Od autorki

883 43 4
                                    

       DRUGA CZĘŚĆ SERII DOUBLE EXPOSURE

Mój powrót do korzeni okazał się być strzałem w dziesiątkę. Kiedy na początku nie miałam w planach serii, wszystko samo wyszło, a bohaterowie sami wyprosili mnie o oddanie im głosu. Kim byłabym, gdybym się nie zgodziła?

       Historia Reece'a Martina sprawi, że wszystkie pytania wreszcie otrzymają odpowiedzi. Mam nadzieję, że i tym razem będziecie się dobrze bawić i uda mi się Was zaskoczyć. Nie mam już pustki, którą muszę zapełniać, ale ta muzyczna seria opowiadań na zawsze będzie moim oczkiem w głowie.

       Pamiętajcie, że „Reece" to druga część historii! Jest prequelem, ale jeżeli jest tutaj ktoś, kto nie czytał jeszcze „Juliette", wróćcie na mój profil i przeczytajcie bazę historii. Nie ma sensu psuć sobie zabawy, ponieważ wtedy nie przeżyjecie wszystkiego tak, jak należy. Nie poczujecie tego, co główna bohaterka. Jeżeli jesteście gotowi na nową przygodę, zapraszam do czytania!

       Zastrzegam, iż niektóre piosenki, wykorzystane jako słowa głównego bohatera, nie są moje. Dopiero staję na nogi i zaczynam komponować od nowa, więc pomimo tego, iż ujrzycie tutaj zapewne wiele moich tekstów, znajdą się też takie, które należą do moich ulubionych zespołów lub wykonawców.

Trzymajcie się ciepło!

Lake.

Reece | DE#0,75Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz