*Кат
Таи беше ранен до колкото разбрах от Джес или по-точно Данте.Затова аз го превързах и се грижех за него .Толкова е секси докато спи .
-В рая ли съм защото виждам прекрасен ангел-каза Таи които тъкмо отваряше очи и целута ръката ми.
-Оооо колко сладко-засмях се леко.
-Ти си сладката тук -усмихна се Таи и се опита да се изправи ,но аз го спрях .
-Още не си се оправил-казах му леко загрижено.
-Толкова се сладка когато се притесняваш.
-намигна ми той сладко.
-Моля те недей да си навличаш неприятности само защото знаеш че ще се грижа за теб-
-Няма въпреки ,че е приятно да се грижиш за мен.
-Следващият път ще те набия и аз да съм сигурна че си заслужава-
Таи изръмжа секси и в следващият момент ме целуна. Започнах да се смея неконтролируемо.
-Какво ли правят Джеси и Реджи?-похитах го аз през смях.
-Незнам , но ми е любопитно и искам да разбера-каза Таи с ехидна усмивка и изводи телефона си. Той звънна на Реджи .
-Хей братко къде си ?С Джесика ли си?-започна да го разпитва той.Аз се опитвах да не се разсмея отново.
-Как така не е моя работа.Ол да не прекъсвам нещо ?-попита той и се ухили.
-Зотвори ми-каза тъжно Таи.
-Оо сладкият ми тоой-казах ми със сладко гласче.Забелязах ,че бинтовете му са се оцветили в червено.И затова отново го бутнах да легне.
-Лежи и си почиваи аз ще ида да взема нови бшнтове.
-Добре любов-изгука тои сладко.Това ме накара да се за смея . Отидох в другата стая за да взема бинтове.
Когато се върнах бях стъписана от гледката пред себе си .Там имаше някакъв мъж който беше провесил Таи през прозореца за врата.
Мъжът ми беше много познат с кафяка коса ,уши и опашка .
-Пусни го веднаго-извиках му аз като си оглеждах за оръжие.
-Както искаш хубавице-каза той с мазна усмивка и пусна Таи.
-Неее-изпищях и паднах на колене.Сълзи започноха да се стичат по бузите ми.
-Ол защо плачеш нали поиска да го пусна.-започна да се преближава с бавна стъпка.
-Разкараи се ти....-метнах една ваза по него ,но той я избегна.
-Не тъжи хубавице това беше просто тенгу.По-добре ,че те отървах от него - усмихна се ехидно той.
-Върви в Ада копеле-яроста започваше да ме обзема.
-Ол каде са ми обноските.Казвам се Мияби-представи се той и направи лек реверонс.Изправих се и се огледах за нещо което да замеря подлата лисица Мияби. Официално влезе в черният ми списак.Грабнах един стол и го метнах към него.Той се изсмя и изпепели стола със своите сини огньове.
-О скъпа неможеш да ме нараниш-усмихна ми се лукаво той.
-Нищо ми не прече да пробвам ще те нападна с всичко което мога-казах му. Метнах една ножица по него,но той я избигна след това тъй кано бях до библиотеката започнах да мятам книги .Той ги избягваше и продължаваше да се смее.
-Е извини ме ,но имам още работа.Не че не ми е забавно с теб-каза Мияби и скочи през прозореца. Паднах на колене съкрушена .След половин час се съвзех и успокоих.Като видях разхвърляните книги наоколо се падсмихнах.
-Май нетрябваше да съсипвам хубавите книги-изправих се и събрах книгите и разчистих.
♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥
Реджи ми завърза превръзка на очите и започна да ме води на някъде.
-Каде ме водиш?-попитах с любопитство.
-Изненада е -прошепна ми той.
Вървеяхме известно време ,а любопитството ми растеше.Изгарях от желание да разбера.
-Стигнах ме-каза той и ми свали превръзката.Бяхме на ледена пързалка . Реджи се бе усмихнал и ме гледаше.
-Аз...не мога да карам кънки.-погледнах го с лека усмивка.
-Тогава ще те науча-каза той и хвана ръката ми.
-Не можеш или по-точно аз не мога.
-Хайде поне пробваи от опит глава не боли-усмихна се и ме поведе към леда.
-Ти така си мислиш -отвърнах му .В краина сметка изглеждаше забавно и реших до се пробвам."Гледаи само да не се разбиеш на леда .Ако тръгнеш да падаш бутни и него за да е по смешно"засмя се лаконично Данте.
Сложих си кънки и стъпих на лида внимателно. Реджи се пързаляше доста добре .
Наблюдавах го с усмивка как се пързаля.Направих още една крачка , но едва не паднах и затова се хванах отстрани.
На пързалката имаше и други хора.Няколко момичета спряха и заговориха Реджи ,но той ги игнорира и доиде при мен.
-Ела-подаде ми ръка с усмивка. Аз я хванах и бавно започнахме да се пързаляме щях да падна ,но той ме хвана.
