PROLOG

10.1K 710 66
                                    

Z hradeb ze skla, kovu a čistoty...dokonalosti lidských myslí a bezcitných srdcí se zrodilo město.

Technické, dokonalé.

Genetia byla rozlehlá. Nacházela se uprostřed pustých pláních obehnaná plotem tak vysokým, že nebylo vidět za jeho vrchol. Ale nikdo se tam ani nedíval. Proč taky? Genetia nabízela všechno, vzdělání, práci, bohatství, štěstí...vyměněné za lidský život.

Každý chtěl mít spokojený život, naplněný a bezstarostný. Jen málo kdo se vládě dokázal vzepřít. Takový lidé se schovávali. Věděli totiž, jak se jejich existence stane pochybnou.

Mohli jste být naprogramování za sebemenší prohřešek. Stačilo přejít přechod na červenou, dorazit pozdě do práce, smát se špatnému vtipu...vláda se z nás snažila udělat inteligentní a dokonalá stvoření, které přežijí přírodní krize a vydrží věčně. A dařilo se jim to.

Plán byl vytvořit geneticky dokonalé město, bez nebezpečí a hrozeb, inteligentní. Ale když dala vláda tento program do provozu, nečekala, že napadne i tělo. DNA se vám změní a na některých částech těla se vám místo kůže vytvoří plech, říkali tomu první fáze.

Naprogramování probíhalo ve třech fázích. V první fázi do vás vpravili sérum, které vám změnilo DNA a celý váš organismus přetvořil na robotický. Mohla trvat několik let, někdy až do vaší smrti. Druhá fáze byla odchylka, chyba systému, kdy vaše tělo prošlo zrychlenou první fází a z vás byl ze vteřiny na vteřinu úplný robot. Bez vlastního vědomí, jen stroj. A třetí fáze byla konečná. Stávala se jen velmi zřídka, kdy tělo nedokázalo sérum přijmout a program vás zabil. Na místě jste byli mrtvý.

Jenže úspěšné naprogramování přináší očekávané výsledky. Lidé jsou inteligentnější, ve městě nám nehrozí žádné nebezpečí, dalo by se říci, že se vládě podařilo nastolit nový druh života. Věčného života.

Za cenu ztráty vlastního vědomí. Vláda vám do mozku vysílá rozkazy, o kterých si myslíte, že jsou to vaše vlastní myšlenky. Po naprogramování se z vás stává loutka vlády a pamatujete si jen co vláda chce, abyste si pamatovali.

A toho já jsem nehodlala být součástí.

Můj život náležel jen mně, a pokud si ho rozhodnu zničit, rozhodně to nenechám udělat nějakou vyšinutou ženskou posedlou dokonalostí.

Ne díky.

Lesk skleněných stěn se do mých očích zařezával jako ostří.

Vítejte v Genetii, geneticky dokonalém městě.

Připravte se ztratit svůj život. 

(Na náhledovém obrázku je Genetia

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

(Na náhledovém obrázku je Genetia.) 

_______________________

Vítejte u tak trochu jiného sci-fi příběhu. Začtěte se do světa plného budoucí technologie, robotů, lásky a naděje na život. 

Každého komentáře a hlasování si neskutečně vážím. Mám Vás ráda moji milí čtenáři. 

A teď už Vás nechám číst a budu doufat, že se vám příběh bude líbit <3 


GENETIAKde žijí příběhy. Začni objevovat