Данте излезе от гората и тръгна по улицата. Вече беше нощ и уличните лампи светеха. Демонът спокойно вървеше по пустата улица. Вървя известно време, когато зърна силует в далечината. Данте се забърза и настигна човека. Лампата премигмаше, човекът се обърна, тъй като усети присъствие. Когато погледна съществото зад себе си, очите му се разшириха. Щеше да извика, но не му беше оставена тази възможност. Данте му изтръгна сърцето и го изяде, след това впи зъби във врата му и започна да пие кръв. След като пресуши жертвата си, го хвърли в страни. Но изпитваше неутолима жажда. Искаше още и още. Очите му пробляскваха в червено на лунната светлина. Данте започна да обикаля града и убиваше всеки срещнат. На двадесетият убит човек, започна да се смее маниакално. Но колкото повече кръв пиеше, толкова по жаден се чувстваше. С всяка капка кръв, Данте полудяваше все повече и повече. Искаше да убие всичко живо, което имаше кръв. В очите му се виждаше лудост. Той продължи със своето клане и вече беше станало 23:15. Данте забеляза една дискотека и се усмихна злорадо. Запъти се към нея, на входа видя двама пазачи. Той ги уби и изпи кръвта им без да се замисли или поколебае.
-Идиоти-усмихна се зъбато.
След това влезе в дискотеката за още угощения. За по-малко от час, Данте бе убил всички в дискотеката. През цялата нощ той обикаляше и убиваше. Вече се съмваше и Данте реши да се прибере в къщатата на Джесика. Баща ѝ го нямяше и по-добре. Данте пусна телевизора и легна на дивана. Започнаха новини - явно извънредна емисия. Той се заслуша.
-През изминалата нощ бяха убити над 100 души. Молим всички да внимават и да не излизат от домовете си вечер. Полицията разследва случая.
-Сякаш ще можете да ме спрете. Нямате си и представа срещу какво се изправяте-след тези думи той започна да се смее истерично.
Той изгаси телевизора, отиде в една от спалните и се настани удобно. След няколко минути вече беше заспал.
Когато се събуди вече беше 19:30, стана и реши да половува. Той се беше запътил към вратата, но Джесика се опита да вземе контрол над тялото си и да спре Данте.
Данте усети съпротивата на Джесика и се усмихна.
-Оо хайде де, нека се позабавляваме. Тъкмо и полицията ни погна. Сигурен съм, че ще викнат и дедектив. Не искаш ли поне малко забавление?
Джесика му заговори, но само той можеше да я чуе.
"Добре, но искам и аз да поемам контрола писна ми да съм наблюдател."-каза му Джесика
-Това ли искаш?-усмихва се-Добре тогава, но първо искам да хапна.-излиза и върви по улицата. След извесно време и 5 тупа по-късно се натъква на патрулка и се усмихва дяволски.
-Е мис, имаш ли план или да ги избия?
-Имам план.-щом чува това Данте се усмихва дори повече.
BẠN ĐANG ĐỌC
Звярът в мен
Người sóiТова е история за демон вълк на име Данте който споделя едно тяло с човек, а по-точно момиче на име Джесика. Данте е кръвожаден върколакоподобен демон, който мрази тенгутата и обожава насилието. Джесика е на вид добро и кротко момиче, но не е. Тя е...