Capitolul 20

2.7K 245 22
                                    

          Intru cu încredere în conacul lui Alan, fiind înconjurat aproape instant de o hoardă de vampiri ce mă privesc parcă uimiți. Rămân surprins preț de câteva secunde, însă apoi îmi dau seama de scopul apariției lor.

— Deci e adevărat, spune unul dintre vampiri, tu chiar ai găsit Shnyx.

Îmi duc mâna spre buzunarul de la piept – unde am ascuns elixirul. Uneori uit ce putere imensă emană, vampirii probabil l-au simțit de cum am intrat în conac.

— Știi cum se spune, preia cuvântul un alt vampir, iubirea este cea mai bună motivație.

Îmi încrucișez brațele la piept și îmi afișez un zâmbet fals pe față.

— Nu că vreo unul dintre voi, marionetelor, ar ști ce e aia, zic eu.

— Iubirea te face slab!

— Sau prudent, i-o întorc eu.

— Dante O'Conner!

Alan își face simțită prezența când îi dă pe vampiri la o parte și se poziționează în fața mea, întorcându-și privirea dură spre ceilalți vampiri.

— Plecați, acum! le ordonă el, moment în care fiecare vampir prezent dispare din hol. Încă mă surprinde că în urmă cu doi ani și eu îi ascultam ordinele Dumnezeiește. Cum de nu mi-am dat seama mai devreme că eram manipulat?

— Mă surprinde faptul că nici unul dintre ei nu a atentat la elixir, mă amuz eu. Spune-mi, Alan, care este secretul tău? Cum de i-ai făcut să fie atât de loiali? Cum de i-ai întors împotriva propriilor instincte?

— Secret? O'Conner, eu sunt Alan Wallace, vampirii se tem de mine, le este frică și să mă apropii de ei! Și știi de ce?

— Uimește-mă.

— Pentru că eu sunt puternic. Pentru că eu nu îmi permit să am sentimente față de cineva. Pentru că eu nu mă tem de nimic! Iar dacă nu ți-ar mai păsa atâta de mult de Melissa, tu, dintre toți, ai fi cel mai bun succesor al meu.

— Serios? Chiar nu simți nimic pentru nimeni? îl întreb pe jumătatea amuzat.

— Este singura cale de a ajunge la succes.

— Dar numele de Lucy îți spune ceva? Sau trebuie să îți amintesc cum a apărut slăbi­ciunea mea, Missy, pe lume?

— Aceea a fost o greșeală, însă una din care am învățat cât de nefolositori sunt oamenii. Dacă fiica mea ar fi rămas om, aș fi omorât-o doar din pricina acestui fapt.

— Subiectul acesta degenerează prea mult, spun eu, sătul de prostiile sale. Haide să nu mai pierdem vremea pentru că e clar că avem opinii diferite în privința a ceea ce înseamnă să fii vampir.

Îmi scot elixirul din buzunarul jachetei și îl întind spre Alan, care se grăbește să mi-l ia, însă îl strâng imediat în pumn, determinându-l pe vampir să mârâie deranjat.

— Vreau să o văd pe Missy trează și bine în fața mea!

Alan se abține să nu bufnească în râs.

— În primul rând, O'Conner, Melissa nu va mai fi niciodată bine după ce iese din medalionul acela, iar în al doilea, știi că sunt un vampir de încredere. Mâine va avea loc din nou ceremonia în care eu voi bea Shnyx. Imediat ce ultima picătură se va scurge pe gâtul meu, Agnes o va trezi pe Melissa, asta doar așa, ca să mă asigur că nu va mai intra nimeni care să întrerupă ceremonia.

Așez din nou elixirul în buzunarul jachetei, determinându-l pe Alan să se încrunte.

— Foarte bine, îi zic eu, pe un ton detașat, atunci elixirul va rămâne la mine până mâine.

Între mine și vampir 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum