Седемте смъртни гряха

112 17 5
                                    

Инспекторът каза , че ще ме отведе при майка ми .Вече бяхме в друг град вече не знаех къде сме . Той ме отведе в една огромна зграда .Ако ме остават сама тук бих се изгубила или избила всички .Влязохме в  един кабинет.Беше голям и с красива гледка .Имаше бюро , красив голям диван до една малка масичка отрупана с листа, голяма библиотека и много компютри.Забелязах , че има няколко мой снимки.След това видя висока дългокоса жена седяща до прозореца.Веднага я познах беше майка ми приближих се към нея , но тя бе по-бърза от мен.Гушна ме силно и задушаващо.
-Малката ми пакостница .Разбрах ,че опущошаваш градът .Ах как се радвам да те видяяяя-усмихваше се тя.
-И аз се радвам-усмихнах се аз."Това ли е майка ти?"изненада се Данте.
-Госпожо аз...неможахме да изпълним другото ви изискване-каза инспектора.
-Какво! Как смееш да ми се мяркаш пред очите-развика му се тя с искри в очите."Леле тази жена е огън"засмя се Данте.
-С-с-с-съжалявам госпожо-поклони се той.
-За какво изискване?-попитах майка си аз.
-Няма значение важното е , че си тук-усмихна се тя.
-Любопитно ми е кажи мии-примолих и се аз поглеждаики инспектора.
-Добре , добре изпратих Линк да доведе теб и един от смъртните грехове.Разследваме свръхестествени случай. Ти и смъртните грехове сте някой от случаите ми.-усмихна се тя.
-Смъртни грехове?-изненадах се аз.
-Да преличат на хора и имат специални сили.-обясни ми тя.
-Любопитно-замислих се аз.
-Неможах да доведа Алчност защото имаше някакви химери с него .Той е в клубът Дяволски окови-каза Линк.
-Чакай химери?Опиши ми ги-изненадах се аз."Да не е нападнал докторчето"каза Данте.
-Бяха петима двама мъже и три жени .Направи ми впечатление ,че една от жените имаше необичайни знаци. -обясни Линк.
-Заведи ме там искам да видя този Алчност-усмихнах се аз.
-Не няма да те пуснааа-изскимтя майка ми.
-Пак ще дойда -погледнах я аз.
-Няма да мога да те разубедят нали?Добре заведи я там .Да не си я  изпуснал от поглед те са силни.-усмихна се тя.
-Да госпожо-рече инспектора и ми даде знак да тръгна.Аз го последвах махайки на майка ми.Заведе ме до клубът "Дяволска верига" там нямаше кой знае колко хора.Линк ми посочи Алчнос.Той бе висок чернокос мъж с кожево елече с бял пух носеше кръгли слънчеви очила .Беше седнал на един диван ,а до него седяха две момичета.Забелязах Лаерт който беше  близо до дивана.
Аз се приближих до дивана. Алчност ме погледна и стана
с усмивка."Изглежда ми познат , но е невъзможно това беше преди 300 години ."када Данте.
-Какво води тук хубавица като теб-усмихваше се той.
-Търся някого-отвърнах му с усвивка.
-И намери ли го-попита ме той.
-Мисля , че да ако ти си Алчност -усмихнах се "Найстина мисля , че го познавам , но как така е жив видях го как умира"чудеше се Данте.
-Аз съм , но откъде ме повнаваш срещали ли сме се преди?Не бих забравил -попита Алчност.Очите ми пресветнаха в червено което изненада Алчост.
-Данте твърди , че се познавате-казах му аз.
-Каква удивителна дама си .Какво желае старият ми приятел-попита отпиваики от питието си.
-Да знае как така си жив .А аз искам да знам какво точно си.Едва ли си обикновен човек.-гледах го с любопитство. Линк беше близо до нас и слушаше.Но това явно не се изнасяше на Лаерт.Той насочи катаната си към вратът му и изръмжа.
-Само едно движение и си мъртъв инспекторе-ръмжеше Лаерт.
-О инспекторе спестихте ни много усилия.Убий го Лаерт-усмихна се Алчност.И химерата куче беше на път да го обезглави.
-Не почакай -казах и Лаерт спря.
-Какво има хубавице мислех ,че харесваш убийства-усмихна се Алчност.
-Да така е , но....
-Той е с нея-каза един мъж от бара.Той бе висок чернокос с вързана коса . Очите му бяха кафяви а на дланите си имаше някакви символи носеше пурпурно яке.
-Какво имаш предвид Кимбли?-попита Алчност.
-тя е с полицията-каза той.Аз и Данте се засмяхме.
-Очевидно си идиот .Аз да съм с полицията .Стига глупости търсят ме от всякъде.Затова пък имам връзки в полицията за да ме покриват-усмихнах им  се .
-Виж Кимбли тя е демон.А демонът и е мой стар приятел така , че няма за какво да се тревожа-усмихна се той.
-Да прав си така ,че Ал ... нали
може да ти казвам Ал?-попитах Алчност.
-Разбира се-усмихна се той.
-Така Ал ако може са не убивате инспекторчето .А и искам да поговорим без пурпурния прекалено е параноичен.-усмихнах му се аз.
-Така да бъде.Кимбли , Лаерт чухте дамата.-нареди Ал и сложи ръка около рамото ми.
-Не убивате инспектора аз ще поговоря с демонката.-усмихваше се той и ме отведе в една стая .Тя бе малка и имаше един кожен диван и пухкав червен килим .До дивана имаше масичка на коята бяха оставени купчинка документи .Алчност седна на дивана и ме погледва.
-Така първи въпрос какво си? Данте каза , че сте се срещали преди 300 години-погледнах го с любопитство.
-Грехът на Алчноста не случайно се казвам така.Аз съм Алчнос алченоста-усмихна се маниакално той и разкри острите си зъби.
"Станал е от върховните ??"
-Кокво значи това ?Данте каза, че си станал от върховните-казах му .
-Един от седемте смъртни гряха и то върховен .Всеки човек изпитва понякога гняв, завист, алчност...Но аз съм главният аз оправлявам това чувство.И съм почти безсмъртен.Имам най-силният щит. -каза той.
-Какво значи това?-изненадах си.
-Това-каза той и се преобрази кожата му стана тъмно синя почти черна с изключение на няколко кървавочервени символа.
-Яко -замислих се .Той може да е полезен съюзник."Права си добър е докато не го предадеш той мрази измяната повече от всичко ,а и трудно се доверява"обясни демона.
-Мой ред е да задавам въпроси.Защо ме търсеше?-попита Ал като се върна в нормален вид.
-Чух , че с теб са група химери.А и ми стана любопитно .Не си наранил Щайн нали ?Той ми е ценен съюзник-казах му аз .
-Не само взех химерите всъщност несъв сигурен какво стана с него може и да са го разкъсали.-отговори небрежно той.
-А как се здоби с приятеля ми Данте той не се подчинява-попита Алчност.
-Той ме е избрал , а и ми се подчинява по скоро сме партньори-усмихнах се.
-Хъх -Алчтост ме погледна сваляки слънчевите си очила.
******************************
Аз се върнах при Кат , Реджи
и Кай.И разбирасе с Алчност се разбрахме , че ще бъдем партньори и ако има враг който трябва да бъде екзекутиран да ми каже.Казах на майка ми , че ще остана при приятелката ми  и се върнах в кървавия град ловен терен на демони .

Звярът в менNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