie,jesteś tego pewny,że chcesz?-Dopytywał Hoseok swojego chłopaka
-Boję się,ale chcę spróbować.-Tae uśmiechnął się i cmoknął w policzek swojego chłopaka
-Obiecuję,że będę delikatny.-Hoseok wpił się w usta swojego chłopaka i zaczął ściąga mu koszulkę.Tae nie chciał być mu dłużny więc sam ściągnął koszulkę ze starszego i po woli odpinał guzik od jego spodni.Hoseok w między czasie zdjął już z młodego spodnie wraz z bokserkami,tak samo jak Taeś.Nawiliżył palce śliną i wsadził jednego w dziurkę Tae,który na jego dotyk się spiął.
-Kochanie,rozluźnij się obiecuję ci,że będę delikatny.-uśmiechnął się uroczo i dołożył drugi palec,po czym zaczął nimi poruszać.Po chwili wyciągnął oba palce,zamieniając na swojego penisa.
-Jak się przyzwyczaisz powiedz.-cmoknął go w usta,a Tae tylko skinął głową na znak,żeby zaczął.Hoseok zaczął poruszać się w swoim chłopaku powoli.
-Koniu,szybciej!!-Jung od razu przyśpieszył ruchy,Taehyung wił się pod nim i jęczał jak rasować dziwka. (A/N Ja nikogo nie obrażam).Po chwili Hoseok doszedł we wnętrzu chłopaka,wyszedł z niego.Po czym złapał członka chłopaka i oblizał od góry do dołu.
-C-o t-y ro-bisz?-zaczął się jąkać
-Robię ci dobrze kochanie,nie bój się.-uśmiechnął się delikatnie po czym wsadził całą długość do buzi i poruszał w górę i w dół.Nie musiał czekać długo,aż jego chłopak dojdzie w jego buzię.Całą spermę chłopaka połknął i położył się obok,przytulając go do siebie.
-Kocham cię Taeś wiesz?-pocałował go w czoło i zamknął oczy.
-Ja ciebie,też koniu.-wtulił się w chłopaka i od razu obaj zasnęli
*Jin i Shin*
-Jestem ciekaw czy to córeczka,czy chłopczyk-Jin uśmiechał się dziwnie do swojej żony.
-Też jestem ciekawa.-Teraz jechali do ginekologa,dzisiaj mieli się dowiedzieć jaką płeć będzie miało ich dziecko.Po 15 minutach byli na miejscu,weszli do środka.Lekarz zaczął robić USG.
-Będziecie mieli córeczkę.-lekarz uśmiechnął się i pokazał nam na ekranie małą kuleczkę.
-Jeju jak się cieszę.-Jin skakał jak jakiś wariat,bardzo się cieszy,że to będzie córka.Nawet już wymyślił imię dla niej.Rozmawiał wczoraj z Shin jeśli będzie to córeczka to nazwą ją Jisun,a jeśli chłopczyk to Leo.Jak się okazało mają córeczkę.Po wizycie u lekarza wrócili do domu,włączyli telewizor i oglądali jakąś komedię.
*Namjoon x Suga*
Oczywiście ta parka,nie robiła nic innego jak rapowała przed publicznością i upijała.Tym razem to oni zamykali klub.Zamknęli go i wsiedli do taksówki,która ich odwiozła do domu.Pomału toczyli się do domu.Od razu po wejściu przebrali się w piżamy i poszli spać.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jest dużo sexów.Shin i Jin będą mieć córeczkę Jisun.A Nam i Suga jak zwykle pijani poszli spać.Dodaje teraz bo później nie będę miała jak :DSexy VHopów dedykuję HanabiMisaki.Mam nadzieję,że nie spieprzyłam tego.Miłego dnia Pandki ❤❤❤
+Takie zdjęcie GD,Seungriego i Taeyanga na dobry dzień ❤❤❤
CZYTASZ
Internet Love II Jikook
FanfictionMam nadzieję,że spodoba wam się i ktoś będzie czytał :D Pewnego dnia Jungkook wchodzi na kakaotalk,który Tae kazał mu ściągnąć.Po nie całych 10 minutach pisze do niego Park Jimin. xParkx:Hej xKookiex: hej Data Rozpoczęcia: 29.08.2016 Data Zako...