-Донякаде е забавно - усмихнах се "Да бе ако ти харесва идеята да се срещнеш челно с леда" присмя се Данте.
-Да така е ,но по-хубаво е ,че ти си с мен - каза той и ме завъртя при което паднах.
Реджи ми подаде ръка за да се изправя.Когато я хванах го дръпнах и той загуби равновесие и падна до мен.Аз леко се разсмях
"Хах трябваше да го очаква"смееше се демона ми.
Той също се разсмя и ме погледна .
-Знаеш ли ,че се смееш необичайно-каза той и се изправи и отново ми подаде ръка.
-Да като умираща хиена с асма-като казах това се разсмях .Хванах ръката му и едва се изправих.
-Извини ме за момент Джес-каза той и вдигна телефона си.
-Не е твоя работа Таи.-отдалечи се той пързаляки се.
Аз останах на пързалката като бавно се опитах да стигна края тъй като бях в средата.Но преди да успея група момичета ме пресрещнаха.
-Хей тъпачке какво мислиш ,че правиш?-попита злобно едно от момичетата .Тя приличаше на рокерка .Носеше с кожено яке с шипове .Беше се вързала на опашки, имаше руса коса с червени кичури.Очите и бяха сини имаше очна линия .
-Първо не съм тъпачка и второ ще правя каквото си искам .И в случая незнам за какво говориш.-отговорих и със злобна усмивка.
-Ол тя не знаела за какво говоря-обърна се към двете си дружки тя.Аз ги гледах леко объркано "Ама тези кифли за кои се мислят.Внимаваи едва се крепиш на леда ако ти нападнат спомни си ,че имаш остриета на краката " изръмжа нервно Данте.
-Това е моя територия и всички готини момчета са мой.Така ,че се разкараи.-каза рокерката и ми битна силно и паднах на леда .Момичетата ме заобиколиха и се смееха злобно.Бях готова да ги разкъсам ,но леда малко ме затрудняваше.
-Мисля ,че разбра намека разкараи се.-каза едно от момичетата. Опитах се да се изправя ,но явно леда беше на друго мнение и отново паднах . Момичетата ми се присмиваха което ме депресираше ,но и ядосваше "Имаш остриета наи малкото си свали кънките и метни по някоя с тях"предложи Данте.
Тогава Реджи се върна и погледна момичета с усмивка.
-Какво си мислите ,че правите с гаджето ми ?-попита ги той и сложи едната си ръка на панталона.Сега забелязах ,че носи белезниците и значката си.Това малко ме разсмя .
-Нищо госпосин полицаааи-каза едното момиче и се засмя леко.
-Сега ще ни накажете ли господин полицаи?-каза другата също през смях.
-Ол сигурно ще ни задържи.-каза рокерката.
-Не ме ядосваите или ще прекарате 24 часа в затвора.-заплаши ги той.Странно ли е ,че си мисля ,че е секси от този ъгъл? "НЕ престани не е сексиии дори е ужасен .Дори не разбирам какво му харесваш"нервничеше звяра.
-Нямаме против ако и ти си таам-просължи рокерката.
-Вие ще сте сами в затвора .А аз ще съм с моята хубавица -посаде ми той ръка за да се изправя.По някаква причина ме накара да се изчервя.
-Тази ??Какво и харесваш?-попита със злобен тон тя.
-Всичко сега се разкараи те-подтикна ги той като леко повиши тон.Те се отказаха и си тръгнаха . Реджи ме погледна мило.
-Това ,че ме защити беше мило.Въпреки ,че можех ...-преди да довърши той ме прекъсна.
-Знам какво щеше да направиш-усмихна се той и леко погали бузата ми-сега искаш ли да покараме.-попита той и леко започна да се пързаля окало мен.Аз кимнах и той хвана ръцете ми.
След известно време и десетина падания си тръгнах ме. Вън валеше сняг и всичко беше бяло и красиво.Обичах снега ,но мразех да ми е студено.А сняг значи студ предпочитах да ми е жега пред това да измръзвам.
Докато бях потънала в мислите си не забелязах ,че Реджи е направил снежна топса и се готви да ме отцели.
Когато го погледнах той ме отцели със снежна топка в лицето "Ах това копеленце малко "изръмжа Данте.
-Мъртъв си-казах му аз леко гневно,но с усмивка и метнах една снежна топка по него.
Започнах ме да се гоним в снега смееики се."По-зле сте от малките деца .Кой би предположил ,че ти си демон убиец в този момент
"присмя се Данте. На мен вече ми ставаше студено и спрях като се разтрих с ръце за да се стопля.Реджи се приближи от към гърбът ми и ме прегърна.
-Студено ли ти е?-попита той.
-Да стига ми толкова лид и сняг за днес - отговорих му.
Тръгнах ме си и отидох ме в апартамента ми.Тъй като Таи и Катрин са в апартамента им му предложих да остане . Не съм сигурна ,че е много добра идея Реджи и Кай да са на едно място.За щастие той още спеше когато влязох ме.
