Аз огледах мъжът пред мен
-"Значи е демон .Приятели ли сте?"-попитах Данте ,а той се смееше изтерично "Аз да съм приятел с него не ме разсмиваи "продължи да се смее Данте.
-Какво искаш и какво правиш тук?-попитах аз демоничния паяк.Той гледаше все така безизразно сякаш нямаше емоции "Защото е така казах ти ще те убие от скука"каза моя демон.
-Исках да видя кой човек е оспял да упитоми Данте-каза студено Клод."Да ме е опитомил тоя да не ме взима за домашен любимец?"изръмжа Данте.
-Но като гледам си най обикновено момиче без никакви специални качества-продължи Клод.
-'Ще ти изтръгна гръкляна '-казахме едновременно на Клод.
-Оо ядосах кученцето-усмихна съвсем малко Клод.
-Извини Данте малко е избухлив за разлика от мен-усмихнах му се-аз съм по-избухливата-погледнах право в жълтите очи на демона.След това станах и се приближих като го оглеждам.
-Любопитно мислех ;че всички демони са като Данте-казах аз.
-Какви ? Вселяващи се в хора ли ? -попита надменно той.
-Ами да. -отговорих му.
-Е не са . Не всички демони сме толкова жалки ,че да се вселява ме в хора-обясни Клод с тази дразнеща надменност.
"Ах този долен паяк ще го убия"ръмжеше Данте.
-Любопитно.Значи си нямаш господар?-попитах го аз.
-Несъм казал това-отговори той.
-Ясноо -казах аз.
Той гледаше студино и си повдигна очилата.
-Значи си мислиш , че нямам качества ?-попитах го аз.
-Точно така-каза той.
-Е мога да поспоря за това .
Мога да убия човек по 10 различни начина най-малко , а след като се пробуди и Данте в мен вече мога да убия и демон по много начини .-усмихнах се аз.
-И това ли ти е специалното , че си психично болна-попита той соркастично.Аз се засмях при тези думи "Ол доста бързо разбра , че си луда"засмя се и Данте.
-За това ,че съм луда си прав.Но също така имам и безценна душа-гонорех вече по сериозно.Найстина душата ми беше специална според думите на Данте.Въппеки , че си е демонична и без демона.
-И как ще го докажеш.Всички хора го казват , но не винаги е истина-повдигна си той очилата.
-И как точно вие демоните разбирате дали душата на даден човек е "хубава" така да кажа-попитах с любопитство "Чрез кръвта .Трябва да опитаме от кръвта на жертвата си "каза Данте.
-Чрез кръвта .Демонът ти не ти ли е казал-отговори Данте.
-Колко лошо давам кръвта си само на секси вампири-усмихнах се .
-Аз не съм и искал да пия от кръвта ти отговори студено Клод.
-Аз само казвам -отговорих му.
Любопитна личност струва ми се , че не е тук само за провери кой е 'новият собственик' на Данте.А и си мисля , че съм специална винаги съм се смятала за различна и , че не съм намясто сред тези прости хора.Май мястото ми е сред демоните .
-Та питам те пак защо дойде?Не мисля , че си тук само заради Данте-попитах го .
Клод неотговори , а гледаше все така каменно.
-Уфф ти си бил голям пън-изсумтях аз "Казах ти той може да те убие от скука.Гледаи да не го ядосаш ,че ще почне да мята златни ножове и вилици"каза демона ми.
-"Хах а златен тиган има ли"-пошегувах се , а Данте избухна в смях.Аз се подпрях на шкафа в стаята , но някакъв пирон ми се заби в ръката.Отдръпнах се от шкафа и погледнах ръката си .От раната соято ми бе направила пирона се стичаше кръв."Оо дали това ще провокира непукиста. Малко трудно се провокира"каза демона ми.
Погледнах съм мястото където стоеше Клод , но него го нямаше."Хах знаех си , че ще се изкуши "засма се Данте.
Тогава някой хвана ръката която си нараних.Усетих как Клод облиза кръвта от раната ми при което очите му светнаха."Тоя да се разкара ако не иска да му ритам задника от тук до деветия кръг на Ада"След това леко захапа ръката ми при което прехапъх устни."Данеби да иска да му изтръгна гръкляна"изръмжа Данте.
Вратата се отвори и Реджи влезе , а клод все още ближеше кръвта от ръката ми.Реджи се закова на място след като видя сцената пред него.Клод се отдръпна облизваики се."Ха сега де какво ще правиш сига" засмя се звярът ми.Клод и Реджи се спогледаха и едновременно си повдигнаха очилата.Това ме накара да се разсмея както и демонът ми."Все едно са двойници"смееше се Данте.
-Кой е този-попита Реджи.
-Демон на име Клод-казах аз като се опитвах да спра да се смея.
-И какво прави тук или по точно какво правехте?-гледаше ме строго тенгуто , а
Клод стоеше като статоя. Безжизнено и бездушно леле този наистина е скучен.
-Ами познава Данте , а и не сме правили нищо-казах с усмивка.
Реджи изсумтя раздразнено.
"Става доста интересно .Петел срещу паяк кой ли ще спечели?Дали паяка ще отрови петела или петела ще изяде паяка? Дами и господа това е въпросът!Но се съмнявам скучния паякообразен да направи нещо .Е ще атакува само ако го нападнат или провокират.Уу дано го провокира ще има пилешки бутчета за вечеря.Може да накарам Клод да го зготви той е голям перфекционист."коментираше Данте.
-Данеби да не ви вярнаш-погледнах Реджи.
Реджи ме погледна след това отново погледна Клод който гледаше студено.
-Значи няма проблем да се отърва от него-щаза Реджи.
-Аммм немисля , че е добра идея.Данте предположи ,че ше стане така иии залага на Крод , че ще спечели.А и все пак той е демон -казах аз на Реджи.
-Хах Данте откога залага на мен-изненадя се Клод."От когато си искам нещастник.Е все пак е силен не го оспорвам, но е скучно копеле"казя демона ми.
-Каза , че неоспорва силатат ти, но ...... добре Данте това беше малко грубо , но си прав.-казах аз.
-Значи всички сте на мнение, че ще загубя-изръмжа Реджи-дори ти-погледна ве някак тъжно.
-Несъм казала такова нещо просто казах ,че не е добра идея. Йокаите ка по слаби от демоните на Ада.-обясних му.
"Добре ще има ли бой или няма да има?"попита разочаровано Данте.
-Знам много за демоните не случайно аз и Таи бяхме изпратени след теб-каза Реджи.
-Тогава ето какво стана.-показах му ръката си която още кървеше-случаино го провокирах-едва довърших изречението си когато Клод отново хвана ръката ми и я облиза. Реджи беше силно изненадан от това , но и ядосан."Значи все пак ще има бой"зарадва се Данте.
-Разкараи се от нея -каза Реджи и метна някаква игличка по демона.Клод я избегна и го погледна след което си свали очилата."Започва се .Добре сега ли да избирам как да го зготви или след като го убие"наслажлаваше се демона ми.Реджи се усмихна ехидно и също свали очилата си след което разкри крилата си.
-"Тези имат някой прилики що се отнася за очила "-отбелязах аз.
-Тенгу значи!Това няма да отнеме много време-каза Клод.
-Не ме подценяваи демоне-саза Реджи и извади един нож след което атакува паяка.
-"Неразбрах защо се бия , а ти Данте?"попитах звярът ми "Не ми пука стига поне единия да умре"каза той.Клод метва няколко златни ножа по тенгуто.Той ги избегна и се запъти към противникът си.
Биха се ивестно време на няколко пъти изглеждаше сякаш Реджи доминира , но Клод го измами и накрая го закова за стената с няколко ножа и вирици .Клод тъкмо се приготвяше да го довъпши когато аз метнах енна възглавница.
-Добре достатачно може да си тръгваш от тук ако неискаш да се върнеш в ада -казах аз.
-Няма нужда да ми помагаш - каза Реджи който всъщност не беше прикован за стената някак бе използвал някаква илюзия .Стоеше зад Клод
и беше опрял един от златните му ножаве до гърлота.
-Сега у свършено с него-изсмя се Реджи."Не го очквах мислех , че ще умре по-бързо.Е в крайна сметка ще стане ядоса паяка"коментира демона ми.
-Глупаво тенгу-Клод хвана ръката му и я отмести леко погнусен.И се обърна към него като извади няколко ножа.
-Хей Клод помолих да си вървиш-настоях .
-Душата ти се оказа много апетитна. Но тъй като Данте не би я дал без бой ти казвам довиждане милеиди.-рече демона и изчезна.
-Милеиде ?! -изненадах се .
Реджи гледаше ядосано към мястото на което до преди секунда стоеше Клод.
-Какво ти става ?Да не би да ревнуваш?-леко се усмихвах аз.
-Какво ? Аз не не не- сепна се той.
-Напротив -казах аз.Реджи се усмихна и леко разроши косата си след това прибра крилата си.
-Все пак този какво правеше при теб ... с теб?-попита Реджи.
-Казах ти вече .-казах аз и седнаах на леглота.
-И нищо друго?-продължи той като направи няколко крачки към мен.
-Ол за още нещо мразя паяци.Побиват ме тръпки от тях-потръпнах аз.
Реджи седна на леглото и червените му очи се взираха в мен.Аз си легнах като не откъсвах поглед от очите му .
Той се приближи и легна до мен без да казва и дума .Реджи се усмихна и ме дръпна в обятията си .Заспах не след дълго взираики се в очите му.
DU LIEST GERADE
Звярът в мен
WerwolfТова е история за демон вълк на име Данте който споделя едно тяло с човек, а по-точно момиче на име Джесика. Данте е кръвожаден върколакоподобен демон, който мрази тенгутата и обожава насилието. Джесика е на вид добро и кротко момиче, но не е. Тя е...