С Кат си говорехме за Рафаел, който толкова харесваше, а когато не говорехме за Рафаел, говорихме за Магнус - моят любим герой. Вече наближаваше девет вечерта и реших да вкарам планът си в действие. Излязохме от къщата и трагнахме "Преобрази се. По-бързи ще сме." посъветва Данте. Послушах го и се преобразих.
-Качи се на гърба ми -каза Данте на Кат. Тя кимна и се качи. Данте започна да тича. Бяхме разбрали, че Наташа ще е на някакво парти. Данте беше решен да убие всички на това парти. Когато стигнахме мястото Кат слезе.
-Добре, убии всички без нея -Катрин показа снимка на Наташа от телефона си.
-Нали точно нея щях да убивам?-озадачи се той.
-Тя е за накрая.-каза Кат с дяволско изражение. Личеше си, че го иска. Данте се усмихна зъбато и направи реверанс.
-Както желаеш. Стига ми факта, че ще убивам-каза той влезе в къщата кадето беше партито. След няколко минути всички бяха мъртви, всичко беше обляно с кръв. Имаше само един все още жив и това беше Наташа, която бе замръзнала от страх. Тя беше се свила в един ъгъл зад дивана, обляна в кръв. Явно си мислеше, че няма да бъде открита и че случаино се е измъкнала . Но уви, за нейно нещастие грешеше.(че кога ли е била права ;) JessiccaSapfirowa) Данте се приближи към мястото, сграбчи дивана и го метна назад, при което Наташа изпищя. Той я хвана за гърлото и я вдигна, така че висеше във въздуха. Тя се съпротивлаваше, но беше безсмисленно. Данте я изкара навън където чакаше Катрин.
-Е как изкаш да я убия дяволче?-попита закачливо Данте.
-По колкото се може по-брутален начин вълчо-одговори му Кат с луда усмивка. Данте се усмихна и погледна жертвата си, която от своя страна гледаше умолително към Катрин.
-Добре нека започнем с мъченията ти-каза той докато пронизваше с поглед Наташа.
Когато чу това тя го погледна със страх.
-Оу, мразя да ме гледат по този начин-и тогава Данте ѝ изтръгна очите. Момичето изпищя от болка. Той облиза кръвта от пръстите си и се замисли за кратко, след това строши врата ѝ. Но не беше доволен и реши да я разкъса на парченца. След като свърши и погледна купчината месо пред себе си, се запъти към Катрин.
-Това беше...-преди да довърши Данте я спря.
-Да, да, знам. Да тръгваме-настояваше той. Кат се качи на Данте и тръгнахаме към полицията. Когато бяхме достатъчно близо, Данте спря и Катрин слезе.
-Бягай колкото можеш по-бързо-каза ѝ той. Тя кимна и се затича. Данте ѝ даде малко преднина "Нали запомни плана?"
-Да, да не съм забравил скъпа?-отговори ми той и се усмихна. След това тръгна след приятелката ми. Когато стигна, тя вече влизаше в полицията.
-Моля ви, помогнете-говореше задъхано и уплашено Кат .
-Какво има милеиди?-попита я Таи, а Реджи оправяше очилата си и слушаше внимателно.
-Едно чуд-д-довище ме преследва-заекваше тя.
Тогава Данте се появи и задраска с нокти по стъклената врата. След това написа с кръв "Смърт" и облиза стичащага се кръв. Гледаше хората вътре с жажда и лудост. Когато Кат видя това, се сгуши в Таи. Братята тенгу гледаха изумено случващото се.
Данте погледна тенгутата и им направи знак, че те са следващите. След това изчезна в мрака.
YOU ARE READING
Звярът в мен
WerewolfТова е история за демон вълк на име Данте който споделя едно тяло с човек, а по-точно момиче на име Джесика. Данте е кръвожаден върколакоподобен демон, който мрази тенгутата и обожава насилието. Джесика е на вид добро и кротко момиче, но не е. Тя е...