Смърта на Реджи или ?

110 17 0
                                    


Реджи започваше да се държи вси по-странно с всеки изминал ден .Също така и онези символи под очите му не изчезваха.Катрин много добре започна да се разбира с Лаира въпреки ,че тя бе много буина и непокорна.Но заради Данте се подчиняваше.Личеше,
че му е вярна като куче.
Катрин започна все повече да убива уби всички роднини на баща си .Изпитваше все по-голяма жажда за кръв . Реших да заведа Кат в друг град за да утоли жаждата си както и тази на Данте.Взехме и Реджи с нас защото не де знаеше какво може да направи.А лисицата я оставих да пази .
Отидохме в Ню Йорк голям град с много хора .Това беше градът в който е майка ми така ,че големият брой убийства ще бъдат прикрити .
Беше тъмна нощ с Катрин се бях ме преобрази ли.Катрин все още се контролираше , а аз оставих Данте да се забавлява.
Вълкът душеше въздуха и се усмихна злорада и погледна Катрин.
-Следвай ме малката-каза и той и тръгна.Катрин то последва той я заведе до една оживена улица като скочи върху един автомобил предизвиквайки катастрофа.Явно беше решил
да направи суматоха.Катрин разкъса няколко човека и гледаше лудо.Прави са като казват , че лудоста е заразна.
Данте отвори една кола от към тавана като консерва и извади шофьора. Чуха се множество викове хората започнаха да бягат ужасено.Данте се бе заел с обезглавяването на една жена когато усети някой зад себе си. Когато се обърна видя онзи проклет Аврор .До него летеше снежно бяла полярна сова .Тя бе с две различни очи.
Едното и бе морско синьо , а другото лилаво с пентаграма.
Той носеше черно наметало с качулка.
-Пак ли ти проклетнико-изръмжа Данте страховито и захвърли трупа.
-Виждам , че отново пируваш демоне Адски -каза Аврора.
Данте изръмжа и червените му очи пресветнаха .Катрин го погледна и видя как Реджи нападна качулатия в гръб.Но той го усети и използва някакво заклинание .Два големи символа се образуваха пред Реджи те сияеха в синьо.Представляваха два днойни кръга с триъгълник , а в центъра му луна .

Символите накараха Реджи да се вцепени на място .Аврорът извади копие от под мантията си и прониза тенгуто в сърцето.Данте изръмжа и скочи към опонента си.
-Копеле никой не ми кръде плячката .-каза демонът ядосано.Тогава нещо в мен прещракна отново .Точно както когато за пръв път се преобразих в Данте.Демонът ми го усети и спря със злорада усмивка.
-"Усещам гняв и лудост .
Отново се потдаваш.Винаги си прекривала лудоста си .
Обичам когато те обвземат тъмни мисли .Давай направи го покожи им лудоста "-каза ми Данте със задоволство.
Около мен засия червена светлина и вече бях в друг вид трансформация.Ръцете ми до китките бяха като на върколак бели на цвят.Имах бяла опашка и уши .
Кестенявата ми коса беше станала бяла и още по дълга отново имах червените пера около главата си .Тръгнах да нападам Аврора , но той направи нов символ през който совата му и аз минахме. Озовах се на друго място беше същият град , но някак различен.Силкан стоеше срещу мен със злорада усмивка.
-Ти си в паралелен свят .Чудя се щом си зла и луда дали тук ще си добра и нормална?-каза той.
-Мечтай си почти съм сигурна , че ще съм същата -усмихнах се и тръгнах към Аврора.
Той се усмихна и свали качулката си.Совата кацна на рамото му и ме погледна.
"Искам да изям тази пилешка хапка."каза демонът ми.
-Чудя се дали Данте от съюзник в реалния свят.Няма да бъде враг в паралелния свят-продължи Селкан.
-Не се надявай .-казах му аз и му се нахвърлих.Аврорът реагира бързо и изчезна в мрака.
-Къде изчезна-изръмжах аз.
"Наблизо е използваи обунянието си.Осещам и още нещо , но е странно.Надушвам друг вълк."каза Данте изненадано.Направих както ми каза демона .Започнах да душа .Беше прав сякаш осещам себе си два пъти. Насочих се към мястото .Но него вече го нямаше .Имах усещането , че ме наблюдават.
Виждах червените му очи видях и  черната мантия на аврора.Нещо мина покрай мен и аз инсгинктивно го нападнах.След като го повалих видях , че това съм аз!"Колко интересно"каза Данте.Изправих ме се и започнахме да се оглежда ме . Не изглеждах различно външно бях същата."Интересно дали е луда като теб или е по-луда"засмя се Данте"Защото не мисля , че е нормална"
-Коя си ти и защо приличаш на мен?-изненада се тя.
-Наистина е странно не мислиш ли?-гледах я аз.
-Кажи ми веднага коя си или се пиши вечеря.... в крайна сметка ще си вечеря-засмя се тя.
-Не е ли очевидно коя съм .-усмихнох се аз.
-Отговаряи кучко-приближи се тя .
-Обиждаш себе си .Замисляла ли си се каква ще бъдеш в паралелен свят .Е останових , че съм по открита от обикновенно-казах и.
-Нима казваш....
-Да мен ме мислят за кротка и добра , но съм Вълк в Овча кожа буквално .-усмихнах се и махнах с опашка.
-Въпрос каква е връзката ти с Реджи?-попитах я аз.
-Той ми е приятел защо?-погледна ме злобно.
-Защото Аврорът го уби-заявих аз.
-КАКВО???-каза тя изненадано и ядосано -Мъртъв е ...жалък нещастник .Къде е ?-тя започна да души.
-Онзи който ни наблюдава-казах и погледнах в посоката в която се криеше.
-Мъртъв е .... Реджи ще го върна само за да го убия лично .Как можа да умре ... нещастник-ръмжеше тя .Аз и Данте се засмяхме злорадо ."Добре убеди ме , че е теб.И тя е психично болна колкато теб"засмя се той.Чух как някой се прокрадва или по точно не някой , а той.Селкан нападна , но и двете го избягнахме.
Аврорът реагира бързо и ме атакува със своя жезъл.Аз го блокирах , а другото ми аз го атакува в гръб.Но Селкън се превърна в сянка и изчезна .
Совата му кръжеше около нас.
"Това ме дразни убий го"каза Данте. Аз не обърнах внимание на искането му .А започнах да търся проклетия Аврор ."Убий совата ти казах"изръмжа Данте и пое контрол над мен .
-Никога не ме слушаш голям инат си -ръмжеше демонът ми.Паралелното ми аз се усмихна гледайки Данте.
Той се огледа за совата която бе кацнала на отново появилият се Аврор.Данте тръгна натам със злорада усмивка и го нападна .
Аврорът отново изчезна като сянка мислейки , че атаката е към него .Но Данте зграбчи совата и я разкъса .Но вместо да умре совата направи портал .Това ни върта обрат .
Селкман отиде бързо при совата си.
-Чудовище как можа да го направиш.-каза той.
-Способен съм на много повече- засмя се Данте.Когато се огледа нидя , че Катрин все още е вълк и Реджи който бе потънал в кръв и изглеждаше мъртъв.
-Хооо колко жалко исках да го убия или да го зготвя жив -каза жално Данте-Щеше да е чудесна закуска,обяд и вечеря.-продължи той.
-И щях да ти се запреча ако беше пробвал-изрече Реджи , но по особен начин .
-ПИЛЧО ама ти си жив ?! Чудесно тъкмо мога аз да те убия-усмихна се демонът ми.
-Не ме наричаи пилчо нищожество-каза Реджи изправяйки се.Данте изръмжа и го поглезна .
-Как ме нарече?Нищожество.Мен нарече , мен нищожество ?Аз съм Кралят петльо-ръвжеше демона.
-Как така си жив-попита Катрин облизваики кръвта от ръката си.Аврорът взе совата си и се приготви да изчезне.
-Оо няма да стане .Прокълнати вериги от ада затворете в дълбините този грешник-изрече Данте правеики разрез на ръката си .Тъмночервена кръв се стече от раната и капеше по земята .От локвата кръв се формираха червеникави вериги които се стрелнаха към Селкман .
Вързаха ръцете и краката му една от веригите се стрелна към гърдите му и по точно към сърцето му .Веригата сякаш мина през него и стигна до съпцето му.Селкман не можеше да мръдне.Веригите го овързаха и дръпнаха към недрата на ада.Аврорът потъна в земата , а от него останаха само жезъла и мъртвата сова .Реджи отиде и взе въпросният жезъл .
-Сега съм гладен -облиза се Данте-може ри да го изям-попита ме той.Реджи реагира мигновенно и с няколко движеня опря жезъла в гърлото на Данте.
-Само се пробваи-гледаше заплашително тенгуто.Реших да се преобразя като обещах на вълкът по късно
Реджи ме погледна , но беше различен. Под очите имаше черни симноли ,а косата вече не беше чисто черна имаше червени кичури .
-Какво е станало с теб -погледнах го любопитно .
-Има ли значение-оттовори той.
-Да има и ще ми кажеш -гледах го в очите.Той отмести поглед биз да каже нищо само се усмихна ехидно.
-Аз съм не обикновен-накрая каза Реджи.
-Обясни все още не чета мисли-чаках отговора му .
-Хъъъ скучно ми е -каза отегчено катрин докато подритваше един умиращ човек.
-"Някой отново ни наблюдава"-предопреди Данте.
-Приятелю наистина появяване в твой стил "Кървава баня"-Алчност се появи с широка усмивка и следван от химерите.
-Хей Алчнос-усмихнах се аз."Хах знаех си че ще се домъкне"засмя се демона ми.
-Кой си ти -погледна го кръвожадно Реджи.
-Кой е той-погледна ме объркано Кат.

Звярът в менOnde histórias criam vida. Descubra agora