1.04 - Tajemnicze nastolatki

146 7 0
                                    

Dwa tygodnie później.

  Karolina Strzelecka i Kinga Strzelecka wyszły właśnie z dworca centralnego w Warszawie.
- Kinga niby , gdzie mamy szukać naszych braci ? Przecież ich nawet nie znamy.
- Znalazłam jednych z nich na FACEBOOKU to Piotr Strzelecki. Czyli nasz brat. Jest ratownikiem w Leśnej Górze.
- To po co przyjechałyśmy do Warszawy?
- Karolina jakaś ty nie mądra. Z Warszawy jedy autobus wyjeżdża do Leśnej Góry.
  Dziewczyny poszły na przystanek PKS i poczekały na autobus , który jechał do Leśnej Góry.
  Gdy wysiadły z autobusu poszły szukać stacji. Nagle potrącił Karolinę samochód.
- Boże ! Karolina ?! - Krzyknęła dziewczynka. - Karolina słyszysz mnie ?
  Dziewczyna nie odpowiadała. Kinga wzięła swój telefon do ręki wybierając 112. I sprawdzając oddech siostry.
- Dzień dobry tu operator 17. Proszę podać swoje dane osobowe i co się stało?
- Dzień dobry. Nazywam się Kinga Strzelecka. Moją siostrę Karolinę potrącił samochód , gdy przechodziłyśmy na pasach.
- Ile masz lat ? Czy ktoś jest stobą dorosły ? Skąd dzwonisz ?
- Mam Trzynaście lat. Nikogo ze mną dorosłego nie ma. Tylko moja siostra bliźniaczka Karolina. Dzwonię przy przejściu dla pierwszych nie daleko przystanku PKS.
- Ok. Namierzyłam twój telefon. Czy twoja siostra oddycha.
- Tak. Słyszę karetkę pogotowia ratunkowego.
- Dobrze. To możemy się rozłączyć.
  Po chwili z karetki wyszli ratownicy pogotowia ratunkowego.
- Dzień dobry pogotowie ratunkowe. Dostaliśmy wezwanie do potrąconej dziewczyny .

Martyna i Piotr Czas Daje Sobie Poznać Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz