Co z tego będzie..7

202 24 0
                                    

*Katie*

Budzę się rano. Leo leży koło mnie. Bez ubrań, świetnie.. Właśnie się ocknęłam "Uprawiałam z nim seks..Kurwa!" Łapię się ręką za głowę. Popycham bruneta, ten się budzi. jego włosy są ułożone w 64749393 inne strony"Jeju jak on słodko wygląda" 

- Boże Katie, przepraszam.. - Brunet zaczyna się ubierać, a ja przyglądam mu się cały czas. Kiedy szykuje się do wyjścia mówię.

- Zaczekaj Leo - Mówię poprawiając włosy, i śmiejąc się pod nosem 

- Tak? - Brunet się odwraca.

- Dziękuję - Puszczam mu oczko, brunet się uśmiecha. I się cofa, siadając na fotelu obok łóżka.

Kurwa.. Nie będę okłamywać. Ta noc, to było coś pięknego, coś co na pewno zapiszę w pamiętniku, on jest boski, ja nie mogę go zostawić, nie mogę pozwolić żeby cierpiał. Ta noc po prostu przejdzie do najlepszych wspomnień. 

- Za co? - Robi minę jakby chciał usłyszeć zaraz odpowiedź 

- Ta wiesz. Za to, że mnie przeleciałeś - Zaczynam się śmiać, tak samo jak i brunet.

- Wiedziałem, że ci się spodoba - Puszcza mi oczko, a ja rzucam w niego poduszką

Nie potrafię mu zaprzeczyć, bo serio podobało mi się to. Jakoś zdałam sobie sprawę, że Leo to moja miłość, całował się z inną, ale nie z jego powodu. Gadaliśmy jeszcze wczoraj. Powiedział, że to jakaś psychofanka z Grecji. Bo jak wiecie czy nie wiecie Leo jest członkiem zespołu Bars And Melody. W którym jest też Charlie. Przez moment panuje cisza w pomieszczeniu. Postanawiam ją przerwać.

- Nie potrafię przestać cię kochać, wiesz? - Mówię wpatrzona w jakiś obiekt

- Ja ciebie też, nie wiem czy wiesz. Ale jesteś moją dziewczyną. sam sobie pozwoliłem przepraszam - Brunet zaczyna się śmiać "Boże, ale słodkie"

Brunet podchodzi do mnie i siada. 

- Katie to zostaniesz nią na zawsze? - Pyta

- Twoją dziewczyną?

- Moją dziewczyną. 

Uśmiecham się.

- Tak - Brunet mnie całuje 

.

Idk. ale tak późno bo weny nie miałam :((

Aaaaa Katie i leo sie ruchali XDD Nie moglam sie powstrzymać XDD

kocham xx


We have a problem ||L.D||Where stories live. Discover now