Забелязах ,че Реджи гледа злобно Кай който спеше на дивана в човешка форма."Ако ги оставиш сами в една стая единият ще свърши мъртъв.И силно се съмнявам кокошката да победи" одбеляза Данте.
-"Затова няма да го правя"-одвърнах му.Отидох и седнах на един фотьойл и погледнах спящия Кай "Оо колко сладко спи....лисни му една кофа студена вода"предложи демона.Реджи сякаш бе чул Данте отиде и наля една чаша студена вода и я изля върху Кай.Той подскочи шокирано
от необичайното събуждане.Когато разбра кой го е събудил той изръмжа и го гледаше на кръв.Реджи се усмихна злорадо и доволно.
Данте започна да се залива от свях "Гарантирам...ти ,че ще се ...збият" едва успя да каже през смях.
-Ол събудих ли те извинявай-каза иронично Реджи и се подпря на една маса близо до мен и се усмихна.
-Ах ти долно тенго...как смееш ....как смееш...-ръмжеше Кай.
-О смея и много повече-отговори му той.
-Даа бих казара ,че си и малко безрасъден понякога-добавих аз.
-Малко ли по-скоро е безрасъдно глупав не той си е глупав идиот по рождение .Как вобще е станал полицай ? Аз не бих наел глупак като него -изсъска Кай.
-Замълчи-усетих раздразнение в грасъ на Реджи.Кай се изправи свали си мократа риза и се трансформира отивайки къв Реджи.
-Няма да млъкна още не разбирам какво му харесващ на този.Глупав полицай при това сраб тенгу и даже е очилат зубър който никога преди не е излизал с противоположния пол.-докато Кай говореше Реджи скърцаше със зъби-А аз съм идеалин за теб убиц,китцуне ,силен,секси. Защо не бъдеш с мен Джеси?-усмихна се чаровно Кай.
-Защото съм по-добър от теб-забелязах ,че Реджи изважда пистолета си.
-Ол да бе и с какво точно?-изсмя се Кай.
-Той има добро сърце-след като осъзнах ,че го казах наглас и забелязах стъписана те физиономии на момчетата ми стана нелофко.
-"Ужаас защо го казах"-помислих си "Защото си однесена от вихъра.Вятър те вее на бяла кон " отговори Данте.Реджи се усмихна сладко и ми намигна.
-Откаде знаеш,че и аз нямам добро сърце.По-добър съм от този задръстеняк.Той е слабак не може дори себе си да защити,а каму ли някой друг.Трябва ти някой който да може да те пази.-ръмжеше Кай.
-И защо мшслиш,че ми трябва някой да ме пази?-погледнах го изпитателно."Тоз да не се опитва да ме ядоса.Аз съм този който ще те пази когато имаш нужда"изръмжа звярът.
-Не,че неможеш и сама ,но все пак ти трябва някой който може да те пази-каза Кай .
-Когато има нужда аз ще я защитавам-заяви Реджи.
-Ти и себеси не може да опазиш .Щеше да си мъртав ако тя не те беше спасила.-присмя му се Кай това издразни Реджи и стреля няколко пъти по лисицата "Внимание,внимание ловният сезон за лисици е отворееен"смееше се Данте.
Кай спря куршумите със сините си лисичи пламъци.
-Достатачно и двамата вън.-извиках им аз . Реджи доста се изненада от това ми изказване.
-Ама той започна-оплака се Кай.Реджи не каза нищо стоеше кротко и ме гледаше.
-Кай вън-погледнах го .
-Нали каза и двамата ? ....искаш да останеш насаме с него..-изръмжа неохотно Кай.
-Кай Данте не е ял ,а и предималко каза ,че ловният сезон за лисици е отворен-казах му леко заплашигелно .Реджи се засмя като чу за ловният сезон за лисици.
Кай излезе и тръшна вратата беше го страх от Данте ,но и беше бесен на Реджи.
Докато наблюдавах как Кай излиза Реджи ме беше издебнал и ме прегърна от към гърба и подпря глава на рамото ми. Усмихнах се щом ме прегърна някак ми харесваше въпреки ,че не абичам прегръдките.Той започна нежна да целува врата ми при което тръпки преминаха по тялото ми.
Обърнах се и го церунах
с усмивка и обвих ръце около кръста му . Реджи свали очилата си и ме погледна с усмивка.Аз също му се усмихнах и леко го стиснах за задника .Това го накара леко да подскочи не го очакваше аз само се исмихнах на шокираното му изражение.
-Добре-усмихна се той секси и ме притисна към стената с целувка.
KAMU SEDANG MEMBACA
Звярът в мен
Manusia SerigalaТова е история за демон вълк на име Данте който споделя едно тяло с човек, а по-точно момиче на име Джесика. Данте е кръвожаден върколакоподобен демон, който мрази тенгутата и обожава насилието. Джесика е на вид добро и кротко момиче, но не е. Тя е...